Gambar : 4 Lelaki Rusia 'Rakam dan Rogol' pelajar Malaysia.

Empat pemuda Rusia daripada keluarga kaya menggunakan iPhone untuk merakam aksi mereka merogol seorang pelajar kolej swasta eksklusif berusia 18 tahun di selatan London.

Keempat-empat pemuda Rusia yang baru berada di Britain selama dua minggu itu telah melakukan serangan seksual kepada pelajar Malaysia selama dua jam dan setengah. Pelajar Malaysia itu menuntut di sebuah kolej esklusif yang mengenakan bayaran £30,000 setahun.


Kesemua tertuduh berusia antara 19 dan 23 tahun, memberikan komentar menjijikkan - malah merakamkan pengakuan tentang rancangan untuk melakukan serangan seksual itu sehari sebelum kejadian.




Guilty: Clockwise from top left, Oleg Ivanov, 23, Norayr Davtyan, 22, Armen Simonyan, 19, and 23-year-old Gregory Melnikov all denied the offence but were unanimously convicted by a jury at Woolwich Crown Court


Oleg Ivanov, 23, Norayr Davtyan, 22, Armen Simonyan, 19, dan Gregory Melnikov, 23, menafikan tuduhan yang dikenakan terhadap mereka, namun juri di Mahkamah Woolwich Crown sebulat suara mendapati mereka bersalah.

Davtyan menyifatkan gadis itu sebagai 'mesin' dan di dalam kotak saksi memanggilnya sebagai 'sl **'. Mahkamah diberitahu bahawa Ivanov berasa 'kasihan' terhadap mangsa, apabila melihat dia menangis tetapi dipujuk oleh rakannya Davtyan.

Pendakwa Peter Clement, berkata: "Ahli geng ini melihat aksi antara satu dengan yang lain, memberikan kata-kata semangat antara satu dengan yang lain, dan melontarkan kata-kata komentar tentang perkara yang telah dan akan mereka lakukan terhadap mangsa."

Menurut keterangan mahkamah, pelajar Malaysia itu menghadiri sebuah parti dan meneguk segelas wiski sebelum ke disko.Walaupun tidak ada bukti kukuh yang menyatakan bahawa minumannya itu diletakkan bahan tertentu namun pelajar itu dilaporkan mabuk sebelum kembali kepada parti, muntah-muntah lalu tertidur.

Pada keesokan paginya, mangsa bangun yang menyedari seorang lelaki sedang melakukan seks dengan dirinya. Dia tidak dapat bergerak.

Mangsa memberitahu polis: "Saya hanya mahu dia berhenti, saya tidak dapat bangun, saya tidak dapat berdiri, saya berasa benar-benar, benar-benar, benar-benar letih, saya tidak dapat berbuat apa-apa saya tidak boleh menggerakkan tangan saya .. .

"Saya hanya mahu menutup mata saya, saya hanya ingin mati, saya tidak rela akan perlakuan mereka."





Davtyan telah disabitkan atas dua tuduhan rogol, Melnikov disabitkan dengan satu tuduhan rogol dan cubaan rogol manakala Ivanov dan Simonyan kedua-duanya disabitkan atas satu tuduhan rogol.

Mereka masih ditahan sehingga mahkamah menjatuhkan hukuman esok.

Terjemahan oleh : Dunia Cacamarba
Berita asal : Dailymail

15 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. KAH KAH KAH
    MANE BANI UMPORNO... NIE CITA ROGOL2.. TAKKAN TAK NAK KOMEN APA2 KOT..

    WAKKAKKAKKA WAKKAKKAKKA

    ReplyDelete
  2. Kalau dah minum arak, tak heran jika kena rogol,masing masing mabuk

    ReplyDelete
  3. Dah minum arak, pi disco...keje syaitan semua tu...mestilah kn rogol...aiya...kesian tu kesian tapi...simpati tu for sure tapi dan die dah cari pasal...dah kn mcam ni nak bt mcam mana???

    ReplyDelete
  4. Belajar tinggi2.... bawa budaya asing... so dah itu pilihan budaya bagi budak perempuan tu... nasib ler... klu aku jadi bapa dia pun, dah kena rogol tue satu hal, nie dah hantar blajar jauh2 pastu pergi parti n minum arak plak... dasyat....

    ReplyDelete
  5. PORNMNO belum buat rombongan gi membantu mangsa rogol ke?

    ReplyDelete
  6. MEMANG PADAN MUKA LAH KENA ROGOL...BODOH PEGI TEGUK ARAK N DISKO....BUDAYA BARAT UMPORNO....HAHAHAHA....

    ReplyDelete
  7. Munkin satu resolusi akan bertindak utk membantu mangsa rogol disana kelab umporno lambat bertindak mamak azie perlu kumpul skuad mamak utk menghalang mangsa rogol dari terus dirogol

    ReplyDelete
  8. Badan kehakiman yg telus dan adil...cepatnya dijatuhkan hukuman...
    Jika dibandingkan dgn silancau hakim malaysia...memang pariah.
    kah...kah...kah

    ReplyDelete
  9. x heran aku... arak sial.

    ReplyDelete
  10. Aikk.. kesalahan individu pun salahkan UMNO jugak? wah wah wah jenuh laa.. marahkan mak bapak dia laa oii.. tah2 mak bapak dia pangkah PAS kaa DAP kaa PKR kaaa mana kite tau.. kahkahkahkah

    ReplyDelete
  11. dah nama arak...raja segala kesesatan...apa nak heran....sendiri tanggung la....cuba perogol tu anak jutawan....dah tentu kes ni setel luar makhamah...

    ReplyDelete
  12. DAPAS & Parti Kencing Rakyat janji sebelum pilihanraya nak tutup kilang arak serta merta (masih ingat Ostat Khalid Gereja punya ceramah)jika menang pilihanraya, TAPI HamPAS. Malah sokong arak dijual di Shah Alam, buka lebih banyak pusat Urut dan SPA, sokong orang Islam dimurtad. Ini salah depa sebab budak yg kena rogol ni penyokong kuat PAS, malangnya dia dah pusing 360% bila PAS pusing 360%. So aku tobat dah tak sokong PAS cuma bila undi masih undi PAS sebab wajib dapat masuk syurga (janji Porky Nicky Ajis, itu aku dah sumpah dgn Porky Nicky Ajis dan dia setuju aku boleh tuntut dgn dia di Akhirat kelak. Dia dah bagi fatwa dan janji dia bertanggungjawab bagi pihak orang yg mengundi PAS adalah termasuk dlm golongan ahli syurga termasuk aku.). Amin

    ReplyDelete
  13. kalau blog owner tak siar komen aku tadi maknanya dia bacul dan dia pernah kena tutuh dgn anwar.

    ReplyDelete
  14. tobat? maksudnya kamu sudah buat solat taubat untuk bertaubat..atau kamu sama saje ngan si khalid? stakat cakap ajer.. tulisan kamu adalah tulisan orang2 yang kecewa dan putus asa sesungguhnya allah benci dengan orang yang cepat berputus asa.......

    ReplyDelete
  15. mananya yahudi mabuk komen cam tu ....oooo geng umnoporno kot..kah..kah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post