Panas!! Ceramah Anwar tiada sambutan..

Ini adalah sebahagian dari gambar-gambar yang dirakakamkan ketika Ceramah di Padang Awam Sembilang Pantai, Seberang Jaya yang telah berlangsung pada 19 Februari yang lalu..

Tiada sambutan?? ha..ha..ha.. ingat ceramah Ummi Hafilda ka??



DS Anwar Ibrahim, pemidato terakhir malam itu



Pengacara Majlis malam itu, Saudara Yusri


YB Yusmadi dengan pidatonya yang berapi sehingga terputus bekalan elektrik akibat overload


TKM1 Datuk Mansur merupakan pemidato ketiga, mengupas isu semasa di Pulau Pinang


Kehadiran pendengar mencecah 10,000 orang..




Non Cabai, pemimpin UMNO yang telah mencetus kontroversi dengan mengoyak gambar Koh Tsu Koon suatu masa lalu turut hadir.










Lagi gambar sila lihat di SINI

9 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Sepatutnya kalau nak buat ceramah waktu malam, penganjur kena pasang lampu banyak sikit. Kena tunjuk dengan pihak musuh betapa ramainya penyokong DS Anwar. Lain la kalau buat siang. Tapi aku rasa dengan melihat pada gambar-gambar tu dah sedikit sebanyak dapat beri gambaran tentang kekuatan pengaruh DS Anwar. Tak macam gambar ceramah pihak musuh yang pernah diadakan di kawasan Parlimen Lembah Pantai tahun 2008 dulu. Banyak kerusi daripada pengunjung!

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih Tuan..

    Lain kali akan diadakan.. sepatutnya malam tu ada dua screen besar tapi diaorang tak hantar.. jadi gelaplah suasana..

    ReplyDelete
  3. Ramai ke!!...atau ramai nak dengar pembohongan2 terbaru dr pemimpin anugerah tuhan. Aku pi sama malam tu tapi yang hairan lepas ceramah semua yang mai tak semangat pun...tak macam dulu...awat jadi camtu?

    ReplyDelete
  4. Diriwayatkan dari Tqausan r.a Rasulullah SAW bersabda:
    “akan terjadi, bersatunya bangsa-bangsa didunia menyerbu kalian seperti sekelompok orang menyerbu makanan”.

    Salah seorang sahabat bertanya:
    “apakah karena jumlah kami dimasa itu sedikit”.

    Rasulullah menjawab :

    “jumlah kalian banyak tapi seperti buih dilautan. Allah mencabut rasa takut dari dada musuh-musuh kalian dan Allah menanamkan penyakit ‘wahan’ dalam hati kalian.”

    Lalu ada yang bertanya lagi :
    “apakah penyakit ‘wahan’ itu ya rasulullah?” Beliau bersabda : “ Cinta kepada dunia dan takut mati!”.
    (Silsilah hadist shahih no.958).

    P/S: Memang benar sabda Rasullah..adakah dizaman ini ia berlaku?

    ReplyDelete
  5. Anon 3:44, aura Dato' Seri Anwar Ibrahim masih berbisa. Di Dun Merlimau baru-baru ni ceramah Dato' Seri Anwar Ibrahim telah mengumpul lebih 6000 pendengar yang datang dari segenap kampung merlimau, bukan sahaja berkerata malah ada yang berjalan kaki membawa tikar dan kerusi untuk mendapatkan tempat dihadapan sekali. berbanding dengan ceramah Ketua Menteri Melaka Ali Rustam, yang mana mengumpul 60 orang sahaja pendengar pada malam yang sama. terdapat banyak kerusi yang masih kosong dibawah balai yang terang benderang. Apa pun tahnia DSAI...rakyat memerlukan anda.

    ReplyDelete
  6. puak2 penyokong umnoapco nak pakai ka hadis? depa kata kalau dok kera hadis nu hadis ni bila nak maju?,dulu kita pernah dengar umnoapco kata jihad yang paling bsar adalah jihad ekonomi,tak taula aku jahil sikit bab2 jihad ni tapi yang aku faham ada hadis mengatakan jihad yang besar jihad melawan hawanafsu jadi terbalik pula la.

    ReplyDelete
  7. Kah!Kah!Kah! Bodo betul Anon 3:44 PM!! Ini ler namanya ramai ... sebab semangat ler yg ramai camtu. yg tak semangat lepas abih dengar pidato Anwar adalah barua2 UMNGOK mcm nko ler. Jeles dan tak semangat sbb pidato UMNGOK semuaaa mcm celaka, tawar, pahit, hambar, tak der isi dan penuh dgn fitnah bodo. Kalo nk banding dgn pidato perempuan jalang Umi Hafilda tu .. jauh panggang dari api ... kesian! Kah!Kah!Kah! Bodo punya UMNGOK!!

    ReplyDelete
  8. kasian Anon 3.44 ni.
    Dia ni pelangan tetap Utusan, RTM dan TV3. Dia tak tau DSAI ni bekas Menteri kewangan dan Timbalan PM.Mana dia tau, menteri2 sekarang habok pun tak da.

    ReplyDelete
  9. Anon 3.44 ni tarak baca punya orang..bagi statement level bulu kaki..

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post