BERSIH 2.0 : Kita sambung di Seberang Jaya pula..



Ceramah Kerajaan Negeri PP 11/7 Isnin 8.30pm @ Tapak Expo Sbrg Jaya. Penceramah: Anwar Ibrahim, Guan Eng, Mat Sabu, Mansor, Salehman, Malik. Ceramah Tapak Pesta Sg Nibong dibatalkan kerana polis tak bagi permit sekali lagi. Sebar! - dari YB Sim

9 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. pasti sampai InsyaAllah, jumpa d sana....... jom ramai2 kita dengar apa yg Bang Mad nak cerita.

    ReplyDelete
  2. NUAR BRAHIM DAN MAT SABU TAK DAPAT DATANG. DEPA KATA DEPA CEDERA PARAH !

    ReplyDelete
  3. mamat Luncai APCO nie lagi. dah ler tak pegi join khairy n mamak geng.. bising bukan main.

    ReplyDelete
  4. mamat luncai umporno! Komen ler pasal khairy and brahim katak ko tu. muka tak tau malu....

    ReplyDelete
  5. Mamat Si Luncai tuuuu tiada semangat patriot.....hi...hi...hi... tu sebab x mahu join khairy....

    ReplyDelete
  6. anak seberang jayaJuly 11, 2011 at 9:46 AM

    seperti biasa org melayu diperkudakan kali ni di seberang jaya...plak...guan eng kl tak berani turun siap sms org cina jgn join

    ReplyDelete
  7. anak seberang jaya dengki!!! he..he..he...aku cekup syok tengok pecacai UMporNO mencengkam perut dan sakit hati melihat kebangitan rakyat yg semakin sedar umno selama ni menipu melayu, habis tanah melayu tergadai semasa 50 tahun pemerintahan umno.

    ReplyDelete
  8. walaupun puluhan ribu yg sertai perhimpunan BERSIH yg diancam dan di ugut polis, hakikatnya yg sertai perhimpunan BERSIH punyai tahap disiplin yg tinggi berdanding dengan demo UMNO di Georgetown minggu lepas yg penuh dengan keganasan, baca petikan dibawah...
    ---------------------------------
    Kira-kira 300 penyokong Umno, PERKASA dan NGO, Suara Anak-anak Malaysia mengadakan demonstrasi di Pulau Pinang petang tadi bagi membantah tindakan ketua menteri Lim Guan Eng kerana menyokong perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai ini.

    Penyokong kumpulan itu berarak kira-kira satu kilometer dari Masjid Kapitan Keling ke bangunan Komtar selepas solat Jumaat.

    Mereka menuntut Lim berundur sebagai ketua menteri kerana beliau secara terbuka menyokong perhimpunan BERSIH yang telah diisytiharkan perhimpunan haram oleh pihak polis.
    Dalam perarakan itu yang melalui Jalan Chulia dan Jalan Carnavon menunju ke Komtar, kumpulan itu juga memecahkan cermin kereta-kereta di sepanjang jalan.

    Mereka juga bertindak ganas dengan menolak dua jurugambar - seorang daripada akhbar Cina manakala seorang seorang lagi daripada stesen TV.

    ReplyDelete
  9. uhhhh ganas nya demo kat penang tu .... tunggu gak orang saman pendemo tu pasal pech cermin kereta dan cederakan reporter. berita dari fassik ni elok kita siasat dulu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post