Gambar : Bukti Zul Kulim amat berpengaruh di Kulim.

Sebelum korang tengok gambar ribuan hadir dalam ceramah Zul Kilm diakhir entry.. baca dulu mesej ini..

Mesej dari abangg Mat, Kelang Lama ,Kulim Kedah.

Sebelum hang nak cabar prof Aziz Bari ..Aku cabar hang buat ‘rumah terbuka’ pada A’idil Adha nanti..Apa macam malaun …. ,lagi pun tak lama dah kita akan sambut hari kemerdekaan seluruh umat islam sedunia.

Aku duk tunggu jugak sejak 2008 kot kot hang nak buat rumah terbukak sempena a’dil fitri yang barakah..Tak Dak Jugak!..Hang dah balun berbelas ribu sebulan ,apa cerita baruah UmporNo oiii? nak buat jamuan Teh ‘O’ dan dua tiga biji kuih raya tak boleh ka?


Bukan main sedap hang laa ni jadi DJ UMporNO konon hero islam nak menentang puak gereja macam brahim geli…piii laaaah mampoih…Kami dibawah punya susah payah nak bagi PKR menang di Parlimen Kulim/Bandar Baru..tup tup hang senang lenang jual agama masuk kedalam tong taik UMporNO..

Hang kena sedar laa sikit kami orang kampong tak akan HALALkan elaun hang duk makan tiap tiap bulan tu..Penipu melayu dan islam macam hang mana ada maruah..mentekedarah hasil keringat kerja buat orang kampong!


Lihatlah ribuan?? hadir mendengar pidato Zul Kulim..




Sumber gambar : Na'im Nikmat

39 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. kah,kah,kah...................sangat tak berpengaruh!

    ReplyDelete
  2. Gambar baru semalam. Dimana agaknya? Nampak muka anjing ini sudah tahu penipu besar kononnya nak bela agama & bangsa...Bangsat!

    ReplyDelete
  3. berok pun tak nak pi dengar....kihx3

    ReplyDelete
  4. kao org mna tau la oiiii

    yg dtg tu smua jenis JIN (bukan jin samsudin) so mna bole nampak

    ole itu
    jgn buat brite dn rite 'tak tepat' le ye. . nnti rakab dan penganutpas mara tau. .

    ReplyDelete
  5. Alaah,..taktik kau orang ni dah basi laa..
    Yang kau ambik gambar kerusi basah kena hujan tu,..buat apa...memang ler orang tak duduk situ..

    Awat tak tunjuk gambar orang bersesak kat bawah khemah-khemah tuuu...

    nak temberang pun, agak-agak laa..

    ReplyDelete
  6. rakap kun kap dgn penganut pas ada datang awal awal lagi, tapi bila dia orang tengok lengang saja maka dia orang cabut le.

    ReplyDelete
  7. awat hampa x habaq kat aku teringin nak p bukan apa nak p ludah muka haram jadah tu.

    ReplyDelete
  8. x nmpak ker tu? ramai tu pngundi2 hantu kat situ hehehehe :)

    ReplyDelete
  9. Iklanneka,

    Aa'ah laa,...gambar hantu!!

    Hantu jembalang berdiri sebelah awek cun!!

    heheheheeee....

    ReplyDelete
  10. kah...kah...kah
    hujan2 katak2 pi mana?
    kah...kah...kah....
    saudagar agama?
    kah...kah...kah...
    kah...kah...kah...

    ReplyDelete
  11. iklaneka,

    rakab jealous la tu...
    ada bini kasi mat bangla cucuk....
    kah...kah...kah

    ReplyDelete
  12. Malaun janggut sekor nie berceramah dengan KERUSI je ke?? NIE PENYAKIT GILA BABI nak sambung kerusi MP PRU13 la nie.

    -wakleman

    ReplyDelete
  13. jaga2 sikit mat biawak ni....
    nnti tak bayar pula sewa khemah dan kerusi....
    ana anta kelentong lagi....

    ReplyDelete
  14. Ntah...nak muhong pon agak2 lar anak derhaka ooo... Alang2 nak muhong biaq sampai oghang pecaya....

