Jam Omega Ada Pada Saya - Wan Azizah

Tadi ada dua atau tiga orang pencacai UMNO yang bertanya.." Dimana jam Omega?".. nah bacalah..



KUALA LUMPUR 5 APRIL : Sidang akhbar Presiden Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Wan Azizah Dr Ismail hari ini digunakan oleh wartawan tertentu untuk sengaja memberi tekanan kepada beliau namun isteri Ketua Pembangkang tenang menangani keadaan itu.

Seorang wartawan sebuah portal berita bertanya sama ada beliau menyimpan jam tangan Omega seperti didakwa Sharzyl Eskay ditinggalkan oleh Anwar namun kini berada dalam simpanan ahli perniagaan itu.


Wan Azizah mengesahkan “kami ada jam itu dan tidak ada (kehilangan jam).’tegasnya. Namun jawapan itu tidak memuaskan wartawan berkenaan yang seterusnya mendesak supaya ditunjukkan jam tersebut.

Wan Azizah secara tenang membalas bahawa ... Ya, ia ada (dengan kami). Kami ada jam tangan tersebut,” berada dalam simpanannya.

Tidak puas hati dengan jawapan itu, wartawan berkenaan meminta jam tangan itu ditunjukkan kepada media.

Ahli keluarga Anwar hanya menggeleng kepala kepada persoalan yang ditanya secara biadap itu.

“Adakah awak serius? Mengapa kami didakwa? Adakah awak pendakwaraya?” kata anak sulung Anwar, yang juga ahli parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar.

Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim mencelah dengan menyifatkan permintaan wartawan tersebut sebagai sesuatu yang “menjijikkan” .

"Saya rasa soalan anda juga membayangkan anda tidak menghormati keadilan. Saya duduk di sini untuk lihat media bersekongkol untuk jatuhkan Anwar,Saya tidak boleh terima sebagai rakyat Malaysia tentang situasi sempit ini di mana kita mempunyai banyak lagi perkara untuk dilakukan. Orang yang pakai seluar atau tidak menjadi isu utama negara ini. Saya rasa banyak perkara lain yang kita perlu buat," kata Khalid.


TVS News

19 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Untuk orang yang kurang ajar camni, kena bagi jawapan kurang ajar.

    Nak tengok jam tangan, pergi kat kedai jam kana sana berlambak jam, pilihlah yang mana suka, pas tu jangan lupa bayar pulak.

    ReplyDelete
  2. layarilah www.freemalaysiakini.com

    percuma dan terkini setiap hari

    ReplyDelete
  3. Memang semua orang percaya dan ada yg tak percaya jam tu masih berada pada DSWA, TAPI...buktikan DSWA..tunjuk pada umum jam omega tu..awat berat sangat ke? besar sangat ke? susah sangat nak bawa?..atau tiada? Baru orang percaya..banyak sangat dok nafi, orang pun dok fikir bukan2, kalau kita benar tunjukkan kebenarannya..apa nak takut..Allah akan bersama pada pihak yang benar..

    Setiap hari orang sembahyang hajat minta kebenaran...kini telah datang kebenaran yg jelas

    ReplyDelete
  4. Video sex anwar dimuatnaik lagi kat utube bertajuk- video sex anwar ibrahim.flv by lam8029. Sudah saya bilang tak usai layan benda2 ni. buat tak kisah, slumber2 aja. Mari kita tumpu kat Prn Sarawak.. horay!!!

    Kalau nak layan pun, kak zizah biar beri jawapan loyar buruk, perli sama dia , BIAR BERNANAH HATI PENCACAI UMNO tu, PR menang pskologi.

    ReplyDelete
  5. salam.. sebenarnya kita rakyat malaysia telah dizalimi pemikiran kita dengan fitnah video lucah, maka bersama2lah kita berdoa kehadrat Illahi agar hancurnya atau diberi petunjuk kepada manusia yang terlibat ini.
    doa orang yang kena zalim... bimbang bala menimpa tak mengira siapa. Nauuzubillah.

    ReplyDelete
  6. btw sejak 1998 hingga kini aku dah semakin hilang kepercayaan terhadap dia.isu nya sgt mudah di selesaikan.sumpah laknat,serah DNA,tunjuk jam..kita org islam kan.tak payah lah ckp belit2.pasang lawyer berderet2.makin banyak helah makin nampak jelas pembohongan nya.

    ReplyDelete
  7. aku ingat masa DSAI di tuduh meliwat saiful bukhari, DSWA dengan seberapa SEGERA dan pantas menunjukkan kepada semua wartawan gambar saiful dan pegawai khas najib dalam blackberry kepunyaan DSWA.

    jadi untuk mematikan isu jam ni, aku rasa DSWA tunjukkan lah sahaja jam itu kepada umum. dah dua press conf tapi DSWA tak tunjuk jam itu.

    atau, jam itu dah ada dalam tangan polis?

