EKSKLUSIF! Video Saiful bersama TV3.. perhatikan dahinya.

Selasa dan Rabu lalu, Mohd Saiful keudara menerusi program berita TV3 Buletin Utama. Dalam wawancara eksklusif itu, beliau menceritakan kesukaran yang ditanggungnya akibat kes liwat itu.

Ketika diwawancara pada 15 Ogos 2011 maka genaplah tiga tahun kes Mohd Saiful Bukhari Azlan mengangkat sumpah laknat di Dewan Utama, Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta, Kuala Lumpur mengatakan kononnya diliwat oleh majikannya Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Dan setelah tiga tahun kes ini berlalu tiada siapa yang tahu bagaimana si Saiful ini menyara kehidupannya.. adakah ayahnya masih menyara kehidupan seharian anaknya yang sudah tua bangka dan juga bakal berumahtangga dengan tunangnya itu?


Setelah tiga tahun berlalu.. tanda hitam didahi (dari persepsi orang Melayu.. ini dikatakan biasanya terjadi hasil dari kerajinan mengerjakan solat 5 waktu) yang pada awal perbicaraannya amat ketara kini sudah pudar..lihat gambar diatas..dan lihat juga rakaman video dibawah.

Tanda tersebut bukanlah satu tanda yang akan terjadi dalam jangkamasa yang pendek (kecuali kemalangan), ianya juga satu tanda yang memperlihatkan kewarakkan seseorang itu..

Jika diawal kes tanda tersebut jelas kelihatan di dahi Saiful kenapa sekarang telah hilang?

Adakah tanda tersebut hanya make-up yang dilakukan bagi mempengaruhi masyarakat Islam terutamanya warga emas kononya beliau seorang yang warak?

Adakah kini tanda di dahinya itu telah hilang kerana beliau sering mengambil air sembahyang pula?

Apa ke hal ni yop?

39 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Mereka yg berkulit lembut dan sensative memang mudah dpt tanda hitam di dahi bila bersentuhan dengan sesuatu yg keras, tak semestinya solat, gesel dahi kedinding banyak kali pun boleh datangkan tanda ini. Nak hilangkan pula kena kerap sapu lotion banyak2.

    ReplyDelete
  2. saya nak tahu dalil - dua tanda hitam rajin solat

    yang saya tahu, 2 titik dahi itu ialah titik neraka Wallahu a'lam

    ReplyDelete
  3. tv3 tlh berpihak kpd tuan hj saiful sebelum keadilan diberi kpd kedua dua pihak..

    dlm hal ini seolah olah saiful saje yg tersiksa dan dia saje yg mohon kpd allah.

    kita bersimpati kpd tn hj saiful jika dia benar benar di liwat dan kita juga mesti simpati kpd anwar jika dia benar benar difitnah..

    tapi dlm keadaan skg kita tak tahu siapa yg tersiksa.

    kalau setakat bersumpah , byk persoalan dan keraguan krn dia tlh melibat pihak yg tak de kena mengena dgn dia.

    tp oleh krn tlh dilatih dan hal ini berlarutan mmg tuan hj saiful tlh memperdaya kan diri nya sendiri serta tlh diyakin kan dia tlh mmg diliwat. walaupun dia tidak diliwat tp kehidupan dia didunia ini dia adalah mangsa liwat..

    ReplyDelete
  4. kesian selama ini disisih..

    tp tak ke dia berkawan dgn penolong peguambela..

    ReplyDelete
  5. kitab mane ni kabo org beriman ada tanda lebam kat dahi..ish..ish tak baik main komen2 je tau ini pasal agama..tak habis2 guna agama untuk politik..
    tengok tok imam terawih kat mekah xde lak tanda kat dahi..tok iman mekah ni lebai la kot...

    ReplyDelete
  6. Wartawan yg buat liputan pn x tutup aurat, tetiba je nk cakap pasal agama la, bantuan Allah la, hidayah Allah la.. taktik lama la TV3suku oi, org x makan dah, hahaha... kesian...

    ReplyDelete
  7. Tanda hitam d dahi krn kalimah anda terbakar atas kesalahan & kesilapn yg anda lakukn. Tak kiralah sesiapa pun. Bnyk juga tanda hitam ini brlaku pd dahi ustaz. Cuba tengok ulama spt Harun Din, Ismail Kamus, Hj Hadi dsb tu. Tiada pun tiada hitam trsebut. Cuba buka minda anda. Jangn terkeliru.

    ReplyDelete
  8. kalau tengok muka anwar, alahai....

