Video Lucah Part 2 telah keudara...

Amat menghairankan.. ketika pihak berkuasa sedang giat menjalankan siasatan terhadap dalang tayangan video lucah di Carcosa Seri Negara dan pihak polis juga dikatakan menyiasat dalang yang memuatnaik (upload) sebahagian dari video tersebut ke dalam Youtube, hari ini muncul pula bahagian kedua video tersebut dengan judul 'Papa Nurul Izzah Part II'..

Menghairankan kerana menurut 'Three Stooges' yang telah menayangkan video tersebut hanya terdapat satu salinan pada mereka dan ianya telah diserahkan kepada pihak berkuasa untuk siasatan..


Selain dari itu dalang yang memuatnaikkan video tersebut juga kelihatan tidak gentar sama sekali untuk berhadapan dengan tindakan pohak polis seolah-olah dirinya dilindungi oleh pihak yang lebih berkuasa dari pihak polis itu sendiri..


Video seks bahagian kedua di Youtube

Klip video bahagian kedua yang didakwa membabitkan seorang pemimpin kanan pembangkang mengadakan hubungan seks dengan seorang pelacur kini disebarkan di Internet.

Malaysiakini difahamkan bahawa video yang berjudul 'Papa Nurul Izzah Part II' yang dipertontonkan kepada wartawan terpilih pada 21 Mac lalu boleh didapati di Youtube sejak jam 1.30 tengahari.

Semakan Malaysiakini juga mendapati video sepanjang 1.46 minit itu dimuat-naik oleh seorang pengguna yang menggunakan nama "wakparjosudorno."

Sebelum ini, bahagian pertama video berkenaan dimuat-naik pada 4 April lalu.

Ia menunjukkan lelaki yang sama menggunakan tuala memeluk seorang gadis berkulit cerah yang hanya berkemban.

Pada bahagian kedua video ini, ia dipercayai disunting pada bahagian akhir. Ia menunjukkan lelaki berkenaan memakai pakaiannya semula selepas aksi seks tersebut manakala wanita yang bogel itu berjalan menuju ke bilik air.







Ia dipercayai dilakukan dari Indonesia dan pengguna yang tidak dikenali itu menyertai Youtube hanya semalam.

Namun pada jam 6.45 petang tadi, video berkenaan telah dikeluarkan kerna didakwa melanggar syarat-syarat penggunan Youtube kerana memaparkan bahan lucah dan gambar bogel.

Namun dipercayai video berkenaan masih boleh didapati di beberapa laman web pembangkang dan juga di Youtube yang dimuat-naik oleh pengguna lain.

Sebelum ini, bahagian pertama video berkenaan dimuat-naik pada 4 April lalu.

Ia menunjukkan lelaki yang sama menggunakan tuala memeluk seorang gadis berkulit cerah yang hanya berkemban.

Pada bahagian kedua video ini, ia dipercayai disunting pada bahagian akhir. Ia menunjukkan lelaki berkenaan memakai pakaiannya semula selepas aksi seks tersebut manakala wanita yang bogel itu berjalan menuju ke bilik air.

Video kedua juga tidak mempunyai sarikata dalam bahasa Thai dan jelas memaparkan tarikh dan masa rakaman iaitu 2011/02/21 manakala rakaman masa adalah antara jam 22.43 malam hingga 22.45 malam.

Beberapa pihak sebelum ini mendakwa lelaki dalam video berkenaan mirip ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun Anwar yang juga ketua umum PKR telah menafikan beliau adalah lelaki dalam video itu dan mengemukakan beberapa bukti termasuk catatannya di Twitter dan Facebook.

Serentak dengan tayangan itu, kumpulan yang mengaku bertanggungjawab di sebalik video itu yang menamakan diri sebagai 'Datuk T” mendedahkan identiti mereka - Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim.

Sebelum ini, Eskay berkata mereka belum menyerahkan video penuh 22 minit itu kepada sesiapa dan salinan tunggal hanya diserahkan kepada polis.

Eskay hari ini memberitahu wartawan bahawa beliau telah memberikan sampel DNA miliknya bagi melancarkan siasatan polis.

"Saya dipanggil pagi ini untuk disoal-siasat lanjut dan saya secara sukarela menyerahkan sampel DNA,” katanya.