    ReplyDelete
  15. BEGITU TEKUN SEKALI KERUSI2 MENDENGAR AMANAT PENTING DARI YB MUNAFIK.LAIN KALI BERCERAMAH KAT KANDANG KAMBING SEBAB DIA DENGAN KAMBING LEBIH KURANG SAMA JER

    ReplyDelete
  16. Kah,kah,kah, rakab owiii,takkan sebodo itu sangup bawa kambing busuk pada biawak,YB zul kambing mcm janggut dia sama,tak beza,cakap berdegar2 nak bawa debat,baik luu debat dgn kambing saja yg sokong zul kat kulim,nanti kalau zul menang dikulim pru13...aaa KAMBINGLAH yg byk undi dia...kah,kah,kah....Rakab2...org mcm zul kambing tu yg kau puja...kah3..baik kau puja juboq zul..kah,kah,kah..ada bau kambing...kah3..kah,kah,kah..kenapalah kau rakab dilahir menjadi bodo mcm kambing juga...kah,kah,kah..rakab semalam tak dpt entot2 melepas lah kat rmh...kah3..

    ReplyDelete
  17. celaka, lahanat, anak haram, babi, haram jadah punyai zul kulim... banyak lagi aku nak kata, tapi simpan biaq jumpa depan2...

    ReplyDelete
  18. khemah tu tempat letak motor oooi.

    tenguk baik baik dlm rumah tu ada brape org?

    ReplyDelete
  19. yg buat raba yg rasuah yg terima rasuah cina... ya tak ya kan.

    kenapa MIM yg sibuk buat fitnah?

    Ini fitnah.. bukan soal cina ke melayu ke.. aku tak hidup di bumi ini dgn sentiasa di bohongi dan di percaya pulak pada perkara yg bohong.

    ReplyDelete
  20. rakab oh rakab

    kalau pemimpin pakatan kena ... bwk lah saksi satu bas mcm bas mewah najib tu... pun tak guna..

    tu lah aku kata kena faham.. surat kabar tu guna ayat yg menyampaikan.. dia tak tuduh.. surat kabar akan kata dr beberapa blog mengatakan..

    sebenarnya dia org ni dah tahu kalau buat apa pun kat pemimpin pakatan tak lut. jd dia org akan cari pasal dgn melibat kan anak anak.

    kalau betul lah rakab oh rakab.. polis dan bertindak sebelum bloger pencacai jdkan isu..

    ReplyDelete
  21. rakab oh rakab

    pictures of the alleged victim was not even a student of Heng Ee.

    mangsa tu yg tak sekolah kat situ dan jabatan pendidikan pun dah jlnkan siasatan dan berpuas hati dng penjelasan.


    rakab oh rakab

    jgn lah terus buat fitnah baca lah betul betul dulu.

    kau nak percaya .. tu kau punya pasal.. tapi jgn pulak beriya iya suruh org pulak percaya..

    ReplyDelete
  22. oooppps tersilap pintu masuk

    sori sori... ya

    ReplyDelete
  23. Zul kulim mana tau malu. Satu keluarga tatau malu. kalau dia tau malu dia tak khianat laa bangsa dia sendiri. dah laa memang atas tiket PKR. kemudian jual maruah diri dan keluarga. dapat duit dari umnoporno kemudian bagi anak bini keluarga makan. weii!! zul kulim..orang menyampah meluat tengok hang. dengar suara hang pun orang menirap. sudah sudah laa zul kulim oii..bawak bawak laa bertaubat. buat malu orang islam betul laaa hang zul kulim. apapun aku harap hang teruskanlah makan duit haram umnoporno bagi kat hang. suap kanlah makanan haram kat keluarga hang wahai zul kulim. hari hari orang menyumpah seranah hang zul kulim. laa ni hidup hang tak tenteram dah. semua kesan dari sumpah seranah orang kat hang. apapun sepanjang keturunan hang berada kat dunia ini aku pasti mereka akan diingati sebagai keturunan "ZUL BIAWAK" pengkhinat orang melayu. fikirkanlah...

    ReplyDelete
  24. kesian ngat eh.. nama ja YB kawasan aku skali xpernah nampak muka mai kg aku

    ReplyDelete
  25. sapalah nak pi degaq si munafiq ni menyalak macam anjing gila...kecuali barua2 tegar seperi rakab@bakar@anakaharami dan pPas bangang tu.

    ReplyDelete
  26. kepada penyokong pakatan harami dan abangg Mat, Kelang Lama ,Kulim Kedah.(alhamdulillah pd awalnya aku dah taip kata nista utk kamu tp aku tak mau ikut rentak kamu semua...kalu x aku dan kamu takder bezanya hehe syukur masih boleh sabar)

    knp la lu org sgt percaya dgn gambar ini....hahahaha

    pikir lojikla deiii knp gambar tu tak tunjukkan gambaran dibawah khemah hahahah lawaklah budak MAT hingusan KELANG LAMA TU bg gambar yg tak telus

    lu pikirla deiiii

    ReplyDelete
  27. Jumpa mamat ni ..... suruh dia bertaubat....sebab pengkhinati amanah penduduk2 kawan kulim bandar baru yg telah memenagkan dia.

