PRK Tenang : Cikgu Mala menjawab isu MC suaminya (Video)

Dalam minit yang ke 2:50 Videoclip diakhir entry ini anda akan mendengar satu soalan perangkap yang bunyi soalannya begitu bodoh sekali..

Soalannya " Kenapa mengambil MC pada hari Khamis dan Jumaat? sedangkan pada hari Sabtu dan Ahad tidak?" begitu lebih kurang bunyinya..

Nasib baik wartawan tu bertanya kepada Cikgu Mala..

Kalau dia tanya kat aku ini jawabnya “Awat hang bodo sangat!!! Hari Sabtu dan Ahad dah memang cuti.. nak ambik MC buat apa lagi??”

Dan ini pula adalah jawapan Cikgu Mala mengenai Isu MC yang dibangkitkan oleh blog-blog Pro-UMNO dan juga Media tunggangan UMNO...

Beliau mengatakan beliau tidak merasa tertekan dengan isu MC yang ditimbulkan oleh Media Tunggangan UMNO kerana beliau yakin dengan integriti yang dikeluarkan oleh pihak Hospital dan beliau percaya bahawa apapun tohmahan atau fitnah itu sekiranya terbukti sebagai fitnah, penganiayaan itu akan berbalik kepada sipembawa fitnah itu..


“Saya yakin dengan keberkatan hari jumaat yang juga dikenali sebagai penghulu segala hari yang penuh keberkatan, Insyaalah.. Allah akan melindungi kami semua sekeluarga dari fitnah dan hasad dengki manusia..”

Tambahnya lagi.. “Saya percaya Allah akan memberikan kekuatan kepada kami sekeluarga dan Pakatan Rakyat dalam menangani apa saja permasaalahan kerana saya yakin kiranya kita berada di pihak yang benar, Allah akan melindungi kita.. Insyaallah.. saya percaya.”



Video dari Free Malaysia Today

6 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Joe Charlie.
    Sdra bagaikan melupakan jodoh pertemuan itu adalah buat kata orang di tangan Tuhan. Hal peribadi begitu bukanlah isu kerana jika isu bagaimanakah pla dengan Rosmah Mansur?
    http://search.yahoo.com/search;_ylt=AjFe8KN6oW6bwNJ1vkMdMQmbvZx4?vc=&fp_ip=my&p=youtube+rosmah+puaka&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8&fr=yfp-t-701

    Adalah lebih baik sdra hayati Firman Allah ini:

    وَمَن يَعۡشُ عَن ذِكۡرِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ نُقَيِّضۡ لَهُ شَيۡطَـٰنً۬ا فَهُوَ لَهُ ۥ قَرِينٌ۬
    yang maksudnya:
    ”Dan sesiapa yang tidak mengendahkan pengajaran (Al-Quran yang diturunkan oleh Allah) Yang maha Pemurah, Kami akan adakan baginya Syaitan (yang menghasut dan menyesatkannya), lalu menjadilah Syaitan itu temannya yang tidak renggang daripadanya." [Surah Al-Zukhruf : 36.]
    .

    ReplyDelete
  2. Mr Joecharlie,

    Kalau nak dikira, ramai dikalangan umat nabi muhammad yang kahwin cerai samada cerai hidup atau mati.
    LEBIH BURUK LAGI KALAU MERAMPAS ISTERI ATAU SUAMI ORANG YANG MENYEBABKAN TEBUS TALAK. rAMAI DIKALANGAN PEMIMPIN UMNO DAN ADA YANG BERGELAR MENTERI PULAK YANG TERLIBAT DENGAN KES TEBUS TALAK.

    ReplyDelete
  3. Sdr joecharlie ,
    Apabila sdr memperkatakan tentang isu peribadi Cikgu Mala yg dikatakan pernah berkahwin, bagaimana pulak dgn isu isteri Najib Rosmah yg pernah diceraikan dan ditebustalak supaya beliau dpt berkahwin dgn Najib.Ini kah wanita yg kamu gelar dan agungkan sebagai Wanita Pertama Malaysia.Inikah yg kamu puja apabila berjalan bersama suami, dia yg akan berada di depan, bukannya di belakang.Maybe yrs wife also as same as Rosmah kut?

    ReplyDelete
  4. Joecharlie : Kerana kes pernah kahwin dulu nak jadikan sandaran memilih calun Be End pada PRK Tenang?...

    Betul-betul la kamu mabuk kelabu asap....jangan cakap pasal peribadi orang la....kenapa tak bangkitkan isu masayarakat yang dijanjikan kepada pengundi.

    Memang otak ko penuh taik la....jadi kes saman lelong tanah orang calun Be End kamu tu lebih baik ke?....

    Macam mana Be End boleh pilih calun yang ada besar masalah intergriti di Tenang?...untuk apa?...sebab nanti kalau menang dengan cara menipu boleh di perkudakan?.....

    Ingatlah runtuhnya Tunisia dan sekarang Mesir, mustahilkah akan berlaku di mana-mana negara lain?..sesungguhnya perancangan Allah lebih besar lagi bijaksana..

    ReplyDelete
  5. Apa nak dihebohkan ttg jodoh yang tidak kekal... setiap pertemuan pasti ada perpisahan, apatah lagi kegagalan dalam perancangan dlm soal jodoh, kita tak boleh nak tahu apa yg akan berlaku di masa2 akan datang.. Jgn bercakap seolah2 anda yakin jodoh anda akan kekal ke akhir hayat.. cikgu mala dah berusaha, namun takdir penentu segalanya.. adakah ini sepatutnya dijadikan isu? tidak bagi orang yang waras. saya tidak melihat sejarah sebagai penyebab saya akan undi siapa.. kalau pun pernah melakukan kesilapan pd masa dulu tak seharusnya kita terus menghukum apatah lagi dia telah berubah kepada kehidupan yang lebih baik. saya melihat istiqamah beliau dalam berjuang demi memartabatkan Islam. jadi apa skandal cikgu mala sebenarnya? langsung tak ada.. gagal dalam jodoh petama itu boleh dikatakan skandal? sungguh lahanat joecharlie yg menuduh muslimah sejati seorang yg mengikut nafsu. apa di takda hak membuat pilihan yg terbaik untuk masa depan dia ke?
    aku tahu kalau joecharlie diberi pilihan antara perempuan muslimah seperti cikgu mala dengan perempuan sundal yang cantik lagi seksi utk dijadikan isteri, tentu joecharlie akan pilih perempuan sundal yang seksi tu sebab mata dia hanya melihat keindahan dari sudut nafsu sahaja..

    ReplyDelete
  6. astagfirullah..buat apa nak gaduh2?nama pun org umno yg bagi komen...mmg ayat dorg mcm tu..kepimpinan kan melalui teladan..kuikuikuiii...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post