Tuduhan Liwat : 10 DNA lelaki ditemui.. Ini sudah jadi kes liwat beramai-ramai ni..



KUALA LUMPUR 18 FEB : Suasana Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini bertukar menjadi hangat apabila digemparkan dengan pengakuan pakar DNA, Ketua Unit Jenayah Berat Jabatan Kimia, Dr Seah Lay Hoong bahawa sample DNA yang diambil daripada tubuh pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan mungkin membabitkan 10 lelaki.

"Terdapat kemungkinan DNA yang ditemui pada sample yang diperiksa datangnya daripada 10 orang lelaki," kata Dr Seah dalam keterangannya pagi tadi ketika menjawab soal balas daripada peguam Karpal Singh.


Terdahulu, mahkamah semalam digemparkan dengan penemuan tiga DNA lelaki pada calitan yang diambil daripada tubuh Saiful, juga yang diakui oleh Dr Seah.

Pasukan peguam Anwar juga berjaya dalam bantahan mereka menolak dokumen tambahan dalam laporan kimia pada awal perbicaraan semalam kerana perbezaan ketara dengan dokumen yang diterima pada awal perbicaraan.

Justeru, Karpal meminta mahkamah menolak laporan Elektropherogram yang dibentangkan semalam berdasarkan keterangan Dr Seah

Dr Seah turut mengakui tidak menjalankan ujian perbandingan profil DNA laporan tersebut dengan kapas pengesat DNA milik Saiful.

Seorang lagi peguambela Ram Karpal berjaya menimbulkan keraguan umum apabila soalan beliau mendapati Dr Seah tidak arif dalam penggunaan perisian Gene Mapper.

Perisian ini digunakan untuk mendapatkan keputusan laporan elektrophenograf yang dibentangkan semalam.

Perbicaraan bersambung jam tiga petang ini.


TVS

20 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. drp tongturbo,

    ni kira gangbang.

    9 gay pertama menyeronokkan bagi saiful tapi yg ke-10 tu memeritkan....tu yg saman tu....hahahaha

    ReplyDelete
  2. kesian rupa2nya sayfool ni pelacur ler.... habislah cam ni dna najib ada, rosmah pon ada mat sembab pon ada, samy vellu pon nak gak, sial lek pon ada, silap2 dna munawar pon ada, sukma pon ada, dna pembantu khas najib tu yg merata rata hehe

    ReplyDelete
  3. Baki dna tu mungkin Rais Yatim,taib Mahmud,Najib,Mohiden dan lainnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  4. semalam 3, hari ni 10, minggu depan brapa plak ye? betui ke nii? hahahaha

    ReplyDelete
  5. Hi Dr Seah boleh bubuh DNA saya kah kat report engkau?
    Saya nak tumpang Glamer sikit .....Ini baru hebat 10(sepuluh) Semua Saiful jumpa semua mau rasa!!! Dia cakap 1Malaysia mau rasa, bukan Anwar seorang saja. Apa jampi Saiful pakai sampai semua "kepinggin"

    ReplyDelete
  6. 10 DNA tu.... Ustaz Nuar Al Juburi lah.... apa lah bodoh sangat... Itu lah baca lah banyak3... Bodoh bin bahlol bin Lembab bin Tongong bin Tolol bin Nuar Al Juburi... eeeee.

    ReplyDelete
  7. Alaa.. bodohnya komen Anon 9:55 tu..

    Anwar sorang ada 10 DNA ka? Awat hang bodo sangat???

    err.. Hang tau ka DNA tu apa?

    ReplyDelete
  8. 1malaysia tahu apa dia DNA... Tapi Anon 9.55 seorang aja tak tau, bodoh dia umpama AG yg bawa kes ni ke mahkamah.

    ReplyDelete
  9. lagi sorang orang bodoh yang tak payah dilayan. cheap sungguh dia ni kalau diupah cybertrooper UMNO.

    ReplyDelete
  10. Ala cian nyer "Anon 9:55"..dah la bodoh piang...nak tunjuk hero la plak....Jangan la tampilkan 'kekolotan' hang tu dalam dunia siber ni...pergila tanya orang yg pandai sikit yek....

    ReplyDelete
  11. mentality orang umnongok yg masih makan rumput semuanya sama ngan Anon 9.55

    ReplyDelete
  12. DNA terdapat pada sel2 individu.setiap org mempunyai DNA yg berbeza..sama seperti cap jari tidak berlaku dalam dunia ini cap jari mempunyai corak yg serupa bagi dua org atau lebih..

    ReplyDelete
  13. Awat la Anon 9.55 tu bodoh sangat, orang Penang kata bodoh piang.... tu la dari kecik tak nak mampus dan besar menyusahkan orang

    ReplyDelete
  14. bukti kpala hotak apa? budak dropout UTNB tuh punya lah bodoh membenarkan diri digunakan utk kepentingan politik UMNO BN..............tak berak dua hari hahaha dan berlaku selepas komplen kat Najib.....cittt klu bukan konspirasi fitnah jahat....... apa lagi?????

    ReplyDelete
  15. 10 DNA bermaksud DSAI lupa basuh betul2 dia punyai anu la...Saiful ni giliran yang ke 10 jawabnya...kita tunggu siapa yang punya DNA semua tu...tut..tut..termasuk DNA bini DSAI sama..kah..kah...last DSAI cakap.."saya belum mandi hadas lagi"

    ReplyDelete
  16. lawa sangat ke sepul tu sampai 10 sekali nk kt dia?? adoiii la... aku rasa mggu depan dijumpai 10 lagi DNA.. kiranya 20 org yg liwat sepul.. tak malu ke dia ek?? tiap hari dalam paper duk citer pasal j*b*r dia jer??

    ReplyDelete
  17. BUANG LA KES LIWAT BODOH NI!! NAMPAK SANGAT AUTA TAHAP SENGAL. TAK HABIS2 NAK MENGENAKAN ORANG! Ayuh kita jahanamkan tangan-tangan sial yang membuat mungkar dan membuat fitnah di negara kita. Jangan biarkan mereka perlakukan kita seperti orang yang hidup tapi tak bernyawa. Kita dah tak boleh tahan lagi dengan semua kesialan ini.

    ReplyDelete
  18. anon 9:55 PM - lidah kamu ni memang x pernah berzikir nama Allah kot sbb mulut kamu ni memang mulut pelacur kalau ada rezeki kamu jika Allah izinkan kamu melakukan umrah dan ziarah ke Mekah makaq basuh lah mulut kamu tu dgn cuka getah atau klorox kmdn buat solat sunat taubat byk2 mudah2an Allah ampunkan dosa2 kamu..

    ReplyDelete
  19. Saiful ni patut disaman ekoq kerana menyundal jubuq dia. Badan pencegah maksiat patut mengenakan tuduhan melacur terhadap Saiful.

    ReplyDelete
  20. huh...sengak!......=sengal + nak

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post