    ReplyDelete
  9. kenapa interview saiful shj, kenapa tidak juga ditanya anwar ibrahim sbb kes ni masih sdg dibicarakan. Kata saiful hidup dia menderita smenjk kes liwat ini berlaku k atsnya tetapi apa yg kita nmpk hidupnya lebih glamour sentiasa dikawal rapi oleh pihak keselamatan mcm vvip pulak. Nmpk sgt tujuan TV3 hendak memenangkn saiful. bab-bab sumpah ni dh tak releven kerana tatacara yg dilakukn tidak mengikut garis panduan sebenar spt. yg dikehendaki hukum Islam.

    ReplyDelete
  10. Atau dimakan sumpah?

    ReplyDelete
  11. ko jgn buat redah aje tv3 suku,sayfool tu menderita hidup...kah,kah,kah aku tengok mewah aje glumr je sana sini makan angin bersama ayahda kontet,jgn main redah bohong kalau dulu 98 ko sebar kentut pun org percaya jgn membodokan cerita mcm utusan meloyok tu,nak cari subsidi perlu cara betul

    ReplyDelete
  12. ramainya orang kutuk saiful ni . kesian saiful dah 70kali kesnya ditangguh . lawan tetap lawan . konon nya lahhhhh ...........

    ReplyDelete
  13. Saiful; saya pada mula aduan liwat rasa macam nak tahu juga betul ka tidak? bila dah ke Mahkamah dan bacara kebanyakan dalam Media,rasa macam tak yakin pula tuduhan tu?

    agaknya terlalu banyak penyokong Saifulyang kurang meyakin kan saya?

    Berhati-hati lah SAIFUL kadang kadang Penyokong membawa rebah?

    ReplyDelete
  14. Lihat video yang lebih jelas,
    http://www.youtube.com/watch?v=w8cHAUaQEA0

    Tak payah ambil link dari YT Anti Anwar Ibrahim tu.

    ReplyDelete
  15. nasib baik tangguh 70 kali ..

    kalau tak masuk lokap dpt kan DNA cara tak sah - mula ditolak dan kemudian diterima mahk - bukan 70 kali tangguh .. 70 kali raya pun tak jalan kes..

    skg lu org lah lawan .. lu org yg buat kes .. sampai guna senjata (tv3) setelah semua senjata tak jalan .. masuk tv apa hal.. bukan ke politk nama nya..

    ReplyDelete
  16. dahi hitam ni sbb tikar sembahyg nya nipis.. pas tu kesemua berat badan ditekan pd dahi ..

    kalau nak sujud lama tikar sembahyg kena lapik 3-4 tikar.

    ReplyDelete
  17. Kes ni lebeh kurang macam kes Dato Trio. Dok tuduh dan bersumpah tanpa 4 saksi yang baik. Inilah cubaan untok menghancurkan Islam . Ni lah bibit Islam tercemar. nanti bila ada kes lain depa pakai sumpah saja tanpa bukti ikut prosiding kes Saiful. Lawyer dan pendakwa dok berlawanan dalan Court.Jadi AlQoran pun depa pertikai. Sunggoh dahsat Fitnah ni.

    ReplyDelete
  18. Mudah-mudahan dapat menjawab percanggahan mereka yang tidak mengiktiraf tanda didahi; “Muhammad itu adalah utusan Allah dan orang-orang yang bersama dengan dia adalah keras terhadap orang-orang kafir, tetapi berkasih sayang sesama mereka, kamu lihat mereka ruku’ dan sujud mencari kurnia Allah dan keridhaan-Nya, tanda-tanda mereka tampak pada muka mereka dari bekas sujud (didahi)..." QS Al Fath: 29
    Dan sebuah hadis Baginda s.a.w. sebagaimana yang diriwayatkan oleh Abu Hurairah r.a. dalam Musnad Muslim dan Bukhari, ianya sebuah hadis yang panjang, namun saya nukilkan dipertengahannya tentang sifat dan tanda tersebut: "Manakala orang yang tidak menyekutukan-Nya dan Dia menghendakinya maka mereka dikeluarkan dari sana dengan rahmat-Nya, begitu juga bagi orang yang berkata sesungguhnya para Malaikat mengenali mereka semasa dalam Neraka melalui kesan sujud. Api Neraka akan memakan seluruh anggota anak Adam kecuali kesan sujud (Didahi). Allah telah mengharamkan api Neraka dari memakan kesan tersebut..." Wallahu'alam. Jazakallahu.

