PANAS!! Sindrom menipu Utusan telah menjangkiti Akhbar Cina?

Lihat gambar di bawah ini. Ketika Najib mengayuh basikal sambil melambai tangannya, ruangan bahagian kanannya kosong.

Lihat pula gambar keratan akhbar di bawah ini. Gambar yang sama, kedudukan dan gelagat yang sama, bezanya tiba-tiba Koh Tsu Koon tercongok di sebelah kanan Najib dan turut sama mengayuh basikal.




Apa tujuan penipuan ini? Sila buat kesimpulan sendiri.

Link

Hasil kerja : Milo Suam

Lihat pula gambar Koh Tsu Koon tertungging semasa mengayuh basikal di (SINI)

28 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Hakikatnya koh Tsu Koon memang berada di sisi Najib ketika acara itu bermula.

    Bukan kah beliau terjatuh basikal dalam program itu?

    Nampaknya ada akhbar cina yang yang tak mahu Tsu Koon dilihat berada di sisi najib.

    mungkin akhbar yang pro Dap!

    apa nak hairankan...

    ReplyDelete
  2. Akhbar Cina marah, bila rakyat kata Utusan Meloya tu buat kertas kesat tahi, jualan Utusan Meloya meningkat kerana dibeli oleh warga Cina dan juga diimport dengan banyak oleh negara China. Sekarang akhbar ni pun nak jadi pesaing Utusan Meloya untuk jadi kertas kesat tahi!

    ReplyDelete
  3. Ok. saya baca akhbar ni.. memang ada gamber khor jatuh pun~~ haiz.. DAP yellow~

    ReplyDelete
  4. Lihat betul2 gambar tuuuuu kalau dia terjatuh ...situasi gambar mesti berbeza....tetapi nilai le sendiri....gambar2 org2 disekeliling najib......nak kata buta bukan buta tetapi juling kot

    ReplyDelete
  5. Gambar2 tu diambil pada waktu yang sama.. kelihatan kesemua penunggangang mmbuat aksi dan pergerakan yang sama. mana mungkin kalau si sukun dah terjatuh, orang masih statik pada kedudukan yang sama. Atau adakah hantu sukun telah bermaharajalela di Penang.
    Alaa.. bukan susah pun nk letak gambar si sukun dlm gmbr tuh.. cut and paste jer..
    UM kan pakar putaralam

    ReplyDelete
  6. Bebal punya penggali juboq!

    Orang cerita lain,..dia faham ke lain!

    ReplyDelete
  7. bakar suntut,

    apa pulak penggali yang bebal, kau lagi bebal sebab kau bagi pungkoq untuk dia gali......yahoo!

    ReplyDelete
  8. fuczam,

    meh pungkoq mak kau kasi aku gali!

    kehkehkeh....ya bedabedu..!!

    ReplyDelete
  9. bakar fukishop,

    fuki bini kau tu tentu berbaloi kalau bagi kat aku.....ok jadik?

    ReplyDelete
  10. bakar fuki,

    nak tanya dulu bini kau tu kau kawin dulu tu ada dara ke? bukan apa maklumlah bini pekedai fuckshop ni bukan boleh caya dengan staf pun dia buat filem....jangan mare ye!

    ReplyDelete
  11. fuczam,

    Memang masa aku kahwin dengan mak kau dulu ,..dia dah tiga kali janda!!...mana ada dara lagi !

    kehkehkeh..

    bekas sundal ler katakan...

    Kau ni pun anak siapa ,..abah pun tak perasan!..kapal sing atau nik najis...kehkehkeh..

    ReplyDelete
  12. fuczam,

    jangan marahhhhhh...

    ReplyDelete
  13. bakar fukisundal,

    apa ketawa kehkehkeh macam Pak Lek je? Baik kau chek betul2 bini kau tu sebelum kau dapat dah berapa ramai jantan dah balun dia.....termasuk bapak kau dan bapak mertua kau.....hahahahahaha...Aku aje yang belum!

    ReplyDelete
  14. bakar fukimak,

    dapat bedal fuki bini kau apa pulak aku nak marah, kalau boleh nak lagi oi!

