Video Scandal ini bukan dalam Pejabat ADUN Kota Anggerik!

UMNO dan PORNO berpisah tiada..

Setelah Video Seks seseorang yang lelaki yang menyerupai Anwar disiarkan blog Pro UMNO dan dituduh mereka lelaki itu sebagai Anwar Ibrahim, mereka menyiarkan Video Aksi Seks yang didakwa mereka adalah seorang Pegawai Kastam dan kini disiarkan pula oleh mereka video scandal seorang wanita bertudung dan seorang lelaki yang didakwa mereka dirakam didalam pejabat DUN Kota Anggerik yang mana ADUNnya ialah YB Yaakob Sapari.


Salam kepada semua, memang kerja "puak" yang dilaknat Allah membuat fitnah. Saya menafikan sekeras-kerasnya video ini dengan Pejabat DUN Kota Anggerik kerana pejabat ini sama sekali adalah bukan pejabat tersebut. Sila datang sendiri ke pejabat DUN Kota Anggerik di No 3A, Jalan Tengku Ampuan Zabedah B 9.B Seksyen 9 40000 Shah Alam untuk melihat suasana dan layout pejabat yang amat jauh berbeza seperti didalam video ini. Bagi sesiapa yang membuat fitnah ini, laknatullahialaih, kami akan membuat bacaan doa khas untuk meminta Allah membalas kerja2 fitnah tersebut. Allah Maha Adil! - komen dalam Blog UMNO yang siarkan video ini.


Adun Kota Anggerik nafi tuduhan blog pro-Umno

PETALING JAYA: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kota Anggerik, Yaakob Sapari hari ini menafikan tuduhan fitnah oleh sebuah laman blog pro-Umno yang didakwa cuba memburukkan imej Pejabat Pusat Khidmat Masyarakat beliau dan para stafnya.

Klip video itu memaparkan aksi seorang lelaki dan wanita sedang melakukan aktiviti tidak bermaruah dalam sebuah pejabat dengan tajuk entri ‘Video Klip Skandal Dalam Pejabat Adun Kota Anggerik Shah Alam’.

Namun menurut Yaakob, hasil siasatan mendapati video klip itu menunjukkan lokasi dan dekorasi dalaman pejabat yang jauh berbeza dengan Pusat Khidmat milik beliau.

Beliau sekaligus menyangkal individu (pelaku) video tersebut adalah stafnya dan percaya jurublog terbabit cuba membuat tuduhan tidak bermoral ke atas warga kerja untuk memberi gambaran negatif kepada rakyat.

Klip video

“Blogger tersebut tidak bertanggungjawab dengan memuat naik klip video yang memaparkan aksi seorang lelaki dan seorang wanita yang sedang melakukan aktiviti tidak bermaruah di dalam sebuah pejabat.

“Akan tetapi hasil kajian dan siasatan yang telah dilakukan ke atas video tersebut menunjukkan lokasi dan dekorasi dalaman pejabat di dalam video tersebut berbeza dengan pejabat pusat khidmat yang sebenar,” katanya yang juga Exco Pemodenan Pertanian, Pengurusan Sumber Alam dan Pembangunan Usahawan Selangor.

Gesaan turut dibuat Yaacob agar BN dan Umno tidak lagi menggunakan politik kotor dengan menuduh pemimpin Pakatan Rakyat terlibat dengan skandal tanpa bukti jelas.

Katanya tindakan sedemikian hanya untuk menganggu Pakatan Rakyat dan mengalihkan fokus rakyat terhadap isu yang lebih besar - Free Malaysia Today


32 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Pencacai UMNO ni betul lah, video tu kan video bakar fuckshop tengah melat bini dia pun dia kata pegawai kastam. Woi bakar fuckshop buka kedai jual pantat lagi baik!

    ReplyDelete
  2. Bangang bloger umno ni .... clip vid tu dah lama dlm youtube ... termasuk bercium dalam lif. Jangan membodohkan rakyat jika senddiri dah bangang.

    ReplyDelete
  3. Setahu aku klip video ini dah lama berlegar di you tube!
    Tak pernah pulak dikaitkan dengan mana-mana ahli politik!

    Ini semua taktik blogger pakatan untuk mengabui orang ramai supaya meragui sebarang klip video sex yang bakal ditayangkan oleh blogger pro Umno.

    Terutamanya klip video sex Anwar yang bakal di pasaran tak lama lagi.

    ReplyDelete
  4. fuckzam,

    Aaaa.. nanti aku jual panta- mak kau !!...aku kira borong dengan pungkoq dia sekali !!

    kehkehkeh...

