Video : Anwar di Ampang

10 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Apa yg kau merapek ni Juburi...Nampak sangat kau tension! Cukup lah jangan heret penyokong kau yg tak berakal tu...kesian dia orang.

    ReplyDelete
  2. Sudah la Anon 8.09pm.. Ko tu dan geng2 UMNOgok ko tu yg tension sebab pelan fitnah ko dah kantoi..

    ReplyDelete
  3. Yang merepek adalah najib. Terpaksa menggunakan jentera keselamatan dan media perdana. Yang orang UMNO hardcore pun tidak bolih fikir waras lagi. Najib pernah ada skandal dan kantoi di PD.Pernah merampas bini orang. Dalang C4 tidak di dakwa bermakna dalang kematian sosilawati tidak di dakwa jjuga. Nak buat sumpah tidak rujuk dulu pendapat Ulama , hentam sendiri je.. Jadilah UMNO tu menrendahkan SUMPAH DENGAN NAMA ALLAH.
    Maka lebih baik tukar pemerintahan putra jaya kepada PR.

    ReplyDelete
  4. Cukuplah dengar Anwar dgn penafian kepada rakyat...kalau betul Anwar tak buat zina buatlah muaballah pernafian dgn Eskay, kalau dia buat dan tiada apa2 berlaku atas Anwar maka bonusnya adalah rakyat akan yakin dengan Anwar, ini jalan terbaik untuk bersih nama dia, memang setengah tak mahu Anwar sumpah laknat tapi sebelah penyokong Islam dari BN mahu Anwar sumpah laknat, kenapa takut dengan sumpah kalau tak buat...

    ReplyDelete
  5. Puak UMNGOK ni memang bodo mampos! Otak dah berkarat dgn benda2 koto sampai yg koto pon nampak bersih. Woit Bingai! Berbuih dah ostad2 bagi tau (dlm UMNGOK tak ada ostad yg ada cuma panTAT), dalam Islam tak ada sumpah laknat yg macam mamat lendir Sialfool dgn Datuk T-hree stoogers tu buat laa bingai! Itu pon nak kena bagi tau ke ari2 ke? Haram jadah punya otak! Yg ajar sumpah laknat tu cuma ostad mantat dalam UMNGOK jer! Tah mana kitab dia baca? Tu arr asek2 citer pasal jubo dgn cipap jer ... tu yg buat otak benak! Hari2 nak kena bagi tau benda yg sama! Bodo anak beranak!

    ReplyDelete
  6. Apa yg kau merapek ni Anon 8.09...Nampak sangat kau benci dengan orang yang teraniaya! Cukup lah dengan komen kau yg tak berakal tu...takde kerja punya orang.

    ReplyDelete
  7. Assalam, aku masih teringat dengan isu kafir mengkafir antara PAS dan UMNO dalam tahun 80an dulu. Apa yang aku tahu UMNO dilabel sebagai kafir kerana menolak Islam. Habis melenting geng-geng UMNO sampai langit ke tujuh! Sekarang ni apa yang berlaku dalam kes video bodoh ini, memang nampak kemunafikan pada makhluk-makhluk "keris bersilang" ini. Seingat aku, dalam dunia ini ada lima golongan iaitu mukmin (yang teratas), fasik, zalim, munafiq dan kafir (yang terbawah). Sekiranya wujud orang-orang yang menghampiri kafir (sekarang ini tahap munafiq) dalam UMNO ni, maka bagi aku benarlah apa yang dilabelkan oleh PAS pada tahun 80an dulu. Sekarang ini tinggal pilihan kita sama ada nak memberi undi kepada PAS serta mereka-mereka yang memperjuangkan kebenaran atau nak memberi undi kepada mereka yang memperjuangkan kemungkaran, kezaliman, kemunafikan serta "satanisma" di Malaysia. Ingat, sekarang ini air dipandang api tetapi api dipandang air. Tepuk dada tanya akal.

    ReplyDelete
  8. Kalau benar Islam bawa PAS itu utk umat Islam dan juga seluruh rakyat Malaysia pasti Allah SWT reda pejuang mereka dan PAS juga hampir sama lamanya umur dgn umur UMNO dlam politik Malaysia, tapi kenapa Allah SWT tak beri PAS memerintah seluruh bumi Malaysia,kenapa..adakah Allah SWT tidak mahu Islam lebih gemilang yg diperintah PAS kat Malaysia? Allah SWT tak akan beri mereka yg berpura2 yg kata kami paling Islam utk merintah negara adalah jawapannya.

    ReplyDelete
  9. Kalau benar Islam dibawa PAS itu utk umat Islam Malaysia dan juga seluruh rakyat Malaysia pasti Allah SWT reda pejuang mereka dan PAS dah lama perintah kita, pejuangan PAS juga hampir sama lamanya umurnya dgn UMNO dlm politik Malaysia, tapi kenapa Allah SWT tak beri PAS memerintah seluruh bumi Malaysia,kenapa..adakah Allah SWT tidak mahu Islam lebih gemilang yg diperintah PAS kat Malaysia? Allah SWT tak akan beri mereka yg berpura2 yg kata kami paling Islam utk merintah negara adalah jawapannya.

    ReplyDelete
  10. Kalau benar UMNO memperjuangkan Islam pasti Malaysia menjadi negara Islam yang sejati dan UMNO dah lama perintah kita, pejuangan UMNO lagi lama daripda PAS dlm politik Malaysia, tapi kenapa masih tidak tertegak pemerintahan Islam di seluruh bumi Malaysia,kenapa..adakah UMNO hanya sekadar menghadkan Islam itu hanya pada masjid dan Hari Raya? UMNO hanya berpura2 dalam memperjuangkan Islam adalah jawapannya.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post