    ReplyDelete
  28. Jumpa si zul munafiq ni aku pasti ludah di muka dia.....spesis bangsat.

    ReplyDelete
  29. sangaaaaaaaaaat memberangsangkan

    ReplyDelete
  30. hehehe .. penuh giler.. sesak nafas tgk

    ReplyDelete
  31. Tuan2 semua.. Rakab nak hidup juga.. nak ada duit juga kalau tak dapur tak berasap.. nak makan apa?

    Jadi.. mangsa nya ialah bini dia la.. sekali bangla cucuk dapat la RM30 satu round.. tak gitu rakab?

    sehari 4-5 bangla cucuk bini dia.. mewah beb dia?

    hehehe.. sabar rakab ya.. jgn la marah .....bebanyak sabor

    ReplyDelete
  32. Gambar sekeping dah buat andaian..inilah sikap bodoh ASD!

    P/S: Teringat satu jamuan Aidilfitri anjuran PKR yg lalu di tapak ekspo..banyak meja dari orng..

    ReplyDelete
  33. Bagus la banyak meja dari orang.. itu menunjukkan bahawa PKR perihatin tentang RAKYAT dan para jemputan..

    bukan mcm UMNO/BN boboh tu..

    dah la org tak ramai pun.. yg datang tu sebab makan FREE.. tapi VIP/VVIP siap meja.. siap hidang best2

    Rakyat... kerusi meja tak cukup.. makan bertinggung tepi parit.. elok ka tu????

    dari sini dah tunjuk.. ada 2-3 kasta.. yg org ada pengaruh dlm UMNO/BN.. siap ada kipas/cooler.. yg rakyat mengundi dia org.. makan la kau mana pun hatta tepi parit...

    itu lah kepimpinan UMNO/BN..

    rosakkk.. rosakkk..

    rosak geng2 UMNO/BN ni

    dah tak boleh buat apa2 lagi dah..

    ReplyDelete
  34. Anon 12.53am

    Lebih bagus meja banyak drp org...PKR prihatin dgn rakyat...makanan banyak tak habis bagi kera2 belakang Carefour makan le..c:)

    Walau pun rakyat datang dan ada terpaksa makan berdiri,bertinggung dan sebagainya maljis UMNO...ini adalah signal jelas utk PR..rakyat dah meluat kat PR...adakah PR buat maljis,makan kena bayar duit?..makan free juga..tapi kenapa rakyat tak nak pi...awatnya? sendiri mau ingat gelombang dah berubah...jgn dok perasan macam PRU12..

    ReplyDelete
  35. Kesian rakyat jd mangsa berua politik,sebenarnya rakyat takut nak tunjuk muka bila diundang makan free oleh Pakatan Rakyat,lebih2 lagi kakitangan keraaaajaan,Akp pun tahu apa sebab,takkanlah sebodoh itu nak fikir akibatnya...

    Inilah kali terakhir zul kambing jadi YB kat kulim..walaupun lawyer,standard kebodoan amat ketara dikaca tv3suku lepasni dia pegang jawatan Lawyer burok dan akan buka kandang tuition buat kambing2 mombok...uncle Rakab/Ppas/Akp pun boleh join sama dgn kambing..kah,kah,kah..tut..

    ReplyDelete
  36. akp,
    kah..kah..kah......wow lu ni betul2 raja lawak lah!

    ReplyDelete
  37. kesian..

    Agaknya masa PRU13 nnti dia berkempen sorang2..

    makcik2 pun geli

    ReplyDelete
  38. PP..

    Kami di sini tak meluat kat PR pun..

    rasa aku kau dgn kuncu2 bodoh kau yg meluat kot?

    Kami sini semua meluat tersgt2 kat UMNO/BN..

    hehehehehe....

    UMNO/BN.. ROSAK

    ReplyDelete
  39. takpe, kalau org Kulim taknak undi YB Zul, dia boleh tanding kat Puchong..kompem aku undi dia..APA KELAS dok kat Kulim, patutlah Kedah mundur kalau ada si lahabau2 yang mcm mamatkelang lama ni..baguih no!!ada orang2 mcm depa ni.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post