PANAS!! Pendedahan berani mati oleh seorang pesara tentang tuduhan liwat terhadap Anwar

Seorang pesara tentera yang mengalami sakit tulang belakang yang sama seperti Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak percaya Ketua Pembangkang itu kini mampu melakukan hubungan seks dengan sempurna kerana penyakit itu menjejaskan kekuatan tenaga batin.

Ini kerana penyakit yang dialami Anwar itu menjejaskan tulang belakang kata Hashim Othman, bekas askar infantri di sini.


Tambahnya, hanya orang yang mengalami penyakit yang sama dapat merasakan penderitaan Anwar.

"Tapi kalau macam cerita Anwar mereka dok cerita tu, saya ingat mustahil. Tak terima akal. Pasal pakcik yang kena pakcik tahu. Orang yang tak kena boleh cakap apa saja. Tapi memang kekuatan tulang belakang. Pasal apa urat kita ni melalui tulang belakang. 0120

"Tapi kalau macam Anwar kena ni saya kata , bukan saya nak masuk sebelah siapa. Makna saya kena saya tahu. Apa macam kedudukannya, Kalau macam kes Anwar ni kita kata ini kes kita kata kes-kes rogollah, paksa atau sukarela . Ini maknanya saya tak percaya . Tapi saya tak kata 100 peratus. Kalau 99 peratus saya kata Anwar tak boleh."

Bekas askar berusia 77 tahun ini tidak malu menceritakan pengalamannya agar Anwar tidak dihujani dengan fitnah dan pelbagai tuduhan dan dakwaan yang memalukan.
Anwar, yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh sedang menghadapi tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan di sebuah kondo pada 26 Jun 2008.

Minggu lalu, peguambela Anwar mengemukakan bukti dari doktor beliau yang menyatakan kecederaan pada tulang belakang Anwar menghalangnya dari melakukan aktiviti-aktiviti lasak.

Beliau membuat pendedahan dalam satu sidang media di pejabat PKR di sini.

Menurut Hashim nafsunya menjadi lemah selepas menjalani pembedahan tulang belakang setelah terjatuh di banjaran berbatu batan di hutan Gunung Ledang berhampiran Tangkak, Johor.

Menurut Hashim, dia menjalani pembedahan selepas bersara pada umur 58 tahun, lebih kurang 19 tahun dahulu. Katanya, selepas pembedahan, dia menyedari nafsunya menjadi semakin lemah.

20 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Hah,..amacam ASD!...nak percaya ka cakap orang tua tu ??
    heheheheee...

    Anwar tu tak sama dengan pakcik!
    Anwar banyak duit....dia pun bukannya jatuh dari atas bukit...

    Anwar berubat sampai ke Jerman!...siap dengan pakar fisiotrapi lagi.
    tak caya tanya Eskay.

    Kalau pakcik kena urut sama siamdoll macam anwar, tentu semsngat pakcik pun mencodak naiknya...

    heheheheeee...

    ReplyDelete
  2. anwar pila tolong pakcik tu berubat sakit blakang....die pon nk merase amoi cantik jgk.dh lame xdpt sejak sakit blakang.sian aku tgk...sian buat kenyataan terbuke lg.harap ade yg sudi membantu.

    ReplyDelete
  3. kalau kita rasa kita ini pasti masuk ke syurga serta semua amalan kita diterima oleh Allah swt....pilah kutuk Anwar tuuuuuuu ....teruskan....jgn tak terus anon serta rakab di atas.....terus berjuang dalam membuat fitnah, menghina, memaki, mencaci , mencerca dan segala2nya.... bagus dan tahniah......!!!!!!!!!!!SIAPALAH KITA UNTUK MENYATAKAN YA , PASTI , SAYA YAKIN ANWAR MELIWAT KECUALI ALLAH SWT" SAYA TIDAK SANGGUP MEMAKAN DAGING BUSUK SAUDARA SAYA SENDIRI DI AKHIRAT NANTI......KERANA SIAPALAH SAYA SEBAGAI HAMBA DI SISI ALLAH YG PASTI ALLAH MEMILIKI KUASA KEHAKIMAN YG MUTLAK....SEMOGA ALLAH SWT MEMELIHARA IMAN DAN LIDAHKU....AMIN

    ReplyDelete
  4. kepada rakab..

    buanglah sifat mazmumah dalam diri anda..setiap perbuatan dan perlakuan akan dipertimbangkan di padang mahsyar..ingatan sesama islam(jika anda orang islam)..

