Video : Ummi Hafilda mahu selamatkan Malaysia dari Anwar Ibrahim??

Ummi Hafilda mahu menyelamatkan Malaysia dari Anwar Ibrahim??

Macam cerita kartun saja ni.. Tak apa.. Kita anggaplah Ummi Hafilda ni sebagai Ultraman Betina atau Superwoman dan Anwar Ibrahim tu sebagai Raksaksa yang telah menyerang dunia UMNO…

Setelah segala senjata yang ada digunakan keatas Raksaksa Anwar Ibrahim itu gagal menumbangkannya.. tiba-tiba muncul Ultraman Betina membantu UMNO..


2 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. saya rasa...saya rasa...saya percaya...apa rasa-rasa????setahu aku kau dah rasa kotea dayak sarawak kan!!!!dayak tu yang cakap dalam mahkamah...

    ReplyDelete
  2. oh gitu ..rupa2nya si umie ngan azmin adik beradik. Kenapa agaknya si YB azmin ni nak bermasam muka dgn adiknya yang wa rasa sesuci murni dan gadis yg teraniaya ni...kah kah kah kah .tanya TTiub

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post