Beliau bagaimanapun enggan mendedahkan butiran pertemuannya dengan polis di ibu pejabat polis di Bukit Aman, Kuala Lumpur itu tetapi sekadar berkata tunggu sidang akhbarnya esok.



Malaysiakini

15 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Malaysia Boleh (atau BODOH)!
    Sekarang tayangan video lucah tidak haram lagi (kerana orang yang tayang itu masih bebas). Mari ramai2 tayang video lucah... bodoh punya negara!

    ReplyDelete
  2. Ahhaaa..ASD..video1 kata alasan pasal janggut...video2 ingat alasan pasal bulu kat anu pulak kot..ha.ha..5x..

    ReplyDelete
  3. Tak dinafikan rakyat kejalan raya untok bersihkan negaranya, bila tiada
    apa tindakan diambil untok membersihkan negara ini.

    ReplyDelete
  4. Bila saudara nak tutup blog secara rasmi? tak guna lagi saudara pejuangkan hanya sia2 saja, selepas dedahan video yg ke2 maka tak boleh di nafikan lagi, memang benar siapa pelaku tersebut yg setengah orang katakan. Sedih bersama pilu dan luhur hati penyokong2 PR pabila melihat pelaku tersebut yg mereka sangka selama ini adalah pemimpin anugerah tuhan.

    ReplyDelete
  5. Yang tayang haram yang lakukan lagilah haram....

    ReplyDelete
  6. Bentuk rambut pula dah lain sangat dan jauh beza dengan Anuar yang kelihatan pada hari yang seterusnya.Cepat sungguh rambut tu tumbuh.Macam majik pulak.Sudah lah puak pencacai UMNO anda sudah gagal segagal gagalnya membuat fitnah paling dahsyat dalam sejarah Negara.Pergi lah pada penoroka fleda yang atak ada internet mudah mudahan mereka percaya dan undi BN dalam PRU 13 nanti.Politik Haprak UMNO dah kehabisan modal.Sungguh memalukan bansa ku setelah 50 tahun lebih merdeka begini rupanya UMNO megajar rakyatnya berpolitik hingga tak masuk akal,Klau nak perbodoh kan rakyat biar lah logik sikit.

    ReplyDelete
  7. Bentuk rambut pula dah lain sangat dan jauh beza dengan Anuar yang kelihatan pada hari yang seterusnya.Cepat sungguh rambut tu tumbuh.Macam majik pulak.Sudah lah puak pencacai UMNO anda sudah gagal segagal gagalnya membuat fitnah paling dahsyat dalam sejarah Negara.Pergi lah pada penoroka fleda yang atak ada internet mudah mudahan mereka percaya dan undi BN dalam PRU 13 nanti.Politik Haprak UMNO dah kehabisan modal.Sungguh memalukan bansa ku setelah 50 tahun lebih merdeka begini rupanya UMNO megajar rakyatnya berpolitik hingga tak masuk akal,Klau nak perbodoh kan rakyat biar lah logik sikit.

    ReplyDelete
  8. Ala SK engkau bagi DNA nak buat gapo. Nak tunjuk berani la konon. tarak kena mengena la. Besok dah sah surat khabar syaitan akan mengamok. Celaka, celaka, celaka kerana menjerumuskan umat kearah fasik.

    Nana

    ReplyDelete
  9. aku pikir elok jugak anwar bersumpah laknat jika beliau benar2 difitnah.bukan nya haram bersumpah nie.tapi kalau anwar tak berani,aku tak tahu apa nak kata.aku pikir rakyat lebih pecaya dgn sumpah laknat dr siasatan polis.