    ReplyDelete
  5. rakab oh rakab

    ada org ingat kalau dia ckp main main tp tak berniat atau bermaksud begitu maka tak menjd apa kesan pd dirinya. contoh aku seorg kafir sdgkan dia sebenarnya seorg islam. demi politik kita saje je tuduh anwar, bukan pun betul. di sini lah bermula nya rapuh diri kita dan ummah kita.
    kalau kita berani sgt nak tahu betul ke tidak.. kita main main kata accidentlah aku kat hway nanti. bila bini tanya ala tak de apa apa lah..ckp main main je.

    sakit pinggang ni tak ada beza kesakitannya. kalau patah, lumpuh. tak de de kalau patah, boleh tak lumpuh. kalau tulang yg berlapis tu lari sikit, kita rasa sakit dan senggal2. tak de ok de. kalau mcm pakcik ini dan anwar mungkin cara jatuh nya berbeza tp sakitnya sama. kesukaran pun dua dua sama.

    ini krn kesakitan tulang belakang di sbbkan urat urat di situ telah terhimpit di antara tulang.

    org yg angkat brg berat dgn cara yg salah pun boleh kena keadaan yg sama.

    org sakit tulang ini tak ada boleh urut urut. siamdoll ke. tkg urut yg terbaik sekali pun yg mungkin rakab kenal. tak kan dia dan si pesakit nak di urut.

    sekalipun anwar ke jerman, sakit tersebut tak kan sembuh 100%. dan boleh berulang jika tersilap bangun dr duduk yg tlh lama.

    rakab oh rakab.

    walaupun kau ingat komen kau dan sebelum ini 'main-main' ingat ingat lah yg pd yg maha mendengar.

    ReplyDelete
  6. Aduhai!...matlamat utk menyelamat DSAI..ha..ha..hanya ambil kenyataan dari seorng dua yg miliki sakit yg sama ngan DSAI saje ke...dah buat kesimpulan...sebenarnya ada beribu2 rakyat Malaysia sakit macam DSAI..ada yg kembali normal dan yg kekal selamanya selepas berubat atau pembedahan...kena ingatlah kepada yg kembali normal tu...lepas geram..

    ReplyDelete
  7. aku hairan dgn rakab%anak haram kpg P hujah yg bodo mcm budak darjah jee tak masuk akal apakah najib senang berkerja dgn org mcm ni patutlah 1malasia hancur jika byk org mcm rakab& anak haram kpg pertama,bunkin malasia akan di jual bila berpemimpin mcm ni....

    ReplyDelete
  8. Rakab dan anak kg pertama telah tertutup pintu hidayahnya......hatinya hitam....tiada nur cahaya....apabila kita menasihati dan memberi peringatan ttg janji Allah serta pembalasanNYA di akhirat.....rakab dan AKP tiada insaf.....banyak menolak dr menerima....ibarat ppatah spt mencurah air ke daun keladi...

    ReplyDelete
  9. non 4.23,

    Sebaliknya , itu juga yang aku rasa setiap kali bila membaca komen-komen kau orang!

    pada pendapat aku penyokong pakatan ni angkuh, bongkak dan sentiasa bersangka buruk terhadap Umno!

    ReplyDelete
  10. rakab@bakar@anakharam
    hey! musibat tak payahlan hang komen pasal ni....cerita ni tak cukup hanyir dan lendir lagi utk hang komen.
    aku minta hang tanya sama papagomo samada dia ada ke tak video anwar liwat bini hang, hang dah tanya ke belum?...nak tengok babak hang tak mampu lawan orang tua 62 tahun dan alami slip disc tu.

    ReplyDelete
  11. Korang perasan tak bila tiba time berhujah bab anwar meliwat dan langgan pelacur china , penyokong PKR ni mula tunjuk alim luar tabi'e . mula berhujah pasal dosa , pembalasan akhirat , fitnah , bukti , qazaf . tapi kalau bab lain berhujah dengan diserta kan cacian , makian , carutan rambang .... hahhhahah

    Pakcik tu doktor ker . macam mana dia boleh tahu sakit belakang anwar sama dengan sakit belakang dia ??? dia pernah cuba ambik viagra ker ??

    ReplyDelete
  12. pPAS dan Rakab

    org yg sakit tlg belakang ini, jarang jarang yg gemuk dan kalau gemuk pun akan jd kurus.

    kalau yg dah kembali normal tu bukan mcm normal sebelum kena skt belakang tp normal mcm sebelum teruk dia kena mula mula. kalau kau tak caya, ada org yg sakit tlg belakang ni, kau suruh dia angkat beg berat atau beg tak berat tp lama, dia mesti kata tak boleh.

    sakit tulang belakang ni satu je. urat urat termasuk dicelah tulang. kalau patah lumpuh dan mati. kalau hidup psl urat terhimpit. mrk ni bukan aje tak berani ambik viagra, nak tido pun tak leh lama lama...

    org berumur dan aktif sex masa muda selalu terasa sakit kat pinggang kalau berdiri lama atau baring atas lantai. tu baru yg sakit secara semula jadi.

    dulu dulu kau dgn rakab pun sama layan maki dan carut... tp krn terlalu byk kena maka kau berdua pun terdiam lah... dan tak sanggup lg...

    ReplyDelete
  13. Topik yang sangat disukai oleh rakab , ppas dan pecacai lain sbb senang nak sambung fitnah oleh penguasa yang mmg tak dak telor. Apa2 pun kita semua akan dihisab di sana nanti.Tak perlu menghina mana2 insan apatah lagi sesama muslim. Sepanjang hayat pastinya akan diuji sebelum mata terpejam selamanya.

