Banyak juga duit Exco Selangor ni ya...

Seorang exco kerajaan negeri Selangor kerugian lebih RM70,000 selain hilang sebuah peti besi yang mengandungi barangan berharga, selepas rumahnya di Taman Klang Jaya di sini dimasuki pencuri, tengah hari tadi.

Rumah dipecah masuk, Exco Selangor rugi RM70,000

KLANG 8 Nov. - Seorang exco kerajaan negeri Selangor kerugian lebih RM70,000 selain hilang sebuah peti besi yang mengandungi barangan berharga, selepas rumahnya di Taman Klang Jaya di sini dimasuki pencuri, tengah hari tadi.

Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Prihatin, Dr. A. Xavier Jayakumar berkata beliau percaya kejadian itu berlaku antara 12.30 tengah hari dan 3.30 petang, ketika semua anggota keluarganya tidak berada di rumah.

"Kejadian disedari oleh anak lelaki saya, Dev Arul yang pulang dari sekolah kira-kira pukul 3.30 petang, apabila melihat keadaan empat bilik yang berselerak dengan semua laci meja terbuka dan peti besi hilang.

"Beliau kemudian menghubungi isteri yang memaklumkan kejadian ini kepada saya,” katanya ketika ditemui hari ini.


Xavier yang bergegas pulang dari persidangan Dewan Undangan Negeri berkata, kejadian itu merupakan yang pertama sejak 21 tahun menetap di kawasan tersebut.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Klang ACP Mohamad Mat Yusop ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian tersebut.

"Siasatan lanjut sedang dijalankan dari pelbagai sudut bagi mengenal pasti suspek dalam kejadian itu,” katanya.


Bernama

4 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Sebenarnya duit tu adalah sumbangan yang sepatutnya diberikan kepada mangsa banjir diKedah dan Perlis.
    Tetapi penyamun lebih tahu dimana nak dapat duit dengan cara mudah.....

    ReplyDelete
  2. Dia seorang doctor lah...70 ribu barangan kemas tak banyak bagi seorang doctor. Tukang gigi lagi banyak tapi tak harian pun.

    ReplyDelete
  3. Dr Samat,

    Doktor gigi lagi kaya,sebab dia jual dan pasang gigi mas palsu,dpt beli rumah dgn duit gigi puluhan juta lagi tu...hehehe org selangor tidurrrrr

    ReplyDelete
  4. blogenstarz,

    dia KERUGIAN BERNILAI RM70 RIBU...
    bukannya duit RM70 RIBU dicuri...
    lain kali baca betul2...
    jgn bawak perangai hentam keromo media UMNO-APCO kat sini ye...
    baru baca berita bahasa melayu pun dah tak paham.... aparaaa...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post