Beratus bantah Guan Eng di Segamat tapi Beratus-ratus sambut Guan Eng dalam Dewan..



Beratus penduduk Segamat (Pencacai UMNO kot..) yang berkumpul sejak petang tadi melakukan demo aman dihadapan Restoran Siang Kee Kg Abdullah Segamat bagi membantah kedatangan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guang Eng ke Segamat, Johor.













Bagimanapun beratus penduduk Segamat itu hanya berani menyalak diluar saja.. kerana ada beratus-ratus lagi rakyat Johor yang menantikan kehadiran Guan Eng didalam Dewan tersebut dan Guan Eng berjaya memasuki dewan dengan selamatnya..






Sumber gambar : KL Pos, Pulakdah dan Kami Benci Saiful Bukhari

18 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. BEROK BEROK DI SEGAMAT YANG MEMBANTAH LGE MEREKA MASIH HIDUP DI ZAMAN JAHILIAH .... KALAU BAGINI LAH GAYA NYA MACAM MANA MAU MAJU , BANGSA LAIN DAH TINGGAL DI ATAS BULAN KAMU MASIH TINGGAL DALAM GUA BATU...BODOH MANUSIA MANUSIA INI...

    ReplyDelete
  2. Dah berpuluh tahun umno mencaci, mencela dan memperlekehkan kelantan. Tapi tak pernah satu ketika pun rakyat kelantan buat begini apabila pemimpin umno tersengeh2 macam kerang busuk melawat kelantan.
    Itu lah bezanya peradaban diantara dua melayu, pas dan umno.
    umno dah membusuk sehingga ke akar umbi.

    ReplyDelete
  3. 1MALAYSIA,

    HAPUSKAN TAHANAN TERHAD.
    GANTIKAN LAWATAN TERHAD.

    1MALAYSIA MENGALU ALU KAN KEDTGAN PENDATANG MANA MANA NEGERI DLM MALAYSIA.

    ReplyDelete
  4. Bro Anon 7:39,
    ulasan yg amat baik..
    akhlak yg baik lahir dari ajaran Islam yg indah..

    ReplyDelete
  5. bg mrk ini hny org johor yg ambil berat mengenai johor. sb mp dan adun mrk hny di lantik dr kws masing masing.

    sdgkan Pakatan tidak mengamalkan cara begitu.

    kita demo tak setuju dgn dasar dan perlaksanaan kjaan. walaupun tak setuju dgn amngok kita tak berdemo.

    ReplyDelete
  6. Tolong lah orang2 melayu jangan pecah nanti salahkan orang kafir pulak. Biar UMPORNO memerintah diputrajaya selama-lamanya. Aku orang kafir tak kisah siapa bermaharaja asalkan saya dapat makan babi dan tengok video lucah bikinan UMPORNO itu sudah cukuplah.

    ReplyDelete
  7. lucu dgn komen2 dr adik2 penyokong pakatan harami hahhaaa korg tunggu jela... kita buktikan dlm sokongan undi adik2 nnt yer

    ReplyDelete
  8. BODOHNYA PUAK PR ni....

    ReplyDelete
  9. anon 7.39,

    Pemimpin Umno tak pernah kata kalau datang ke Kelantan nanti senang kena culik kepada pelabur asing!!...sebaliknya pemimpin Umno yang menerajui kerajaan pusat sentiasa menyalurkan peruntukan yang besar kepada Kelantan...

    Ini berbeza dengan kelakuan Guan Eng terhadap negeri dan rakyat Johor!!

    Cuba berfikir secara lebih rasional

    ReplyDelete
  10. bodoh punya pikir...memang la ke kelantan kena salur peruntukan, kan kelantan tu malaysia jugak dan rakyatnya kena bayar cukai jugak...lain lah dengan johor abis tanah tergadai kepada rakyat singapore sebab tak cukup peruntukan...maka rakyat kena jual tanah kepada rakyat spura

    ReplyDelete
  11. Kahkahkah, SEMPOI jek LGE masuk dalam dewan. Mana perginya PARANG yang diasah tu, tak tajam-tajam lagi ke...ke tengah asah parang sambil layan filem blue so dok asah bende lain pulak...kahkahkah sebenarnya parang tu SIMBOLIK jek nak takut-takut kan orang tapi sebenarnya UMNGOK ni PENGECUT dari atas sampai ke bawah DAYUS...kahkahkah.

    ReplyDelete
  12. ada unsur ugutan.. apa Polis buat??!!

    ReplyDelete
  13. Anon 6.12pm

    laporan dah dbuat kpd polis. tp dah jd kertas lap berak dah. harap maaf.

    dasar anjing kerajaan. normal la.

    ReplyDelete
  14. rakab@bakar@anakharam
    Hang kata... "Pemimpin Umno tak pernah kata kalau datang ke Kelantan nanti senang kena culik kepada pelabur asing!!..."
    Lebih daripada tu depa kata bahalol..menteri umno pernah kata kalau pi kelantan nanti kena potong tangan. Pecacai Lembu macam hang mana ambil ingat!!

    ReplyDelete
  15. Johor negeri kubu kuat umno juga merupakan pemegang rekod jenayah tertinggi di Malaysia. Kes culik memang sering berlaku di Johor..apa pulak UMporNo nak nafikan! Ini penyakit kronik denial syndrome umno.

    ReplyDelete
  16. sebenarnya korangla yg bodoh,sebab taksub parti,apa yg parti sokong ko bodoh je ngikut,sesama islam tak pakat,yg si kafir inilah yg korang sanjung,sebab pe?sebab ko pakat ngan dia,dulu korang kata umno kafir sebab pakat ngan mca,sekarang korang pakat ngan dap camane?apa hukumnya?tak pandai berpolitik takyahla politik,nampak sangat bodoh tal tentu hala,dah nama blog ni pun derhaka,tak selamat dunia akhirat tu:)dua kali lima je paske umnoke,pkr lagi takleh pakai

    ReplyDelete
  17. gua sokong tongong.....wei lahanat PAS/PKR cermin la dulu diri tu sblm DERHAKA mcm blog nie...mcm sial...ckp anjing kerajaan konon,cmtu klu kene samun ke ank kene rogol ker jgn panggil polis,,,panggil la KOMUNIS suh tolong...BODOH...ckp lebey plk...!!!!jgn harap la PAKTAN SIAL nk bertapak kt JOHOR....tgu 1,000.000 tahun lg la dol...

    ReplyDelete
  18. apa umngok nak buat skg dgn cina yg hebat mcm LGE ni.. mati kutu !

    Aku lebih respect dan solute LGE sjak kes bela nasib nenek yg mengadu cucu di ratah oleh pemimpin umngok di melaka masa zaman kegemilangan umngok setelah ditinggalkan oleh portugis.

    Aku solute pd LGE mcm aku solute pd Dr Mahathir suatu masa dulu. Lepas tu tak de pemimpin umngok yg aku nak solute.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post