APA?? Saiful Homoseks?? (Video Inside)

Terkejut jugak aku baca apa yang Datuk Shazryl Eskay dedahkan secara tak sengaja ni..


Dalam keghairahan untuk memfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay semalam mendedahkan bahawa pengadu kes liwat fitnah dua, Saiful Bukhari Azlan adalah pengamal hubungan seks sejenis.

Bagaimanapun ahli perniagaan itu menegaskan ‘beliau bukan seperti Saiful ” kerana telah mengerjakan umrah dan haji.

Saya telah menunaikan umrah dan haji. Saya rasa saya telah lama dipergunakan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Saya bukan macam Saiful, saya lurus saya bukan homoseks.


Eskay tidak mendedahkan sumber maklumatnya atau pun sama ada beliau mengenali Saiful secara peribadi. Beliau membuat kenyataan mengejut itu pada sidang akhbar semalam.

Ketika memberi keterangan di mahkamah bulan lalu, pakar kimia Seah Lay Hong mengesahkan kehadiran beberapa sampel DNA dari individu berlainan dalam dubur Saiful.

Dalam pada itu, Ahli Parlimen Sungei Petani, Datuk Johari Abdul menjelaskan bahawa fitnah video lucah diketengahkan ketika ini bagi memastikan UMNO mempunyai modal yang cukup untuk mengaibkan Anwar dalam menghadapi pilihanraya umum.

Ini kerana perbicaraan fitnah liwat terhadap Anwar mungkin akan selesai dalam sedikit masa dan UMNO akan ketandusan fitnah untuk menyerang moral ketua pembangkang itu.

"Pilihan Raya Sarawak makin dekat. Kes Mahkamah semakin hampir habis. Perlu ada isu berlarutan. Beberapa keputusan sudah tidak berpihak kepada kerajaan. Dan buku jingga pun dia orang (Kerajaan) dah tak larat nak berdebat. Jadi kena buat isu baru….kena cipta perkara lain,” kata Johari



TVS News

8 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. datuk 'S' katas dah p haji dan umrah p berperangai mcm ni tak malu ke pd Allah swt? bertaubat lah datuk sebelum Allah turunkan BALA DAN MUSIBAH PD ANDA sebagai Petunjuk dan hidayah.

    ReplyDelete
  2. ASD, lahanat ni melalut ni..mcm pandai je menulis..statement tak der kelas langsung..apa lagi tunggu..buat apa kita nak baca statement bodoh dia ni..

    ReplyDelete
  3. Salam Anon 9:23..

    Aku dah buat magic macam biskut chipsmore tu.. sekejap ada.. sekejap tak ada...

    Buat sejahtera berapa tadi tah.. Kita orang Islam dan Melayu yang hidup dalam penuh batasan adat dan susila, ada yang diharamkan dan ada yang dihalalkan pula.. FITNAH bukan budaya kita..

    ReplyDelete
  4. Sejahtera3, bercakap dari jubur, menulis guna batang zakar, baca utusan dan nonton tv3 sebab tu ko tulis macam ni , argument tak ada rational nya langsung, kau fikir lah sendiri engko hari2 hidup senang kah , kau tak bersungut kah, harga barang mahal. Tak kan kita hidup bertahun tahun berkerajaan yang mengutamakan mega projek kurang kepada social ekonomi. Dia kena betukar. Bukan personality pemimpin yang kita pilih. Apa yang dia nak buat untk negara dan rakyat yg diutamakan, bukan pada slogan saja rakyat diutamakan tapi .... Harga barang naik.

    ReplyDelete
  5. Kerajaan Singapura mengagihkan kekayaan bersama rakyat....kita di Malaysial makan rumput...kroni2 hangpa dapatlah projek2. Darah hamba sangat panas apabila baca ms 35 bajet Spura disini http://www.singaporebudget.gov.sg/budget_2011/speech_toc/download/FY2011_Budget_Statement.pdf
    Ada lagi melayu yang bodoh2 makan rumput masih lagi sokong Barisan NAJIS!!!

    ReplyDelete
  6. Tengok muka mamat ni memang kaki seks pun.

    ReplyDelete
  7. Datuk S tu tahu siapa siful dan juga kes liwat tu. Jadi pass pass la info tu

    ReplyDelete
  8. memang muka kuat seks....balun semacam jer....jeles x dpt saiful gaknye

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post