Bukti Najib dalam Bahaya?

Gambar disebelah dirakamkan pada tahun 2005.. DR. MAHATHIR Mohamad dan Dr. Siti Hasmah Ali diraikan oleh Abdullah Ahmad Badawi dan Najib Tun Razak pada majlis hari jadi beliau di Kuala Lumpur.

Sebahagian berita tentang sambutan hari lahir pada tahun 2005 itu.. Tun Dr. Mahathir Mohamad yang akan menjangkau usia ?? tahun pada 10 Julai ini tetap cergas dan sihat.Ini dapat dilihat apabila bekas Perdana Menteri bersama isteri, Tun Dr. Siti Hasmah Ali diraikan pada majlis hari jadi yang dianjurkan oleh anak-anak mereka di Hotel J.W. Marriot di Kuala Lumpur malam tadi.


Turut meraikan beliau ialah Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi; Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dan beberapa anggota Kabinet yang lain.

Itu dulu...

Dibawah pula adalah gambar dari sambutan hari lahir Tun ke 83 baru-baru ini.. dimana Najib??


6 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Dia mahir dalam perancangan politik dan bukan saja pihak Pr pernah menjadi mangsanya malah Umno/BN juga pernah menjadi mangsa rancanganya. Namun ia perlu ingat , sebaik-baik perancang adalah rancangan Allah.

    11 Tip Untuk Barisan Nasional Terus Memerintah.

    Golongan Pemuda Zaman Nabi
    .

    ReplyDelete
  2. "Maaf la Bang Det oiii, tak dan nak p, dok kalut dgn 1 M'sia mana dengan kalut dok kepong BERSIH lagiii... tu yg tak dan nak pi tuu. Tengok laaa taun2 depan kalau jd PM lg aku sampai".
    "Anyway..PakSu ucapkan Selamat Hari Jadi Bang Det semoga Allah bukak hati.. sihat & bertambah iman, satu lg Kak Siti tu suruh2 la dia pakai tudung tutup aurat noo! udah Magrib tuuu"

    ReplyDelete
  3. Vincent Tan akan perkudakan Moohideen pula...hehehe...

    ReplyDelete
  4. Pak su,

    skg ni tambah lagi kalut...

    skg kalut dgn puak muhyuddin pulak...

    njib sebenar dijemput tp muhyuddin tak smpai kat pesan pd jnib... dia kena kencing....

    ReplyDelete
  5. rakyat tanah melayu malaysia ni kene ingat, mahathir tu keturunan mana? mamak kuti gak, tgk malaysia masa dia jaga, kulit nampak cantik, dalam banyak busuk, sekarang ni mamak2 yg ada kat malaysia ni byknye dia pnya sedare la,habih rosak malaysia ni dia buat, yang best gak tu satu group silat ni, ape name cicah?lincah? mamak gek..xtahan mengaku melayu tuu..wei silat hang n keturunan hang bukan melayu..wahai rakyat malaysia..aku sayang tanah tumpah negara aku, aku xnak sok cucu cicit aku ngata atok2 dia dah bagi susah kat diorang sebab dulu pilih org hampeh jg negara ni ,macam aku dok nganta pemimpin dulu yg dok byk kilafnye..tanah melayu ni kita warisi dari nek moyang kita dulu..igt ank bangsa,anak cucu dan warisan kita..jangan dipilih api dalam sekam..bertindaklah sekarang..selamatkan tanah melayu ini (malaysia)igt bangsa ni byk musuh nye yg cuba nk ambil kesempatan..igt lah

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post