    ReplyDelete
  19. Mudah-mudahan dapat menjawab percanggahan mereka yang tidak mengiktiraf tanda didahi; “Muhammad itu adalah utusan Allah dan orang-orang yang bersama dengan dia adalah keras terhadap orang-orang kafir, tetapi berkasih sayang sesama mereka, kamu lihat mereka ruku’ dan sujud mencari kurnia Allah dan keridhaan-Nya, tanda-tanda mereka tampak pada muka mereka dari bekas sujud (didahi)..." QS Al Fath: 29
    Dan sebuah hadis Baginda s.a.w. sebagaimana yang diriwayatkan oleh Abu Hurairah r.a. dalam Musnad Muslim dan Bukhari, ianya sebuah hadis yang panjang, namun saya nukilkan dipertengahannya tentang sifat dan tanda tersebut: "Manakala orang yang tidak menyekutukan-Nya dan Dia menghendakinya maka mereka dikeluarkan dari sana dengan rahmat-Nya, begitu juga bagi orang yang berkata sesungguhnya para Malaikat mengenali mereka semasa dalam Neraka melalui kesan sujud. Api Neraka akan memakan seluruh anggota anak Adam kecuali kesan sujud (Didahi). Allah telah mengharamkan api Neraka dari memakan kesan tersebut..." Wallahu'alam. Jazakallahu. Saya sambung sedikit lagi, cuma dalam perihal Saiful ni, saya tak yakin dia termasuk dalam golongan yang disebut pada ayat dan hadis diatas. Saya pasti dia menipu!

    ReplyDelete
  20. Makna nya depa kena masok neraka duilu baru dapat lihAT kesan sujut. Berapa lama di neraka kita tak tahu. Lebeh tak masok langsong dari masok walaupun sehari. dI DUNIA DEPA BUAT PERKARA MUNGKAR DULU .

    ReplyDelete
  21. padan muka dia, ingatkan boleh selasai cepat dan dapat lah habuan, tgok2 dah masuk 3 tahun.. pulus tak abis bank in lagi, buntut lah dah hancus... saya sungguh yakin Saiful d liwat, tapi yg liwat dia, Saiful juga... hahahaaaaa .. apa punya bangang manusia, Allah bagi tubuh badan yg sasa tp bersifat pondan... DSAI tu dah berumur >60 thn, sekali terajang dah terpelanting.. kalu kau terajang DSAI bila nak membontot kau & snap shot photo dia terjatuh.. gerenti kau Saiful d angkat sebagai hero filem porno... hahahahahahahaaa .. poorah ..gila meroyan didikan Babi Negara..

    ReplyDelete
  22. Ada kesan didahi...woilt alimnya...tapi kongkek farah DPP
    kah...kah...kah

    ReplyDelete
  23. tak sabar aku nak tunggu apa citer hari ni adakah ada lakonan helah terbaru utk tangguhkan kes lagi hari ini hahaha aktor hero terbaik lah 2011 dr semua episod

    ReplyDelete
  24. ni namanya banggang,pasal dahi pun nak jadi kan cerita..anda dah lihat CD Anwar Ibrahim..kenapa penyokong Al-Juburi ni tak percaya ??? Allah akan Balas suatu hari nanti yek..tunggu....

    ReplyDelete
  25. Salam,

    Kesian aku tengok Saiful ni, dah la kena liwat (katanya lah...), pastu kena laknat lagi.

    3 tahun duduk sendiri. Nak cari kerja pun susah. Belajar pun tak abis. Tunang pun dah lari. Duduk rumah tak berkawan. Kesian.

    Laknat Allah tak semestinya datang ditelan bumi, di panah petir, keras jadi batu. Laknat Allah datang dalam pelbagai cara.

    Ingatlah, awak dah bersumpah (di terima Allah, aku tak tau...). Dan awak dah meminta kepada Allah. Kebenaran tetap datang, laknat Allah tetap sampai. Bila? Wallahu'alam.

    ReplyDelete
  26. salam...saya kesian dgn kes saiful ni..tp kalau dipikir2 kan lah..knp die org biasa boleh jpa dgn ketua polis negara dan PM mcm kwn2 je..logik skit lah..kalau org kat luar tu kene liwat..tak de liputan meluas dpt pun..tgk lah dlm kes saiful ni..boleh masuk tv3suku lg..aduh..mcm kes trio dato t..akhirnyer dato t kene denda RM3000 seorang..kes tu selesai..knp perlu angkat sumpah...mahkamah tu utk apa..??kalau sume angkat sumpah..senang lah kes tu...kene faham..al-quran adalah kitab...atau pun bahan bacaan..ia bkn utk disumpah2..ALLAH suh kiter membaca dan memahaminya..al-quran adalah petunjuk bg manusia....harap phm wahai saudara islam ku.wallahualam...

