Cabaran Debat bergema lagi di Tenang (Video Inside)

Video ucapan Anwar diakhir entry..


LABIS: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersedia untuk berdebat isu peribadi jika ia menjadi kemahuan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak yang bermati-matian mengelak berdebat isu ekonomi.

Menyatakan Najib belum menerima pelawaan untuk berdebat mengenai Program 100 Hari sebaliknya menyerang beliau dengan mengungkit isu peribadi, Ketua Pembangkang itu tidak gusar sebaliknya sedia untuk berdebat dalam hal itu.


“Demam pun saya mampu debat, tapi tajuk ekonomi. Najib tidak mahu debat ekonomi, mahu tajuk peribadi, tidak mengapa, boleh. Tajuk pertama ekonomi, tajuk kedua peribadi. Dia (Najib) kata Anwar ini akhlak rendah peliwat, tidak mengapa tapi bawa bukti. Saya akan menyebut rampas bini orang, rasuah RM500 juta, pembunuhan Altantuya, jawab.

“Saya tidak mahu tanya, sila jawab. Mahu tengok siapa yang kena londeh,” katanya pada ceramahnya di Felda Tenang malam tadi.-Keadilandaily


1 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. PM bacul kat tenang kata tak payah nak debat dgn aku anuar nanti melodeh seluar dlm anuar,najib2 anuar dah cabar kau bantai ajalah apa takut bini ke....itulah najib kata terror sangat waktu berucap dipersidangan agong umno,wah nak pecah dewan PWTC,kalau di depan bini mcm tikuss...itulah NAJIB..Negara Akan Jahanam Ikutkata Bini(NAJIB)kah,kah,kah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post