    ReplyDelete
  5. bakar fuckshop,

    yang buat video Anwar yang akan ditayangkan tak lama lagi ialah kau, dan kau memang suami dayus sebab kau sanggup jadikan bini kau sendiri berlakun sebagai pelacur dalam filem tu. tapi kesian jugak kat kau ni, yang kau kawin pelacur buat bini tu pasal? pepatah keling todi kata bini yang biasa makan taik, kalau tak jilat ciumjugak, kan2?

    ReplyDelete
  6. bakar fukibini,

    kau ni apa punya goblok punya towke fuckshop nak borong pantat tua, kan pantat bini kau tu masih tebal dan tegang....satu malam senang2 kau boleh collect 10 pelanggan Bangla.....Meh aku rekomen pelanggan tapi janji ye, satu kali free kongkek bini kau!

    ReplyDelete
  7. Pencacai UMPORNO sentiasa guna taktik Sun Tzu.

    Prinsip 2 - Implicate their leaders in criminal affairs and turn them over to the scorn of their populace at the right time;
    Prinsip 3 - Disrupt the work of their government by every means

    Bila kita pro-PR nak start guna taktik ini terhadap UMPORNO?

    ReplyDelete
  8. cucu2 Tok d atas niii, para Ulama berkata kita "maki hamun" ibu bapa orang lain samalah juga mcm kita "maki hamun" Ibu bapa kita sendiri.
    Nak marah Kwn2 dlm komen cucu2 Tok nii "agak2 udah laaa" jgn sampai bawa dosa. Org lain (blogger)nak buat fitnah dia tanggung la sendiri. Kita jgn tumpang sekaki.
    Tok nak pesan : Nak marah, simpan sikit utk berbaik2 sesama kita & nak berbaik2 jgn sampai blh kongsi satu kain.
    Wassalammmm!

    ReplyDelete
  9. umno bn tak lagi relevan utk mentadbir negara malaysia lagi mereka lebih baik jadi mak dan bapak ayam jual pantat bini mak dan nenek mereka kepada pendatang haram indon bangla myamar dan ramai lagi yang dapat kad pengenalan warga haram malaysia . Bolih jadi kayo kan kan kan......

    ReplyDelete
  10. Salam Tokwan,

    Ni betul Tokwan ke atau AKP ke atau bakar kedaipuki ke? Kalau betul, aku terima nasihat, tapi kalau aku tengok sipukimak2 tu dok memaki hamun lagi kat blog ni, sorilah, lebih baik Tokwan toksah buang masa nak nasihat depa2 ni. Cuba Tokwan sumpah yang Tokwan ni bukan penyamar, sebab aku tengok Tokwan kata blogger buat fitnah. Kalau Tokwan maksudkan blogger blog ni ASD, tu nampak Tokwan dalam halus mengata dia buat fitnah. Itu Tokwan dah menyokong pencacai2 UMNO pukimak tu. Orang lain mungkin tak nampak macam aku nampak, jadi Tokwan tolong jelaskan, k?

    ReplyDelete
  11. umno ni dah tak ada modal nak hentam PR jadi kena lah buat fitnah macam2 nak menjatuhkan PR..tapi sory la umnok kami semua bukan nya bodoh2 mcm hang..

    ReplyDelete
  12. FMZam,..kamu dah banyak maki hamun orang. bertaubatlah. Kamu makin jauh tersesat.

    ReplyDelete
  13. pukiTokwan,

    Kan aku dah kata kau tu penyamar. Skrip pun skrip AKP. Memang kau ni AKP@Tokwan dah pulak, lepas satu satu kau menyamar, memang kau ni keluar dari pantat lembu mak kau tu. Kau tu yang banyak maki bila pakai nama samaran tak nampak ye? Kau tu yang patut bertaubat. Aku suruh kau jelaskan tentang kau kata blogger buat fitnah, tapi kau bagi jawab yang mendedahkan samaran kau......hahahahaha!....orang lain kau boleh tipulah TokPukiWan oi!

    Dalam blog ni bukannya ramai pencacai UMNO selain dari AKP dan bakar fuckshop yang pandai guna macam2 nama. Tu pasal bila AKP naik, Tokpukiwan tak naik, dd darai tak naik, dan Anon2 tak naik. Sama juga dengan bakar fuckshop. Woi Tokwan, aku tak sebodoh mak bapak kau yang kau boleh tipu selama ni kau menyamar jadi lebai padahal kau anak haram kampung setan.

    ReplyDelete
  14. mampus le ko pukizam..

    ReplyDelete
  15. Anon,

    Kalau aku mampos pun takpe asal dalam pantat bini lu.....