    ReplyDelete
  14. Mudah sahaja.. Kita perlu tengok jenis apa orang yang menyokong AMno dan sebab-sebab mereka menyokong AMno.. Allah dah tetapkan mereka berada di dalam kegelapan (AMno), manusia lain boleh buat apa lagi.. Tengok sajalah.. Nak tegur, dah pun tegur.. Itu urusan dia dengan Allah lah..

    ReplyDelete
  15. Pada Pandangan Saya:-

    Si mangsa telah bersumpah dengan menjunjung Al-Quran bahawa benar perkara tersebut telah berlaku.

    Orang kena Tuduh tidak pula bersumpah menjunjung Al-Quran mengatakan bahwa pertuduhan itu adalah fitnah belaka dan memang perkara tersebut tidak dilakukan oleh Orang Kena Tuduh.

    ReplyDelete
  16. PARA PENYOKONG2 UMNO/KERAJAAN/BN SUME NI HEBAT MENGUTUK..GAGAH MEMPERTAHANKAN UMNO...TAJAM MENYERANG DSAI..MAKLUMLA...TGH HADAP TUDUHAN..TAPI DORANG LUPA KE YANG NAJIB JUGA BANYAK TUDUHAN...TAPI TAK DIAMBIL TAHU PUN??..KES ALTANTUYA ADA BUKTI...ADA KES...TAPI KNAPA TAKDA PENYIASATAN??...NAJIB n BINI DIREKODKAN KENYATAAN DALAM KES SODOMY 2..SIAP DITAWARKAN JADI SAKSI OLEH PENDAKWA...TAPI TAK NAK JADI SAKSI...BILA TIME BERUCAP HEBAT MENYALAK...MENJERIT...SMPAI BERBUKU AIR LIUR DI TEPI MULUT....TAPI BILA AJAK DEBAT DIAM.....BILA SOH MAI MAHKAMAH UTK BERI KETERANGAN SEBAGAI SAKSI TAK NAK..KENAPA???..SURAT UJIAN DNA ADA 3...TAPI YANG BERTANDA TGN SATU JE..KNAPA???....MUSA DAN RODWAN ADALAH 2 ORANG YANG TERLIBAT DAN TAHU TENTANG TUDUHAN NI..TAPI KENAPA TAK DIPANGGIL??...BOLEH KAH PENGANUT PAS..RAKAB...DAN PENYOKONG2 UMNO YANG LAIN BERI PENJELASAN?..KESIMPULAN..ANWAR BERSALAH SEPERTI YANG DIJANGKA....BUKAN SEPERTI YANG DIDAKWA...

    ReplyDelete
  17. MACAMANA ANWAR BERUMUR 61 TAHUN BOLEH MELIWAT SAIFUL YANG UMURNYA 23 TAHUN,KUAT BETUL ANWAR NI.KALAU AKU JADI SAIFUL SEKALI TERAJANG ANWAR TERUS MATI.ORANG TUA, MANA KUAT.

    ReplyDelete
  18. nmpk sgt pakcik ni membohong...ada ker seorang tentera pencen sampai umur 58 tahun? paling tinggi tempoh perkhidmatan seorang tentera selama 21 tahun..pakcik ni masuk askar umur dia 37 tahun ker...setahu aku pengambilan tentera hanya menghadkan yg berumur 33 tahun....tp aper nk buat kan..yg amik PC dia pun tv pembangkang kan...so fake...

    ReplyDelete
  19. To shamsulS2 :

    Sekadar junjung Al Quran, Abdullah bin Ubai lebih dari junjung Al Quran,malah siap bina masjid.

    Dalil mana dalam tuduhan zina/liwat/rogol boleh dituduh dengan sumpah tanpa pembuktian secara jelas dimahkamah Islam secara terlebih dulu? Kaji balik sirah ketika Baju besi para sahabat diambil orang orang Yahudi dan bagaimana Islam menentukan cara pendakwaan dan pembuktian.

    Akhir zaman akan wujud golongan munafik yang menggunakan sumpah sebagai penyelamat dan termasuklah golongan yang tidak mahu kes dibicarakan secara di dimahkamah Islam tetapi mahu sekadar bersumpah.

    DSAI tidak perlu bersumpah nafi dulu tetapi pendakwa perlu membuktikan secara jelas mengikut kaedah Islam dulu.

    Kalau betul konon si saiful tu alim,kenapa seluar dalam dia ada pada kekasih dia? Bukti video pun cuma video di lif dan bukannya video masuk rumah.

    Bab video seks pun, video tu amat diragui. Dasar Umno iaitu "matlamat menghalalkan cara".

    Kalau bab main cakap,sesape pon boleh cakap Bik Mama ada "anak ikan".

    ~Hidup Biar Berakal~

    ReplyDelete
  20. utk mereka yg tak tau apa-apa pasal tentera tak payah la nak komen pasal tentera...perkhidmatan 21 tahun utk anggota peringkat bawahan....yg bersara umur 55 tahun ke atas kebanyakan pegawai tentera....lebih baik diam...klu tak nampak sgt anda ni bangang...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post