    ReplyDelete
  8. lg sekali ank kg pertama menunjukkn dangkalny otak lu, lu cabar azizah tunjuk jam, wa cabar lu tunjukkn duit lu sbg pencacai

    ReplyDelete
  9. kalau saya pun saya tak tunjuk jam tu.. simpan daun sat dulu..

    kita jgn habis kan isu video ini.. sbb isu ini dah makan tuan.. tu sbb masuk youtube..

    Ada berani bawak lah ke mahkamah? Tenguk berapa lama file dlm tgn Peguam Negara.. Polis kata dah berikan pada Peguam Negara kan??


    Kalau tidak boleh buktikan jam tgn tersebut ada dlm simpanan Peguam Negara ada kes Jd apa yg mereka tunggu ..

    ReplyDelete
  10. buat apa nak tunjuk jam tu.......lawyer ada strateginya...guna otak sikit..Lu memang bahalul la Anak kpg pertama..

    ReplyDelete
  11. apakah bangang sangat noh said ni,awat hang ingat azizah tu bahlul macam hangpa ka?.Hangpa yang jadi lembu puak BN tu tak payah la nak ajak org lain sama.APA BAHLUL WAL BANGANG NI.

    ReplyDelete
  12. masing2 ade strategi masing2..yang menjadi makin kalut ada lah rakyat..sepatutnya pemimpin di pilih utk membela rakyat ..tapi ni dah terbalik..rakyat pulak yg kene pikir masalah pemimpin.. WTF

    ReplyDelete
  13. Eskay yang mengaku dia adalah orang kedua/ketiga dalam video tersebut. Kenapa tak tekan eskay, pastikan kat mana hotel, dimana bilik itu. Semua hotel mesti ada kamera kawalan keselamatan di tempat-tempat umum seperti di lobby, ruang menunggu, kaunter check-in, lorong-lorong laluan ke bilik, malah di tempat parking kereta... kalau video yang ada cuma adegan dalam bilik, SAH penipu! Takkan DSAI masuk bilik ikut tingkap?? Mana gambar-gambar dari lokasi tersebut yang menunjukkan DSAI masuk ke bilik hotel tersebut? eskay kata bilik itu di sebuah hotel di KL (bukan di bangkok!). Sangat mudah untuk mendapatkan fakta-fakta ini... tak perlu Interpol pun. Ataupun video ini sengaja diada-adakan??? Fikirlah sendiri... gunakan lah akal dan logik yang Allah SWT berikan, kalau tidak kita tak lebih dari haiwan yang tiada akal fikiran.

    ReplyDelete
  14. Saudara sekalian, tak pasai2 hangpa berperang mulut, kalau berdepan maun berparang.Ginilah dalam hukum islam kena ada 4 saksi yang boleh dipercayai (munafikun takleh). Saksi ini mesti nampak piston bergerak kedalam kebuk, barulah boleh. Kalau takda, sipembawa berita bolehlah dikenakan hukuman qazaf, 80 sebatan. ALLAHUALLAM.

    ReplyDelete
  15. Jangan tunjuk jam itu sekarang kecuali perlu. Takut nanti kawak pecah rumah geledah rumah cari jam pulak.kan sebelum ni banyak pejabat peguam telah telah kena pecah dimana dukumen penting hilang. Dalam kawan kawan pun ada banyak kawak. Huluk sikit semua jadi.........

    ReplyDelete
  16. Kalau dalam hal ni ianya melibatkan seluar dalam anwar....maksudnya kak wan kenalah bawak seluar dalam anwar tu kehulu-kehilir dalam beg supaya kalau wartawan tanya boleh tunjuk????Bangang sungguh wartawan sekarang ni!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Hoi banggang, takkanlah kakwan nak tipu, jam tu mmg ada ngan dia, tengoklah muka muslimahnya tu, sekali-kali aku x caya yang anwar tu terlibat selagi dia tak balun depan aku, betul tak kawan-kawan? Anwar pernah baca khutbah pa, dia orang alim oooo

    ReplyDelete
  18. We feel delighted to welcome you to our agency where all your sensual urges are taken good care of by our efficient and sexy Aerocity Escorts. We offer our clients sensual services that hold the charm of touching your soul.
    Escorts in Aerocity #
    Dwarka Escorts Service #
    Govindpuri Escorts Service #
    Karol Bagh Escorts Service #
    Mehrauli Escorts Service #
    Saket Escorts Service #
    Nehru Place Escorts Service #
    Vaishali Escorts Service #
    Rohini Escorts Service #

    ReplyDelete
  19. Delhi Escorts We provide Call Girl service by Independent College Girls, Models with a genuine photos & profiles. To book Call Girls In Delhi contact +91-9999965857.visit my blog:-
    Dasna Escorts &&
    Faridabad Escorts &&
    Ashok Nagar Escorts &&
    Ashok Vihar Escorts &&
    Chanakyapuri Escorts &&
    Russian Aerocity Escorts ##
    Russian Aerocity Escorts ##
    Russian Escorts Aerocity ##

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post