    ReplyDelete
  15. fuc rakab mama arse.....

    UMNO BODOH.. dulu, kini dan selama lamanya

    ReplyDelete
  16. Macai UMNO memang tak boleh terima hakikat yang akhbar pro kerajaan kaki menipu.. hanya makian jadi makanan apabila hujah rasional tak boleh nak spin lagi.. . Apa2 ajelah Rakab and macai the gang, semua tahu hangpa berhujah bangang. Yang penting jangan pangkah dacing!!

    ReplyDelete
  17. Dajal macam kau orang tak payah pangkah dacing...

    Apa kata kita pangkah puki mak si fuczam jer!!

    kahkahkahKAHKAH..!!!

    ReplyDelete
  18. kahkahkahkah! pangkah? apa susah2? kita serah saja pada Jho Low untuk bawa bini bakar fuki yang pantat tembam tu biar dia kenduri ramai2 dengan Najib dan Rosmah anak beranak. Woi bakar, pagi esok bawa bini kau tu ke spital kasik jahit dia punya lubang yang dah koyak tu, k?

    ReplyDelete
  19. Asd,

    kau delete komen FMZam bt sementara waktu, wat busuk nm parti je..
    apparaaa..

    ReplyDelete
  20. ASD,

    Kau delete sapa yang pakai ANON dan sapa2 yang banyak pakai macam2 nama, lagi adil.

    ReplyDelete
  21. Anon bakar fuckshop,

    Maksud kau wat busuk nama parti Alif Mim Nun Tendau Wau ke?

    ReplyDelete
  22. Yg sebenar memang tiada koh tsu koon sebab dia dah "out of control" awal2 lagi..terperliot..lepas tu dia tumpang nak motor pulak...tapi kenapa depa tak cuba dieditkan letak DSAI naik basikal, baru puak2 PR yg reti IT akan terbeliak mata..magic..magic..benarlah dia adalah pemimpin anugerah tuhan, dia menjelma dgn tiba2 kata depa...pakat la riuh satu negara pulak..

    P/S: Tiada gambar DSAI sedang naik basikal..tapi gambar sedang naik lif ada le..

    ReplyDelete
  23. Bukti bhw video seks DSAI itu pn palsu & ciptaan pemfitnah laknatullah. Begitu juga gmbar peserta BERSIH yg bawa bendera... tiba2 brtukar menjadi pisau. Punyalah banggang Polis gunapakai plak gmbar tu. Kenapa letak Koh Tsu Koon?? Lebih elok letak gmbar Obama.

    ReplyDelete
  24. Anon Kg Pertama kau ingat kami ni macam kau yang suka2 nak letak gambar pukimak kau kat sebelah Najib lepas tu buat magic? Magicnya kepala otak kau tu, apa tak letak kepala butuh bapak kau kat muka Najib biar orang2 UMNO yang celik IT terkejut macamana muka Najib boleh tumbuh butuh padahal butuh mana pandai kayuh basikal? Hah! buatlah lagi analogi bodoh kau tu!

    ReplyDelete
  25. pukizam,..ko binatang paling celaka dlm dunia!..ko serupa najis,..jahat,dengki pemalas tapi kuat makan!...nyah ko dr blog asd ni.

    ReplyDelete
  26. anon bakar fukishop,

    ko binatang paling celaka dlm dunia!..ko serupa Najib,..jahat,dengki pemalas tapi kuat makan rasuah!...nyah ko dr blog asd ni.

    ReplyDelete
  27. rakab,
    kan aku dah ksi tahu hang awal2 lagi yg hang ni cukup suka cerita2 hanyir dan lendir. Hang yg start bahasa2 lucah kat sini...orang umno semua macam tu ..rendah akhlak. kalau dah kemaruk sgt nak mencarut pi lah masuk blog papagomo, disana semua pecacai2 otak macam hang.

    ReplyDelete
  28. Kat 7 eleven, suratkhabar utusan meloya yg paling tak laku. aku tengok pagi dok tebai tu, malam pun dok tebai tu juga.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post