Terima kasih banyak, Utusan - Anwar

Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sekadar ketawa hari ini apabila ditanya berhubung dakwaan bahawa ejen beliau telah diserap ke dalam badan strategik kerajaan untuk menjatuhkan pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak.

Dengan berseloroh, Anwar berkata dakwaan yang disiarkan Utusan Malaysia itu merupakan satu pujian kepadanya.


"Terima kasih banyak-banyak, Utusan! Setiap hari mereka serang Anwar, (tapi) Anwar tidak nafi atau jelaskan. Tidakkah itu menarik?"

Katanya lagi, beliau tidak membaca akhbar berkenaan dan tidak mengambil serius dakwaan yang ditimbulkan itu.

Ejen berkenaan didakwa menyalurkan maklumat sulit mengenai Najib kepada pihak pembangkang, termasuk butiran tentang lawatan rasminya ke luar negara dan cuti peribadinya, dakwa akhbar berbahasa Melayu itu.

Bagaimanapun, akhbar itu tidak menyatakan nama sebarang badan kerajaan terbabit.

Dakwaan berkenaan ditimbulkan dalam tulisan bertajuk 'Musang berbulu ayam dalam badan-badan strategik kerajaan?' yang disiarkan hari ini, editor kanan Utusan, Datuk Zaini Hassan. sila baca di (SINI)

Zaini mendakwa mendakwa beliau telah menerima maklumat mengenai dakwaan tersebut.


Malaysiakini

8 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. soalan yg bodo patutlah meloya tahap sampah...kira utusan nak back stroke pukul depan,namun silap pencacai yg bodo..

    ReplyDelete
  2. Ada dua tiga kerat spy dalam kerajaan pusat pun nampaknya dah nak kena cincang!

    Tak ada harapan lagi Anwar ni nampaknya....

    ReplyDelete
  3. utusan meloya bukan lagi setakat raja lawak...tapi maharaja kepada semua raja lawak termasuk si rakab bahalol tu.
    Ini adalah lawak utusan meloya yg paling COW sekali.

    ReplyDelete
  4. kan ari tu Namewee dok ''puji sakan'' kat utusan meloya ni kn kn3

    ReplyDelete
  5. Patutlah apa perancangan yang Najib nak buat,..Anwar dah umumkan dulu...

    Rupa-rupanya ada spy yang bocorkan maklumat...

    pengkhianat mesti dihapuskan.....macam anon 7.47 jugak!!
    heheheheee..

    ReplyDelete
  6. ini kerja mat sembab...
    cara senyap nak gulingkan najis..
    siapa zaini hassan?
    dia ni lebih jahat/hina drp iblis...

    ReplyDelete
  7. Najis ada buat perancangan ka rakab oiii? wakaka...betul cakap anon atus tue..ni lawak kalah maharaja lawak...

    pssssttt rakab.....perancangan nak kebas apa yg ada lagi ka utk bik mem tue..kot2x leh sambaq rantai besaq tali kapal plak lepas nie.....ngeh2x...ko dapat apa rakab??? cukup ka gaji najis bagi? hua..hua....

    ReplyDelete
  8. non 7.44,

    Hang buat fitnah tu!..dosa,dosa!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post