Hang tak MALU ka Najib??

Oleh: fakhrul99

Sedikit gambar utk dikongsi bersama..

Apabila sudah tiada calon,maka seorang wanita puaka mirip nenek kebayan pon bleh jd barisan pemimpin dalam kabinet 1Malaysia!Tahniah Najib! gambar ketika lawatan kerja rasmi isteri seorang Perdana Menteri,pada Persidangan Antarabangsa Pertama Mengenai Pengurusan Kualiti Menyeluruh (TQM) Dalam Pendidikan K-12 di Tanah suci,Mekah.

Korang nilai la sendiri beza antara islam melayu UMNO dengan Islam sebenar..


Disambut oleh Naib Menteri Pendidikan Arab SaudiDr. Khaled Abdullah Al Sabti setibanya di Terminal Diraja Lapangan Terbang Antarabangsa King Khalid, Riyadh.

Kenapa Rosmah bukan Muhyiddin yang berucap?

Antara Bani melayu dengan Bani Arab

Islam ala UMNO..hanya tinggal nama

Sebagai seorang Islam.. tidak adakah perasaan MALU dalam diri beliau ketika berhadapan dengan seorang Wanita Islam yang kelihatan amat menjaga auratnya sedangkan beliau sendiri seorang Islam juga?

5 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Kenape la rostrum tu tinggi sangat?
    ...sikit lagi akan disaman la rostrum tu, ke diC4kannya!

    Bani Melayu vs bani Arab... salah eja kot! Bani Melayu tu.... ganti B dgn M!

    Memang diorang tu sume takde kemaluan!

    ReplyDelete
  2. Dimana PENASIHAT AGAMA atau MENTERI yang bertanggungjawab Hal Ehwal Agama 1Malaysia?

    Sebagai rakyat Malaysia, amat memalukan.

    ReplyDelete
  3. Najib kena jawablah dipadang mahsyar nanti...

    Elok elok nak masuk syurga...kena tarik dek perangai bini...

    Nasib awaklah Najib...

    ReplyDelete
  4. Mat Jamil hang kat mana? Buat sikit kenyataan tentang aurat.

    ReplyDelete
  5. aku pun tak tahu la bani melayu ni...kata islam, tp. bila bini pemimpin depan mata yg begitu pun masih nak sokong...buta tuli sungguh...nampak sgt sensitiviti dah tak der..belajar dah ler tak pandai..agama pun kurang...membaca pun tidak..tak yah ler nak respek sgt kat arab...tiada bangsa yg lebih mulia melainkan agamanya..bukan bangsanya...wahai bani melayu..jgn jadi BODOH!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post