    ReplyDelete
  10. aku dh cakap dan ulang, video ini jelas dan terang-terangan diada-adakan untuk memfitnah DSAI. Selain dari segala dalil2 dan bukti2 yg kebanyakkan orang dah tahu, ada 1 perkara lagi yg aku tak pernah nampak atau terbaca di mana2 blog mengenai dalil2 atau bukti2 yg menunjukkan bahawa video ini adalah video fitnah. SEKARANG, CUBA KORANG PERHATIKAN BAYANG-BAYANG KETIGA-TIGA INDIVIDU DI DALAM VIDEO TU..JELAS LG NYATA BAYANG2 ITU TERHASIL DARI SINARAN CAHAYA YG DATANG NYA MUNGKIN DARI APA YG SERING DIGUNA PAKAI OLEH ORANG2 YG BUAT FILEM/DRAMA..SEBAB NYA, DENGAN JELAS SEKALI BAYANG2 TU HASIL DARI CAHAYA YG DATANG DARI SISI SUDUT TEPI. LEBIH JELAS KETIKA & SEWAKTU MANA2 INDIVIDU2 DLM VIDEO TU SEDANG MELINTASI DI DEPAN KAMERA, KRN KETIKA ITU DGN JELASNYA KITA SEMUA AKN NMPAK ADA CAHAYA YG SGT TERANG, SEOLAH2 DN SEPERTI SPOTLIGHT, DAN BAYANG2 MEREKA SEMUA MEMANG JELAS DAN SENTIASA KELIHATAN DI DINDING BILIK HOTEL. INI MENUNJUKAN MEMANG TERDAPATNYA SATU PUNCA CAHAYA DARI TEPI SUDUT BILIK ITU.PERSOALAN NYA, APA FUNGSI LAMPU YG BEGITU CERAH ITU BERADA DALAM BILIK HOTEL TU? BIASANYA LAMPU MEJA ATAU STAND LIGHT YG CAHAYA NYA ALA2 'ROMANTIK' YG BERADA DALAM BILIK HOTEL. INI NAH KAU, MCM HIGH BEAM!! AHAHAHAHA! BODOH PUNYA A-M-A-T-E-U-R-S!

    ReplyDelete
  11. Alahai Che B.. err B tu singkatan untuk Bodoh ka? maaf ya sekadar bertanya..

    Apa yang terbuktinya lelaki itu ANwar? tengok betul-betul.. aku dah letak dua video.. satu 21 hb dan sat lagi 22 hb.. hang tak tengok ka?

    Orang tua-tua kata biar buta mata jangan buta hati.. aku pulak kata biar buta hati jangan buta perut..

    ReplyDelete
  12. SlayTheZionistDevilsApril 28, 2011 at 2:23 AM

    Apa nak ASD... Aku pun pening tengok mangsa tipudaya Dajjal dan konco-konco dia. Aku rasa dia orang ini kalau Dajal kata makan taik tu bagus untuk kesihatan, dia orang gerenti ikut punya. Memang dah sahih makhluk dalam video itu bukan Anwar, jadi buat apa nak ditegakkan benang yang basah. Kepada Che B pula aku lagi suka katakan macam ini..."Bila saudara nak bebaskan minda daripada kawalan Dajal secara rasmi? tak guna lagi saudara akur dan patuh serta terpengaruh hanya sia2 saja, selepas dedahan video yg ke2 maka tak boleh di nafikan lagi, memang bukan Anwar yang jadi pelaku. Sedih bersama pilu dan luhur hati penyokong2 "dacing berat sebelah" pabila melihat pemimpin-pemimpin yg mereka undi selama ini adalah orang-orang yang hina lagi zalim."

    ReplyDelete
  13. Memang tepat ASD hentam macam tu. Lu memang bahalul Che B. B tu boleh juga diluahkan sebagai sibangsat. Kah..kah..kah

    ReplyDelete
  14. Macamana la ada org boleh percaya pada ketiga2 FASIKUN dan MUNAFIKUN tuh.. Dah terang2an diorang bertiga menipu. kalau dikatanya cd tu satu2nya diambil dari dalam recorder, mana recordernya.. kenapa pulak boleh ada salinan.. siap boleh upload dalam youtube.. PELIK BIN AJAIB!!!

    So kepada sesiapa yg dah terpengaruh atau dah terpecaya hanya dengan melihat klip video tu atau melalui pengakuan2 dari Polis atai Three Stooges to lebih baik ambil jalan tengah. Sia2 je dapt dosa kering.

    ReplyDelete
  15. bukan anwar tu... lagipun takde 4 orang saksi kat situ... bersumpah pun tak boleh... tak baik.. dalam islam kena ada 4 orang saksi.. seeloknya kerajaan mansuhkan saje cctv kerana tak boleh buat dakwaan.. ape2 hal kena ada 4 org saksi. vedio tu boleh di edit.. apa kata kita buat muka najib pulak macam dalam video tu.. boleh takkk... pikir le sendiri.. kalau boleh dah lama dh hangpa yg dulu buat...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post