Harta BERDARAH Taib Mahmud (Video)

Abdul Taib Mahmud telah memegang kuasa selama 30 tahun di Sarawak, dan hasil daripada itu, Sarawak menjadi negeri yang paling miskin sedangkan dia sendiri telah menjadi orang yang paling kaya di Malaysia. Video ini akan membongkarkan muslihat Taib, yang memperalatkan rakyat Sarawak dan merampas harta negeri Sarawak selama ini untuk kepentingannya sendiri.


5 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. BERUBAHLAH ORANG2 SARAWAK.....
    jgn jadi bodo oleh ATM mereka buat mcm harta bapak dia punya,yg rakyat sengsara,miskin di kpg pun masih nak sokong Taib,mana tidaknya bebini 10 pun waa tak kisah,sebab rakyat sarawak aku senang terbodo dari yg bodo.....undilah cap Dacing supaya hidup lebih bodo

    ReplyDelete
  2. tuudiaaaih,apa punya banyak,banyak3x,yang kita tahu dia ni kerja dia ketua menteri saja bukan ahliniaga.banyak sangat tu.

    ReplyDelete
  3. zanom,

    babun ni baru sedar dia dah bertukar jadi berok terdulu,siapa yg ternak ni ATM,kat sarawak byk lagi tanah buat adat NCR utk taib buat kandang pagar bela babun2 utk sokong dia nanti bawa minah kemut duduk dlm istna

    ReplyDelete
  4. kesian..bukan semua rakyat serawak dpt tgk video ni. kepada rakyat serawak..tolonglah tukar..untuk kali sahaja..Malaysia perlu perubahan....

    ReplyDelete
  5. si monyet ATM ni sudah pasti merancang untuk ke luar negara selama-lamanya bila gagal dalam pilihanraya kelak kerana segala kekayaan monyet ni ada disana!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post