Video Lucah : Papagomo direstui Polis?

Desakan demi desakan terus dibuat oleh Kedailan terhadap pihak polis untuk bertindak namun ianya terus dipandang sepi.. adakah Ahli-ahli Keadilan ini bukan rakyat Malaysia? Sedangkan mereka juga termasuk aku sendiri membayar cukai pendapatan untuk digunakan oleh pihak kerajaan UMNO/BN untuk membiayai seluruh jentera kerajaan..

Video Fitnah: Polis restui blogger Umno-BN

KUALA LUMPUR: KEADILAN mendesak pihak polis menahan dan menyoal siasat pemilik laman web dan penulis blog yang menyebarkan sedutan rakaman video fitnah yang mengaitkan Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pengarah Strategi dan Politik, Rafizi Ramli berkata, polis dan pimpinan Umno-Barisan Nasional merestui perbuatan individu tersebut, sebagai sebahagian dari perancangan jahat untuk menjatuhkan Anwar dan Pakatan Rakyat.


“Mengapa sehingga kini polis tidak memanggil blogger Papagomo tersebut dan lain-lain yang menyebarkannya?,”

“Sedangkan ketiga-tiga saksi (Datuk T) mengakui, selain dari pihak polis, hanya mereka yang mempunyai salinan video. Soalnya, bagaimana maklumat tersebut bocor kepada blogger dan disiarkan di dalam internet?,” katanya kepada Keadilandaily.com

Rafizi mendakwa seolah-olah wujud ‘kerjasama’ di antara pihak berkuasa dengan rangkaian blogger yang membocorkan video fitnah itu yang kini masih dalam siasatan pihak polis.

“Bahkan kita lihat, kenyataan polis turut berbaur politik. Tidak lain tindakan ini merupakan sebahagian dari konspirasi politik bertujuan untuk mencalar kredibliti Ketua Umum KEADILAN,” ujarnya.

Sementara itu, Naib Presiden KEADILAN, N Surendran dalam reaksinya berkata, tindakan blogger tersebut melampau, keterlaluan dan memalukan apabila berniat jahat dengan meletakkan tajuk video yang mengaitkan nama keluarga Anwar Ibrahim.

“Apakah Umno dan Barisan Nasional begitu terdesak dan tiada hujah untuk menghadapi pilhan raya umum akan datang, sehingga membawa fitnah dan mengaitkan nama keluarganya?

“Saya sangat bimbang masa depan negara semakin gelap berikutan isu yang dibawa media bukan lagi berkenaan permasalahan rakyat, tetapi penyebaran fitnah politik yang dibawa secara lucah untuk menundukkan saingan.

“Kerajaan hari ini seolah-olah mahu mendidik rakyat dengan mencipta persepsi politik melalui cara yang jijik, apabila secara fitnah ia disebar secara terang-terangan,” kata Surendran.


http://www.keadilandaily.com/?p=12398

5 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Papagomo ni sah makbapak dia berzina
    dulu maka terhasillah dirinya.Atau
    pun mak dia berzina dengan lelaki
    lain semasa bapak dia keluar berkerja.Atau pun mak dia memang
    jenis yang suka kangkang dengan
    ramai jantan dan tak tahu mana satu
    bapak dia.Atau pun.....atau pun....
    atau pun....SEKARANG GUA NAK TANYA
    APA PERASAAN LU??Pada makbapak dia
    aku mohon ampun dari hujung rambut
    ke hujung kaki.Dengan cara ini saja
    untuk menyedarkan anak makcik dan
    pakcik bertapa sakitnya hati apabila difitnah.Sekali lagi saya
    mohon ampun pada makcik dan pakcik
    kerana sikap kurang ajar saya ini.
    AMPUNKAN SAYA.

    ReplyDelete
  2. ALJUBURI
    Para pemuja peliwat memang la camtu, waima nampak kote Anwar kuar masok kat lubang jubor mak bapak derang pon derang akan kata ini konspirasi @ fitnah jahat dari UMNO..hehehe..elloo...pemuja2 peliwat tegar, korang da luper ke yg korang da buat solat hajat aritu meminta di tunjukan kebenaran??? Da takbley trima pla Qada & Qadar???? hehehe..kesian kat korang ..kalo kena kat batang hidung korang x abes2 ngn fitnah2..tapi kalo korang citer pasal yg kat belah sini plak tak hingat2..sesuka hati jer korang fitnah..hahaha...kat dunia da dapat balasan..rasakan la korang plak yeaa..

    ReplyDelete
  3. menarik bila melihat yg bersikap munafik komen ......

    ReplyDelete
  4. Papagomo nie sebenarnya SB.....

    ReplyDelete
  5. haah....kepada yang ada buat salah tu...macam penagih, perompak janganlah cuba nak bagi komen...sia2 aje polis serbu rumah kauorang

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post