JELAS lelaki itu BUKAN Anwar Ibrahim.

Terima kasih kepada pihak yang memuat-naik video itu di youtube kerana dengannya kita akan dapat melakukan penganalisaan yang lebih tepat mengenai lelaki yang dikatakan mirip Ketua Pembangkang itu.

Pembesaran imej-imej akan membuktikan DENGAN JELAS bahawa lelaki itu BUKAN Anwar Ibrahim.

Jika dilihat dari jauh gambar dari video itu hitam putih itu nampak seolah-olah ia mirip Ketua Pembangkang. Disebarkan bertujuan untuk mengaibkan Anwar.

Tetapi penelitian yang lebih rapi dengan apa kaedah sekalipun akan menjurus kepada rumusan bahawa ia bukan Anwar.

Hanya si bengong yang mabuk, yang tembel matanya dan yang busuk hatinya akan menyatakan ia Anwar Ibrahim! - Komen Greenboc

13 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. akhirnya dah nampak jelas kebenaran!!
    bukan die..
    rahsia luar biasa yang terbongkar!! untuk disaksikan..

    ReplyDelete
  2. awak pakar ke? kelulusan apa? yg dari korea tu dah sahkan , nak apa lagi..?

    ReplyDelete
  3. Selagi Anwar Ibrahim sendiri tidak bersumpah yang pelakun video tersebut bukan dirinya, maka aku sentiasa dalam keadaan was-was. Kamu bersumpahlah Anwar bukannya susah sangat, bukannya haram nak bersumpah. Nabi pun biasa mencabar orang Nasoro Nirjan umntuk sama-sama bersumpah (berkaitan ketuhanan).

    ReplyDelete
  4. Selagi Anwar Ibrahim sendiri tidak bersumpah yang pelakun video tersebut bukan dirinya, maka aku sentiasa dalam keadaan was-was. Kamu bersumpahlah Anwar bukannya susah sangat, bukannya haram nak bersumpah. Nabi pun biasa mencabar orang Nasoro Nirjan umntuk sama-sama bersumpah (berkaitan ketuhanan).

    ReplyDelete
  5. pelik la orang yg suka sumpah2 ni....tengokla sapa yg bawa berita.....FITNAH....FITNAH dah kantoi pun nak percaya lagi......sikit2 sumpah......

    ReplyDelete
  6. Cuba tengok hidung makhluk dalam gambar video tu dan bandingkan dengan hidung Anwar. Apa yang aku nampak orang dalam gambar video tu berhidung mancung sedangkan Anwar adalah manusia yang mempunyai hidung yang agak pesek. Jadi aku katakan orang dalam video itu bukan Anwar!. Terus terang aku katakan ORANG DALAM VIDEO ITU BUKAN ANWAR walaupun aku langsung tak pernah berjumpa dengan Anwar secara in person sepanjang hidup aku!! Habis cerita.

    ReplyDelete
  7. Agaknya pihak yang bersekongkol menjatuhkan DSAI melalui pembunuhan karektor, pemenjaraan sehingga mungkin pelenyapannya dari muka bumi fikir perbuatan ini, jika berjaya, akan mengembalikan sokongan rakyat secara besar-besaran khususnya orang Melayu kepada UMNO/BN.

    Inilah pemikiran yang salah kerana DSAI hanya sekadar salah SATU faktor peralihan sokongan rakyat terutamanya pada PRU lepas.

    Selagi UMNO/BN terus menerus memfokus kepada penjatuhan parti lawan atau individu-individu yang dilihat sebagai tidak sehaluan, dan di masa yang sama terus-menerus melaksanakan dasar dan aktiviti yang tidak mesra rakyat, yang nyata membazir, dan yang gagal mengawal harga barang dan perkhidmatan keperluan dari melambung naik (sedangkan harga pasaran bahan mentah dunia pun ada naik turun), selagi itu hasrat untuk 'mendapat kembali' sokongan politik tidak akan berkesan.

    Jadi, jatuh bangun, ada tiada DSAI nanti bukanlah faktor penentu. Pemimpin datang dan pergi. Kita hanya menyokong pihak yang dilihat jujur, amanah, berintegriti dan yang benar-benar MEWAKILI RAKYAT.

    -Rakyat Non-partisan

    ReplyDelete
  8. BODOH DAN BANGANG, UNTA BAGHDAD ORG YG SURUH BERSUMPAH TU DIA INGAT NI MCM BUDAK2 kecil bermain dgn rakan sebayanya asik2 nak bersumpah dah jadi satu permainan pulak...Mufti Perak Harussani pun bagitau anwar tak perlu bersumpah gitu juga dgn ulama2 tersohor tanah air dan dunia. yg suruh ulama wahabbi aje...memang yg jadi poencacai ni akal dia memang tak berfungsi dgn baik dan ikhlas krn dah terikut dgn umapco

    ReplyDelete
  9. Anon 9:40 pakar korea tak sahkan tp mengatakan sepada dgn anwar.. sepadan je.. kalau dah sah anwar polis dah dedahkan lg awal..

    kita pun kdg kdg tersilap sangka org tu kita kenal tp bila kita tegur dan tanya rupanya salah org... maknanya ada org yg serupa seseorg... Aku masih ingat ada seorg berjawatan besar dlm syarikat di temubual dlm rancangan bisness (berita)rupa dia pun sebiji mcm anwar.. tu sbb ada pertandingan mencari rupa mcm artis.. dan minah tu mcm Dato Siti

    Aku yakin macam anwar tp aku yakin itu bukan anwar...

    Skg aku tengah fikir dan tunggu .. lepas ni apa pulak...????

    ReplyDelete
  10. ustaz asri dan mufti perlis ustaz juanda dah suruh anwar bersumpah...tunggu apa lagi...
    ini utk mengelakkan persepsi negatif terhadap anwar menurut mufti perlis...

    ReplyDelete
  11. nak ubah angin tapi ada anu..arMay 12, 2011 at 7:07 AM

    sumpah... jgn tk sumpah... dia nk sumpah ke... tk sumpah ke.. tapi aku yakin dlm video tu anwar.. kalau video tu boleh buat.. korang buat le video najib lak... boleh??? buka minda,buka hati,,, kalau kita tolak anwar dalam pakatan, aku caya pakatan lagi kuat.... putrajaya pakatan rakyat punya.. anuar ni pemimpin banyak masaalah. takkan tak boleh pergi tanpa anwar??? sebenarnya boleh, tapi dgn syarat singkirkan anwar dulu baru pakatan kuat..

    ReplyDelete
  12. tak baik tuduh2 orang..zaman sekarang ni macam2 boleh buat..macam2 boleh jadi..tunggu keputusan mahkamah je nt..

    ReplyDelete
  13. istighfar banyak2.. salah kalo x lihat dengan mata sendiri.. salah kalo menafsir pada yang x pasti..

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post