    ReplyDelete
  16. siapa yg hendak size badan mcm tong petronas...gedebok hanya rakab yg meroyan je minat....luu tak ada modal lagilah semua sahabat PR luu klon..luu memang pemuja setia juboq sah lah luu tak dpt imbuhan dari bik mama..melepas siann

    ReplyDelete
  17. Dah malu sekarang bakar fuki pakai nama dd pulak. Memang dua orang aje pencacai UMNO dalam blog ni, bakar fuckshop dan AKP. Tak termasuk blogger pPAS, Kluangman. Depa berdua ni memang diupah untuk 'man this blog' jadi terpaksalah buat macam ramai tu pasal depa2 ni sanggup jual pantat bini masing2 bagi beranak kan seberapa ramai klon. Depa ingat depa boleh buat apa saja termasuk guna nama orang lain yang pro PR. Dulu depa jugak yang guna taktik pakai nama orang lain.

    ASD, kau lagi tau lah. Kalau kau malu aku dok kerjakan depa2 ni dengan maki hamun, kau cakap aje kau nak aku keluar dari blog ni, aku ikut aje asalkan kau bahagia!

    ReplyDelete
  18. hek'eleh!...merajuk pulak kominih ni!....kalau nak berambos,..berambos jer la..
    ko mmg perosak blog asd ni..sial!
    lum ada mana2 penyokong pakatan yg mulot bangkai cam ko ni!!lahanat!

    ReplyDelete
  19. FMzam,

    Kau nie jangan main tuduh2 kata kami org yg sama..kan aku dah minta tuan punya blog nie check nombor IP...tapi ASD pengecut..tak tau le kenapa..ingat ASD terkejut kot pasal semua nombor IP tak sama..

    P/S: Ketelusan dituntut daripada ASD.

    ReplyDelete
  20. anon berambos@bakar fuckshop,

    kau berambos dululah baru aku berambos. Tak ada sapa2 penyokong PR yang tak suka mulut aku yang macam bangkai yang berguna untuk balas korang UMNO ni kecuali kau dan pencacai2 UMNO dan klon2 yang menyamar. Tau kenapa? belum pernah ada pencacai2 UMNO yang mulutnya tak mulut pantat bacin macam kau ni, tau tak bangsat! kau boleh buktikan kau ni penyokong PR? cakap kau pun dah boleh bau bacin mulut pantat UMNO kau tu, faham!

    ReplyDelete
  21. akp bangang! akp bangang! akp bangang!

    ReplyDelete
  22. Memang cybertrooper umNGOK dibayar upah untuk buat kerja FITNAH nie yang kita pun jangan la MEROYAN macam diaorang. Dapat duit buat kerja FITNAH pastu bagi ANAK BINI MAKAN. Dari PEMIMPIN TERTINGGI SAMPAI LE KE PENCACAI SAMA JE BODOHNYA!!!!

    -wakleman

    ReplyDelete
  23. hahaha Tn Hakim FMZam

    bukan main marah kamu yer hehehe tu la dia nasib tn Hakim FMZam yg suka menghakimi org tak tentu pasal

    sampai tak mampu kawal emosi amarah yg meluap2 hahaha KAPOK & KAWOS untuk kamu

    ReplyDelete
  24. FMZam AKU BERSAMA KO BRO...KALO KO TAK MAMPU KO PAS KAT AKU..NI AKU TGK ADA SEKOR LAGI ANJING GUNA NAMA NAMEWEE..MCM BANGSAT TULISAN RASIS..

    ReplyDelete
  25. puak umno nak alihkan mind set otak orang melayu.... sebab baca tajuk saja mungkin membuatkan orang percaya belum tengok dan baca lagi...

    ReplyDelete
  26. Rahsia Sebenar Bagaimana Untuk Memperolehi Pendapatan Lumayan Pada Setiap Hari Dan Setiap Minggu Tanpa Henti!!

    info menarik di sini..

    http://goo.gl/yJUbE

    ReplyDelete
  27. kalau dah bangang janganlah cuba buat orang jadi bangang.memang layak korang dipanggil pencacai

    ReplyDelete
  28. video di atas adalah video salah seorang staff RISDA Daerah Raub. Harap Maklum.

    ReplyDelete
  29. NIE GAMBAR ZAMAN PURBA.. DAh 5-6 tahun berlalu... x elok menuduh org islam.. lebih baik yang menuduh tu pi bunuh saja orang di tuduh......
    dosa lagi kecik dari kita dok fitnah....,, harap yang dok pertahankan video nie jgn jadi bodoh... sebab kebodohan kita boleh membuat kita cepat mati......

    ReplyDelete
  30. Memang betul la..itulah kerja anak buah anwar ibrahim..oooops Brother Anwar Bin Ibrahim. Kalau dah ketua meliwat/berzian.. anak2 buah apa lagi. memanglah tak boleh dipisahkan dgn pakatan rakyat ni..

    Azman Kg Baru

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post