Najib Pernah buat macam ni tak?

Ketua Menteri Pulau Pinang, Saudara Lim Guan Eng sedang makan nasi bungkus, menu yang sama juga telah disediakan untuk semua delegasi.. makan disamping delegasi, tanpa meja VIP...

Err.. Najib atau Muhyiddin korang pernah tengok makan macam ni?






19 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Jangankan kata Najib dan Mahyuddin, ketua bahagian UMNO pun x pernah buat mcm ni.. Sebab pengampu banyak di sekeliling dorang..
    Dorang makan sedap je.. Menu pun mewah.. Tak macam kita orang bawahan ni.. Sepanjang aku terlibat dalam UMNO (dululah) belum pernah lagi aku jumpa mana2 pemimpin UMNO selain Anwar yang sebelum makan tanya orang yang lain terutama polis2 dah makan ke belum...

    ReplyDelete
  2. Gua tabik manusia macam ini.....
    dah 3 tahun perintah Pulau Pinang....tak pernah minta untuk dicalunkan bagi menerima darjah kebesaran samada untuk diri sendiri, bapa atau big gun dalam DAP.

    ReplyDelete
  3. Salaam bro,

    Inilah sebenarnya pemimpin berhemah yang berjiwa rakyat!!

    ReplyDelete
  4. Konvesyen BN baru-baru ini pun buat makan malam mewah secara besar-besaran hingga jemputan beribu orang di Sri Perdana.

    UMNO dan BN tak tahu bezakan parti dengan kerajaan.

    Gunakan kemudahan kerajaan (Sri Perdana) dan wang rakyat untuk menjamu ahli-ahli parti!!!

    ReplyDelete
  5. Tu la hangpa..dok tuduh bukan2...bila hanpa dok ngan Guan Eng...hangpa nampak la apa guan eng buat...kalau hangpa nak tau apa najib buat mai dok ngan dia tengok...makan talam pun ada...hangpa try ajak guan eng makan talam tengok..ingat muntah dalam talam jawabnya...kah..kah 10x

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Anonymous 2:48.. Komen hang tu buat aku rasa nak termuntah.. pasai nampak bodoh keterlaluan..

    ReplyDelete
  8. Anonymous 2:48.. Org cakap pemimpin makan semasa majlis rasmi la ngokk.. Kalau makan kat rumah atau Najib makan masa dekat piliharaya apa nak herannya.. Kongsi lauk kat kedai Cina pun Najib sanggup. Apa pernah tgk calon BN (kluar kat TV3 pn) kacau mee goreng kat kedai Cina sedangkan dalam mee tu ada daging B... Semata2 nak tunjuk perihatin konon.. Pooorahh

    ReplyDelete
  9. itulah najip anak Apco,suka main wayang kulat..tak pa hang p saja undi umnogok lagi lama gok memerintah lagi banyak toksin di buntut rakyat...

    ReplyDelete
  10. Aku Anonymous 2:48pm,

    Hangpa ni dah ada penyakit la, penyakit buta hati & mati akal..LEG tu berlakon engkau org percaya,ingat kes rumah rasmi KM..kenapa pindah? Hangpa ni makan nasi hari2 jadi tahi aje

    ReplyDelete
  11. ni baru pemimpin rakyat. bukan TUAN rakyat..

    ReplyDelete
  12. Aku setuju dengan Si najib makan nasi talam tapi yang peliknya dia makan nasi kangkang..........he.he.he.he

    ReplyDelete
  13. hahhahaaaaa....ada binatang dok menyalak sekor dia...hahhaaaaa....kesian kat dia kena perbodoh 53 tahun dah....dia terkejut dapat ketua menteri cina sebab sebelum ni ketua menteri melayu adik beradik mak dia...sebab tu dia dok mai menyalak kat sini....hihihiii.....ketuanan melayu hahhahahaaaa......

    ReplyDelete
  14. Selamat bergelak ketawa.Jangan nanti sampai menangis airmata darah,merayu seluruh dunia mintak diselamatkan dari kafir zimmi laknatullah bila dia perintah negara.Orang kita kan memang suka jadi boneka je.Bila diberi gula2 rela jadi alat untuk tutup kelingking berkait,rencong di dalam dan sifat gunting dalam lipatan keturunan dajjal tu.Ala...macam yahudi buat kat raykat palestin le...

    ReplyDelete
  15. Mana ko tau diorg keturunan dajal? Org melayu tu kompom islam ke? Melayu tu keturunan mulia ke?

    ReplyDelete
  16. Anonymous 2:48..sebelum ko komen pasal kafir perintah & jd boneka. ak nk tye ko.. skunk ko boneka UMNO @ X? Klu ko bkn ptt ko menyalak dh kt najib supaye trn kn harge minyak...bg ak 1 laman web Pro UMNO@ najib yg lantang bersuare pasal harge 4 in 1 naik 2? skunk sape boneka & bacul?

    ReplyDelete
  17. Ala dulupun Gerakkan Cina jugak yang memerintah, cosukun pi haji berapa kali aku tak tau, anonymous yang menyalak sorang2 bagitau sikit berapa banyak cosukun pi haji. dulu cosukun hampa tak cakap pulak dia kafir zimmi n buta hati n melayu jadi boneka.. habis satu pulau dapat kat cina.. Kesimpulannya sapa yang gadai pulau pinang? sapa lagi umngok la..

    ReplyDelete
  18. hahaha..... anon 4:36,aku setuju.... meminjam kata mat sabu: bila guan eng naik,mula bising dok kata habis laa kita,cina naik merintah... ooo... koh tsu koon tu melayu rupanya...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post