Video Lucah : Pengakuan dari Ahli UMNO yang menonton bersama Chegubard



Kalau korang baca kenyataan Chegubard yang menafikan bahawa Anwar bukan lelaki didalam Video lucah itu korang akan terbaca Chegubard telah pergi dengan seorang sahabatnya dari UMNO.. jadi siapa sahabatnya dari UMNO itu??


Badrul berkata, beliau menerima pelawaan menonton video itu selepas menerima panggilan pada 21 Mac lalu dan seorang rakannya dari Umno menyertainya dan mereka diarah menunggu depan Institut Jantung Negara (IJN) jam 7.45 malam sebelum dihubungi Datuk T. – sepenuhnya sila baca di SINI

Berikut adalah pengakuan oleh Ahli UMNO itu.. dalam kesamaran ayatnya menceritakan kebenaran.. baca dan fikirkan terutama perenggan yang pertama itu..




PENGAKUAN ANUAR MOHD NOR

Ada kalanya keghairahan menyebabkan kita hilang pertimbangan. Kemarahan melampau merugikan. Tindakan terburu-buru juga akan membodohkan dan yang paling dahsyat ialah rangkuman kesemua ini, keghairahan, kemarahan dan tindakan terburu-buru menyebabkan kita melakukan kesilapan yang akhirnya menjadi satu penyesalan.

Hari ini ramai yang membicarakan sama ada video itu benar – melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Pendedahan demi pendedahan dilakukan. Persoalan Datuk T sama ada Trio atau hanya individu kembali wujud dengan pendedahan Badrul Hisham Shahrin dan Johari Abdul. Mereka semua dipanggil pada hari pertama menonton secara eksklusif dan berbual dengan Datuk T dan Tan Sri Rahim Thamby Chik.

Benar persoalan yang mahu ditanya adalah BENARKAH ANWAR IBRAHIM ORANG YANG TERLIBAT DALAM VIDEO ITU? Semakin ghairah persoalan itu. Mereka yang dipanggil pada petang/malam 21hb March 2011 – setakat ini membuat pengakuan bahawa orang dalam video itu BUKAN ANWAR IBRAHIM.

Mereka yang melihat video itu dan berbual secara peribadi dengan Rahim Tamby Chik pada hari tersebut adalah Badrul Hisham Shahrin dan Johari Abdul – kedua-duanya dari PKR. Dalam kenyataan Badrul Hisham Shaharin ada seorang BLOGGERS UMNO yang mengikutinya untuk menonton video lucah Carcosa itu.

Beliau tidak mahu menyeret bloggers UMNO tersebut dan tidak mahu menyusahkannya.

Apabila diajukan soalan siapa dia, BADRUL HANYA MENJAWAB TUNGGU DIA BERITAHU SENDIRI. Satu tindakan baik dan amat dihormati.

Siapa bersama Badrul Hisham pada 21hb March 2011 yang menonton video itu dan bukan kalangan PKR tetapi UMNO ? Saya perlu menyatakan bahawa orang yang dikatakan bersama Badrul Hisham Shaharin, merujuk kepada kenyataan media beliau - yang beliau rujuk sebagai : BLOGGERS UMNO itu adalah saya sendiri!

Saya telah diajak oleh Badrul Hisham Shahrin menghadiri panggilan Datuk T ke Shangrila pada malam 21hb March 2011. Mungkin sayalah seorang blogger UMNO, ahli UMNO yang dapat menonton video lucah Carcosa pada hari video itu didedahkan. Mungkin itulah sebabnya saya katakan pada awal tulisan ini – ada kalanya keghairahan itu merugikan dan menyulitkan.

Mungkin tidak menonton lebih baik dari menonton.

Akhirnya – sebelum spekulasi berterusan mengatakan mengenai orang UMNO yang hadir menonton bersama Chegubard yang juga adalah rakan baik saya – saya membuat pengakuan bahawa saya adalah orang ke 3 selepas dimaklumkan bahawa Johari Abdul, Badrul Hisham menonton pada malam 21hb March 2011 tersebut dan saya adalah ahli UMNO dan bloggers UMNO yang dimaksudkan oleh Chegubard.

