GEMPAR!! ADUN Sungai Rapat bercakap dengan KERUSI..

Kononnya bagi menangkis segala tuduhan dan tohmahan yang dilemparkan oleh PAKATAN rakyat beberapa siri ceramah yang telah dan akan diadakan oleh ADUN Sungai Rapat Dato Hamidah Osman di kawasan DUN Sungai Rapat N43 Perak.

Malam tadi bertempat di Pekan Razaki dalam siri ceramah yang telah menyaksikan jumlah kerusi yang jauh melebihi pendengar, menjadikan ADUN Sungai Rapat itu seolah-olah bercakap dengan kerusi.. beliau telah menjawab beberapa fitnah yang kononnya dilemparkan oleh Pakatan Rakyat terhadap kerajaan negeri Perak.

Antaranya ialah tuduhan YB Nizar Jamaluddin mengenai rasuah dan pemberian projek kepada kroni.

ADUN Sungai Rapat berkata " Kerajaan BN di negeri perak tidak pernah memberi projek kepada kroni tetapi semasa pemerintahan pakatan rakyat YB DS Nizar dalam 11 bulan memerintah telah memberi lebih 100 kawasan balak kepada kroni yang majoroti adalah kaum cina, ini membuktikan pakatan rakyatlah yang melakukan rasuah dan penyelewengan. Kerajaan Pakatan Rakyat juga telah mengadakan mesyurat EXCO dalam bahas Cina supaya apa yang dibincangkan oleh mereka tidah diketahui oleh EXCO YB melayu.

Hah!! 100 kawasan balak Nizar beri kepada kroni? Mak Aih!! Banyaknya kawasan balak kat Perak tu ya..

ADUN Sungai Rapat tu tak tahu ka yang Nizar boleh berbahasa Mandarin?

Saksikan ADUN Sungai Rapat mendedahkan rahsia Pakatan Rakyat kepada Kerusi-kerusi yang jelas lebih banyak dari manusia..

Banner yang cantik belum tentu boleh menarik perhatian orang-ramai..





Road show ini juga disertai oleh Dua penceramah iaitu En Radzi Mat Lazim iaitu bekas Pengarah Gerak Khas PKR Kedah dan En Muhd Hidir Khalid itu bekas pengarak gerak saraf PKR Kedah. Dalam ceramah mereka berkisar berkenaan pembohongan Ketua pembangkang iaitu DS Anuar Ibrahim .

Hadirin sebenarnya ramai.. tapi khemah terlalu besar menyebabkan
mereka kelihatan sedikit..

Cuba korang bayangkan kalau khemah itu kecil saja dan jumlah kerusi
dikurangkan.. pasti sesak punyalah.

Dari sudut mana sekalipun gambar dirakam.. kerusi tetap kelihatan
lebih banyak..

Kesian kat kerusi-kerusi tu.....

Kalau korang jenguk Blog ADUN Sungai Rapat tu di SINI, tiada gambar hadirin yang ditunjukkan..

Sumber gambar dari Facebook Siti Aishah

12 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. mangkuk hayun tingkat... mana FRU... Mana polis

    ReplyDelete
  2. dah hilang kah tradisi umnGok?...

    aku dah kata sediakan 50 buah bas untuk angkut ahli umno seluruh perak...korang taknak dengar....

    pakai air liur jer mana orang nak datang...hulur hulur ler...itu pun nak di ajar ker?.....

    dah tu buat bawah kemah..apa barang?..low standard...
    aku kata buat di hotel 15 bintang ko taknak dengar...

    kah kah kah kah kah kah ...

    ReplyDelete
  3. ooiiisk...ramainya pengindi hantu kat ceramah nie.

    tahniah daripada Pemuda Umno Kampung Indah (P.U.K.I)

    ReplyDelete
  4. pundek.. dia org..

    ReplyDelete
  5. Kah kah kah...

    Tanam pinang rapat-rapat,
    Supaya senang puyuh berlari,
    Bodoh betul ADUN Sg Rapat,
    Tergamak dia bercakap dengan kerusi???

    Kah kah kah...

    ReplyDelete
  6. haha ha umno dah tak laku,,kalau anuar p hmmmm tak tau nk habaq la brapa banyak...org dah tau umno karuttttt ,,bahlollllll umnoooo

    ReplyDelete
  7. tahniah umno,,1malaysia ha ha ha

    ReplyDelete
  8. "Kalau korang jenguk Blog ADUN Sungai Rapat tu di SINI, tiada gambar hadirin yang ditunjukkan.."

    gambo pon kelabu semacam guna kamera hp 1/2 megapixel...cube nk kelirukan org la tuhhh mane tau boleh nampak ramai kahkahkah

    ReplyDelete
  9. la awat depa tak jemput satu2nya penceramah popular umno si ezam kaki sumpah tuh......barulah ramai skit kot org nak dengar sumpah seranah dia kat mentor dia dulu.

    ReplyDelete
  10. sapa nk dgr temberang ameno..orgramai dh upgrade..yg dtg tu cuma nk makan jer kot2 ada la

    ReplyDelete
  11. Tunggu Anonymous Ezam kaki sumpah yang awak katakan tu dan yang satu masa dulu yang awak begitu sanjung akan datang memberi ceramah di Perak.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post