EKSLUSIF!! Video Ucapan Umi dihadapan lebih 10,000 penyokong!!

Video yang disiarkan oleh TVSelangor ini pada minit yang ke 1:42 dan juga 4:40 anda akan menyaksikan kehadiran begitu ramai rakyat Selangor yang menyokong UMNO, jumlahnya jauh lebih tinggi dan tersasar dari jangkaan blogger pro-UMNO yang menjangkakan kehadiran mencecah 10,000 orang itu.. Anggaran jumlah yang hadir korang kiralah sendiri.. ramai ooo..

Dalam ceramah ini tak ada hal lain yang diceritakan melainkan cerita pasal Abang dia Azmin Ali dan juga Anwar Ibrahim dan juga cerita pasal Azmin Ali dan Anwar Ibrahim saja..

Umi Hafilda Ali turut menempelak Anwar kerana enggan mengambil tindakan terhadap cabarannya dan Nalakarupan berkenaan dengan hubungannya dengan isteri Azmin Ali, Shamsida Taharin.


Ummi Hafilda berkata ‘serangannya’ terhadap Anwar dan Timbalan Presiden PKR Azmin Ali tidak lagi dianggap masalah keluarga tetapi sudah menjadi masalah negara kerana dakwanya mereka bercita-cita tinggi menjadikan negara ini sebagai negara republik.

“Saya rela kehilangan seorang abang daripada mengorbankan 27 juta rakyat Malaysia jika Anwar menjadi pemerintah,” katanya yang berikrar mahu melancarkan ‘peluru berpandu’ bermula tahun ini setelah 13 tahun mendiamkan diri

Kesian perempuan ni.. mencari makan dengan mengaibkan saudara kandung sendiri..


8 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Umi ni kalau mai jadi bini ke 2 aku pun baguih. Hang tak payah melalut sana nini, sure dah jadi bini jutawan.

    ReplyDelete
  2. Aku rasa dia ni tak payah la dok berceramah dengan UMNO nak jatuhkan Anwar.. dahlah orang benci, getik lagi gedik, nak datang tgk ceramah dia pun meluat.. baik dia pakai bikini buat tiger show dalam ceramah UMNO.. sure ramai geng2 SoyLake yang mariii...

    ReplyDelete
  3. betina ni lebih hina dari jalang.

    ReplyDelete
  4. Ini seorang lagi pengemis politik UMNO/BN. Cari makan dengan cara tak bermaruah maruah

    ReplyDelete
  5. yg dok dgr umi speech tu ada yg mengantuk nenek tua dipaksa duduk diam2 penuhkan kerusi buat apa anaya org kesian ,inilah kerja budak2 umnoapco dari dulu dan sekarang,bagi kek bungkus pun mengantuk wakakaka..umi ni ibarat pokok yg di bantai anai2 satuhari dia pasti tumbang terkangkang teraduh2 asyik,wakakaka...bodo punya entot2 sesenangnya dia diperalatkan ini kerana muka duit sesenang lagi dia terkangkang2....waduh sedap sup lembu tua ni....kah,kah,kah...

    ReplyDelete
  6. Nak ramai orang datang...???????
    Umi di sarankan bercakap melalui CIPAP dia...

    ReplyDelete
  7. jom tidur dengan sayalah boleh jilat sikit tak

    ReplyDelete
  8. Anon 11.43 AM,

    Aku suka statement hang..ha ha ha...tp. CIPAP dia sure buruk doe...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post