Saya juga dalam pengakuan ini menetapkan bahawa kehadiran saya adalah kerana jemputan/pelawaan dan kemahuan saya menuruti rakan saya Badrul Hisham Shaharin dan ini dilakukan atas kapasiti saya sendiri dan tidak melibatkan mana-mana pihak lain, organisasi dan badan lain yang saya sertai. Sekian di maklumkan – Anuar Mohd Nor


UMNO Reform

10 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. http://pakatanblogger.blogspot.com/2011/03/solat-hajat-dan-pidato-khas-menangkis.html

    Solat Hajat dan pidato khas menangkis fitnah jahat

    Tempat: Stadium Melawati, Shah Alam.

    Masa : 7.00 Malam

    Tarikh : 28 Mac 2011

    Ayuh,mari kita beramai-ramai turun memeriahkan suasana..

    ReplyDelete
  2. Sudah terang lagi bersuluh,
    tak terang lagi pakai spotlight la...
    tp. brother ni cakap bertapis..nak jaga jugak tu hati2 geng2 UMNO..come on bro..yg betul..cakap ajer la yg betul..

    ReplyDelete
  3. Sewajarnya kalangan yang mengaku penyokong UMNO patut buat road show berikan penjelasanan tentang fitnah ni terutama para pekebun kecil getah. Kalau tidak mereka adalah pemegang saham bagi pihak para pekebun kecil getah yang bakal menerima dividen ke atas pelaburan saham tu di Padang Mahsyar nanti. Bersediakah mereka?

    ReplyDelete
  4. hello Bro.bkn ko tak tahu umno tu dah sesat dah kufur.buat apa ko nak bela lagi.ingatlah mati krn mati itu pasti.

    ReplyDelete
  5. hello Bro.bkn ko tak tahu umno tu dah sesat dah kufur.buat apa ko nak bela lagi.ingatlah mati krn mati itu pasti.

    ReplyDelete
  6. SEMBAHYANG HAJAT LAGI

    AJIS KA KIAT SIANG JAD IMAM

    INSYAALLAH DIMAKBULKAN NUAR AKAN CHECK IN ASTANA SG BULOH

    ReplyDelete
  7. inilah dia antara org2 umno yg tak boleh membezakan antara yg betul dan salah.ingatlah mati wahai PAKU krn mati itu pasti.

    ReplyDelete
  8. BAGAIMANAKAH PAKU DIGUNAKAN? BUKANKAH KENA KETUK DULU BARU DIA MASUK/JALAN?

    PUCUK PAKU KALAU BUAT GULAI LEMAK CILI API LAGI SEDAP.

    KALAU DAH PAKU TU TETAP PAKU....... MENJADI ALAT SAHAJA.

    ReplyDelete
  9. Kalau nak tahu benar atas salah sila dedahkan klip video ke Youtube. biar kita nilai sendiri. Jangan kalut main tuduh atau nafikan.

    pengundi atas pagar.

    ReplyDelete
  10. PAKU ni dah byk mentekedarah RASUAH,tibai apa sj janji boleh makan halal haram belakang kira sbb itu sanggup jd PENCACAI UMNO dah tak dpt nak beza kan yg mana betul dan yg mana salah sbb pintu hati dah tertutup lantaran kebusukan hatinya maka HIDAYAH ALLAH tak dpt masuk de dlm hati manusia yg keji, kotor dan busuk krn HIDAYAH adalah NUR yg suci dam kudus bukan tmpt nya utk masuk ke tempat yg kotor, hati yg kotor adalah tmpt tinggal dan bermain nya syaitan ..bertaubatlah kamu, sedarkan lah diri kamu sebelum terlambat di jemput Allah krn kamu masih muda lg, baca lah Surah Al Hujaraat Ayat:12 Juzuk ke 26..smuga kamu menjadi org yg bertakwa tp jika kamu pilih NERAKA maka jd lah pencacai tegar UBN.Wasallam.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post