PERKASA akan gantikan PAS - kata Ibrahim Ali (Video Inside)

Video diakhir entry..

Presiden PERKASA Ibrahim Ali dengan secara rasminya mengumumkan PERKASA akan mengambil alih tugas PAS dalam membela Islam sebab PAS sudah lagi tidak mementingkan Islam katanya.

Lingkup Islam kalau manusia yang suka bercakap ikut sedap mulut dia saja tanpa melihat nas-nas Al-Quran dan Hadith mahu membelanya, akan jadi ibarat tikus membaiki labu..


Kalau korang lihat diakhir Video Brahim Ali mencabar TG Nik Aziz supaya mengeluarkan arahan melarang penggunaan microphone dalam kuliahnya.. aku agak Pak Brahim ni tak tahu apa itu Microphone dan apa pula Speaker, dia main cakap saja..




14 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. bengong! bengong!ong..ong..

    gededegegegedede

    ReplyDelete
  2. jenoh nak guna suara dalam kuliah...kalau camtu, dekat dalam parlimen tak boleh la guna Mic...hahaha

    Entri Menarik Di Sini:
    1)Menarik!! Gambar Rusuhan Di UK Apabila Diphotoshopkan..
    2)Octove.com Bagi Hadiah Iphone 4

    ReplyDelete
  3. Berita paling geli hari ini...
    kah...kah...kah

    ReplyDelete
  4. nak gelak lebih2 pun tak boleh sgt sebab bulan puasa ni. Tapi geli hati ni dah sampai ke perut!! kena bagi kat brahim geli ni maharaja lawak 2011.

    ReplyDelete
  5. apa yang dia cakap ada jugak betulnya tapi bukan semua lah..antara yang tak benar ialah PAS pentingkan undi dari bela ISLAM..Aku nak tergelak..

    Entri Terhangat!! :
    Muka Baby Masa Pertama Kali Makan Lemon!!
    Video Kenakan Kawan..LAWAK GILER!!

    ReplyDelete
  6. Pak Berahim oiii, jkangan dok cabar Tok Wan Ajis tuuuu.
    Pak Berahim kail panjang sejengkal....
    Akai dalam agamapun nampak mcm sejengkal ajaa.
    Takut2 ludah jatuh ataih muka Pak Berahim sendiri kottt...KANTOI

    ReplyDelete
  7. Si Katak tu tahu kaa apa yang dia cakap. Setahu aku, larangan pasang bacaan ayat al-quran pada waktu sebelum subuh yang dikeluarkan oleh Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP). Bukannya macam Katak tu cakap tak boleh guna pembesar suara waktu kuliah???? benggong betoi...


    Sumber Rujukan

    http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/4908-larang-guna-pembesar-suara-selaras-syarak

    ReplyDelete
  8. pabila katak bersuara..hahaha.
    katak ni spt yg kita sedia maklum hanya terer dlm 2 perkara aje..pertama dlm bab panggil hujan..yg kedua dlm bab panggil ular....bila dia berbunyi maknanya utk 2 perkara tersebut shj..cuma skrg ni hujan pun dan malas nak layan si katak ni..klu ada yg layan tu cuma sang ular shj..itu pun just utk santapan dia org aje..hahahaha..kesian pak katak...

    ReplyDelete
  9. katak ni, ulaq pun dah tak buleh nak telannn...geli & meloyakan.Kalu berbunyi, hujan plak dah tak mau turun...!! Kalu lintaih jalan, lenyek saja...!! hahahahaha.....

    ReplyDelete
  10. Dugaan bulan puaso ni. Sejauh mano pengaruh dio ni pd org melayu? Sodangkn Najib pun somakin merundum, inikan pulak si penumpang tuah parti PAS ni. Ishh.. ishh..

    Lantak engko la pak. Asalkn ngko bahagio. Jgn smpai masuk hospital bahagia cukup...

    ReplyDelete
  11. BEZAKAN MUKA IBRAHIM ALI (KATAK) NI DGN TN GURU NIK AZIZ....

    CAHAYA NUR ADA PADA TN GURU NIK AZIZ....

    CAHAYA KATAK ADA PADA IBRAHIM ALI....ONG...ONG...ONG...

    ReplyDelete
  12. Dia menang ahli parlimen pun atas tiket PAS . La ni dia nak ambek alih PAS pulak. Macam katun je bunyi..

    ReplyDelete
  13. Ein katak ni tak piaq ka?becakap pun tak laku dah dok nak gagah jugak .mujuq la ada surat2 khabaq yang org dok buat lap pungkoq pi dok promot dia.kalau tak jenuh la kena penyakit mulut busuk

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post