    ReplyDelete
  27. cuba dipikirkan balik...knp tunku abd rahman pg london mintak kemerkdekaan..dan british telah membuat beberapa syarat..cube tanye syarat apa yg british suruh lakukan..yg 1 sistem demokrasi.pilihan raya mcm skunk ni...sebenarnya haram dan kerja syaitan.yahudi punya sistem dan kiter melakukan nya..ada kita tau knp..??rujuk lah al quran..yg ke 2..al quran boleh baca tp jgn ada terjemahan nya..dan jgn bg org tau apa isi ayat al-quran..cuba kiter lihat..zaman ke zaman..org di malaysia hanya membaca shj..pandai membaca tetapi tidak phm maksudnya..dlm al-quran ada nyatakan surah 7 ayat 179..kalau kamu membaca dan tidak memahami maka kamu tersesat dan akan masuk api neraka..salah satu dosa..itu kalau membaca al quran tidak phm..saya sungguh sedih knp boleh terjadi mcm ni..sanggup pemimpin umno dulu nak merdeka tetapi diketepikan al-quran.ish..wallahualam

    ReplyDelete
  28. mampos la kedua beranak ni , terseksa ke kalau masih boleh pakai kereta merz ratusan ribu ringgit, bayar dengan duit bontot ke?
    Langgar dek lori tanker lagi baik, biar bersembur otak kedua setan ni.

    ReplyDelete
  29. orang macam saiful tu, tanam je hidup hidup menyusahkan orang je.

    ReplyDelete
  30. Padan muka hiduppun dah susah. Minta dilaknat hingga ke kiamat, tanggunglah sendiri.

    ReplyDelete
  31. Siapa yg ramai beri sokongan moral kpd kau saifool? pegawai-pegawai sb ke? mampuslah kau saifool.

    ReplyDelete
  32. wah sedapnya mengumpat...memang betullah kiamat dah hampir...tanda2nya fitnah berleluasa...yg dok sedap mengata kat sini ade ke masa kejadian? benar atau salah biar diorang settle sendiri...kita jgn dok menokok tambah seolah2 kita saksi kejadian...

    ReplyDelete
  33. huhuhu mmasuk tv kan kena mekap? ape da... so ilang le kesan tu.. agaknye la..
    aku yg rajin tonyoh dahi pun tak jadi mcm tu..hahahk

    ReplyDelete
  34. Setau aku, kesan sujud hanyalah dahi menjadi tebal dan kasar kulitnya akibat sentiasa bersentuh dengan lantai atau sebagainya... dan tanda di dahi tu sebab posisi sujud tak betul, ada sahabat lulusan agama di indonesia pernah sentuh bab tanda hitam kat dahi ni... dia cakap sujud x sempurna, sebab tu ada tanda. pastu dia cakap Allah Taala tidak akan membebankan hambanya dengan ibadah dan posisi yang menimbulkan cela dan kesan pada jasad melainkan melimpahkan nur dan ketenangan pada wajah dan perbuatan.... Kalau sujud xbetul, solat sah ke tidak??

    ReplyDelete
  35. gila penipu..boleh plak bersumph..x tkut ngn Allah la kot..Saiful..Saiful..kesian aku tngk kau masuk hell..siap TV3 ni rakam die solat & berdoa lg!fulamak!tantah x pernh solat kt rumh pon..yg TV3 ni nk bela Saiful aje.Anwar depe x mau interview plk..tau tau je lar...UMNO/BN!

    ReplyDelete
  36. tv3 bukan xnak interview si al-juburi tp dia yg tolak untuk dinterview sbb xbole nak jwb soalan wartawan.....kesian tgk penyokong al-juburi ni semua....kalau korg yg sokong aljuburi ni kena liwat dgn dia baru la korang tau...huahuahua....beginikah pemimpin yg korg semua sokong...lingkup la negara MALAYSIA YG TERCINTA kalau dpt pemimpin seperti aljuburi and Pari* Rakyat punya geng ni.....

    ReplyDelete
  37. TAK KEJE PUN TAKPA,DUIT BANYAK DAH, YE TAK?

    ReplyDelete
  38. badut sarkas memang bangang,sama bangan dgn puak sona.zaman sekarangsemua boleh buat lah bodoh.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post