Zahrain kata Ku Li dipelawa ganti Anwar

Ahli Parlimen Bebas Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim yang telah keluar dari PKR (gambar sebelah tak ada kena mengena dengan dia.. biarpun katak itu gemuk macam dia) mendakwa telah mendapat maklumat bahawa Pakatan Rakyat mempelawa Tengku Razaleigh Hamzah untuk dilantik sebagai ketua pembangkang bagi menggantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berhadapan masalah berhubung kontroversi video seks dan dipercayai akan dipenjarakan berikutan kes liwat.

Nampak macam cerita bohong saja ni.. bohong kerana takut mula dilupakan oleh Najib dan Rosmah..


‘Ku Li dipelawa ganti Anwar’
Oleh Norfatimah Ahmad

2011/07/29

PETALING JAYA: Parti pembangkang didakwa mempelawa Tengku Razaleigh Hamzah untuk dilantik sebagai ketua pembangkang bagi menggantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berhadapan masalah berhubung kontroversi video seks dan dipercayai akan dipenjarakan berikutan kes liwat dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Ahli Parlimen Bebas Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim yang mendedahkan perkara itu, berkata tindakan terdesak memilih Ahli Parlimen Gua Musang yang lebih dikenali sebagai Ku Li itu juga sebagai persiapan parti pembangkang itu untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13.

“Pagi tadi (semalam) saya mendapat maklumat daripada rakan dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang bimbang apabila mendapat tahu mengenai adanya beberapa pemimpin tertinggi parti itu, DAP dan PAS sudah mengadakan perjumpaan dan berbincang dengan Ku Li berhubung perkara itu.

“Saya terkejut mendengarnya kerana kenapa perlu memilih Ku Li untuk dijadikan kuda tunggangan seolah-olah PKR ‘dijual’ kepada Ku Li dan kenapa tidak lantik Lim Kit Siang atau Datuk Seri Abdul Hadi Awang.(Ayat provokasi ni...)

“Ini permainan politik yang aneh dan luar biasa yang didalangi DAP untuk memecahbelahkan Melayu di negara ini, dan bukan semata-mata isu untuk melantik Ku Li sebagai ketua pembangkang saja,” katanya pada sidang media di sini, semalam.

Zahrain berkata, sebagai pemimpin politik veteran negara, Ku Li seharusnya memikirkan kesan terhadap masyarakat Melayu jika beliau menerima pelawaan parti pembangkang itu.

“Jika Ku Li tidak waras beliau akan terima pelawaan itu dan ini satu keadaan di mana ahli PKR diperkotakkatikkan.

“Oleh itu, jika Ku Li seorang pemimpin yang berpendirian dan membela kepentingan Melayu, beliau perlu tampil memberi penjelasan dan tidak berkelakuan seperti Anwar,” katanya.

Berita Harian Online

8 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Zahrain
    idiot
    ugly
    evil
    lancau
    cibai

    Minta sumbangan untuk repair gigi dia...dah teruk sgt

    ReplyDelete
  2. Apabila kentut kuat di dalam majlis, muka atau punggung yang malu?

    Kuatnya kentut Zahrain dalam majlis UMNO.

    Hanya kentut senyap tetapi berbau sahaja yang mampu memberi impak maksima dalam satu-satu majlis.

    ReplyDelete
  3. zahrin awal awal dah tahu anwar akan dipenjara kan.. maklumat dr mana pulak dia dpt nie ...


    nak tahu ya ke tidak.. kalau betul .. tentu amenog akan offer baik punya pd ku li ...

    iaitu memberi jwt timb perdana menteri ... cara njib nak selamat .. muhyuddin kena lah berkorban demi masy melayu ..

    ReplyDelete
  4. Zahrain nii semakin kecewa, Pak Ku Li tu tak dak kena mengena nak ganti sapa2 dlm PR, pengganti ganti DSAI dah ada dlm PR. Org luar jgn dok sebok2.

    ReplyDelete
  5. Zahrain spesis meracau,selagi mahluk ini tak ada jawatan dlm kabinet najis selagi tu dia meracau,dia nak tunjuk hero tamil dpn dsai,tuah2 dpt subsidi buat repair gigi busuk dia tu,hiwayat kariernya sebagai YB dah kepenghujung dan terkubur,waa boleh tui bila pru13 nanti waa garenti dia hilang wang deposit....ini yg membuat fikiran dia meracau.....road to tanjung rambutan.

    ReplyDelete
  6. HARAM JADAH SEKOQ nioe dah dpt RM2 JUTA DOK MEMEKAK APA LAGI...MASA HG JADI CHAIRMAN PPC sapa yg perabih duit PPC tu kalau bkn hg anak haram Zahrain....cara hg beli kapal layaq dulu pun serupa dgn cara NAJIB PUNDEK beli Scorpene jugak...beli benda second hand tapi claim harga baru....sapa yg tau..tau lah Zahrain ooiiii

    ReplyDelete
  7. teknik2 nak memburukkan PR..xlaku la wei..igt kitorang budus mcm hang ka..

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post