Ahli UMNO rupanya yang ditangkap itu..

Rupa-rupanya berita yang aku siarkan di (SINI)pagi tadi tentang seorang isteri berusia 38 tahun terkedu apabila dicekup suami sendiri ketika asyik memadu asmara bersama teman lelakinya di sebuah rumah di Puchong Perdana.

Berita itu yang turut melaporkan tentang seorang lelaki yang bekerja sebagai pembantu am rendah di sebuah Universiti Malaya mengaku dirinya pensyarah adalah seorang Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana ditangkap ketika sedang melakukan adegan seks gila bersama isteri orang. Lebih mengejutkan beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru lebih awal pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".


Menurut berita yang tersiar di sebuah blog (rubbertapperz), lelaki itu bernama Rosli Bin Alias, berumur 49 tahun, mempunyai 2 orang anak.

Menjelekkan lagi, beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa" di hadapan suami wanita berkenaan.

Sementara pasangan yang ditangkap ialah Salina Bt Abd Malik berumur 39 tahun, mempunyai 5 orang anak, berumur dari 19 tahun hingga 9 tahun adalah setiausaha Rukun Tetangga yang Rosli adalah ketuanya.

Salina bekerja sebagai pembantu Hotel Habiscus Bunga Raya, Jalan Pudu.

Suami Salina membuat laporan kepada pihak berkenaan di universiti di mana Rosli bekerja agar pihak tersebut mengambil tindakan terhadap Rosli kerana tindakannya yang memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Berikut ialah surat suami Salina kepada pihak berkenaan di universiti

Assalamualaikum wr wb,

Nor Aishah Binti Samah,

Saya ingin memaklumkan bahawa seorang Pembantu Am Rendah di organisasi pihak Puan telah melakukan perbuatan sumbang dan memalukan masyarakat. Nama beliau ialah Rosli Bin Alias dari Centre For Foundation Studies In Science.

Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Saya sempat mengambil gambar dan akan menunjukkan kepada Puan jika diperlukan. Kes ini juga menyebabkan image UMNO tercalar di mata masyarakat. Saya juga ahli UMNO sebelum ini.

Saya boleh membawa anak perempuan saya dan masyarakat sebagai saksi. Jika inginkan maklumat lanjut boleh terus menghubungi saya Alangzizsham 019 3501242.

Berita kehilangan isteri saya sebelum ini terjawab. Kehilangannya rupanya dipangkuan Rosli

Yang Benar

Alangazizsham - alangazizsham@yahoo.com

5 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Penegak Kebenaran...February 7, 2011 at 1:19 PM

    Bangsa dia mmg suka main bini orang,anak dara org...haram,halal semua lubang dia nak balun...lahanat punya UMNO sekor ni...

    ReplyDelete
  2. Kenapa perlu dikaitkan dengan politik?.. UMNO ke, PAS ke, PKR ke.. Semuanya tetap berdosa kalau buat benda ni. Memang menjijikkan.. Cumanya kalau orang UMNO yang buat media duk senyap je. Kalau orang PR yang buat heboh satu dunia.. Hari2 diulas dlam TV dan suratkhabar.

    Kalau orang UMNO yang buat tak heran la sebab dorang berguru dari pemimpin2 dorang jgk..

    ReplyDelete
  3. Cerita ini akan diam saja selepas dibayar suaminya....memang orang umno suaminya maka dengan $ semuanya boleh diberes....itulah hakikat Malaysia hari ini - tiada harapan lagi selagi umno bermaharaja.

    ReplyDelete
  4. thanx for d info. dan thanx sbb sudi jenguk blog kak sofi.

    ReplyDelete
  5. jahanam negara jika dikuasai spesis mcm ini 5thn lagi,dok tak senang tidur lena dibuat nya,ubah sekarang,pesan dgn org kpg jangan undi spesis mcm ini nanti anakbini kita dikacawnya...mamapusss2,jgn undi BN batang2 najis ni sentiasa kelaparan cari mangsa...kita hancurkan BN ubahlah wahai nenek/datuk di kpg jgn liat nak percaya spesis BNumnogok lagi....cukup dan cukuplah

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post