Penyokong Parti mana punya kerja nie??



Diatas adalah gambar sekumpulan penyokong Terengganu yang hadir bagi menyaksikan Final Piala FAM yang telah berlangsung di Stadium Shah Alam semalam, perhatikan banner yang digantung di hadapan mereka.


Terpampang jelas lambang UMNO..

Desperate sungguh UMNO ni sekarang, hingga dalam perlawanan Final Piala Malaysia pun nak diletakkan banner yang ada lambang UMNO..

Di bawah pula adalah gambar dari MiloSuam, Banner yang menunjukkan bantahan terhadap kenaikan harga tiket perlawanan akhir Piala Malaysia 2011, "Terima kasih FAM Natang!"



Korang agak penyokong parti mana punya kerja ni??

19 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. teganu tak mapuh ko semale berak kapur balik rumah....kih tak manggok

    ReplyDelete
  2. ramai pecacai yang bawak bendera Pas,...kenapa tak tunjuk gambarnya ??

    ReplyDelete
  3. padanla kalah..sempat lg dok memaki negeri2 PR..klu ya pn pas bw bendera parti masuk stadium,idok ler sampi buat kain rentang mcmtu..

    ReplyDelete
  4. umnooooo...ini mesti kerja geng2 kepala lembu umno shah alam.
    umno ni samseng, jahat, dengki...toghut!!

    ReplyDelete
  5. yg mulo mulo sekali bawak bendehro masuk stadium ieyolah PAS. Tp bawak bendehro jo.. Biaso lah puak puak umngok pun to'ikut ikut. Kek tompek den pun ada jgk duo duo bwk bendehro tp tak lah byk bonar. Kito tak bising, tak buek isu lah yo.

    tp yg .. apo namo binatang ni.. Ben Her.. Benji.. apo namo cilako ni yg umngok buek tu... yo, yo, banner.. kalau umngok nak pasang pun tulih lah yg ayat ayat nyokong bee end.. mcm terimo kasih pd bee ennd ko.. yg memuji bee end lah sonang cakap... ini tulih yg tak sodap nak dibaco.. menunjukkan denprate ko .. desprate ko mcm tu lah...

    Begitu lah apa yg dimintak oleh Tok Wan aku sampaikan.. kurang tak lebih pun tak..

    ps : Tok Wan suruh bg tahu ni.. yg tondang masuk bola ke gol Tgganu tu, penyokong pakatan.. padan muko !

    ReplyDelete
  6. .


    Jang Hobin Umngok Ganu !

    Tunggu lah lg 10 tahun dan jgn lupa bawak banner mcm tu banyak banyak.

    ReplyDelete
  7. bodoh betul rakab ini. kalau ada bukti ada pembawa bendera PAS pukul gambar dan buktikan lah! memang bodoh macam lembu ini rakab!

    ReplyDelete
  8. non 12,07,

    Kalau kau tengok bola kat stadium hari tu tentu kau tahu keadaan sebenar. Aku berada kat dalam stadium malam tu..pasal tu aku tahu..

    Kau sebenarnya yang bodoh macam lembu..

    ReplyDelete
  9. Sirakab seekor lembu....
    dia minta bukti bahalul...
    bangang tak ada kesudahan....
    inilah contoh melayu bangsat...
    kah...kah...kah...

    ReplyDelete
  10. .

    ANON 1:57 PM

    BUKTINYA ADA ..

    BUKTINYA SI RAKAB LAH, DIA NAMPAK.

    TERPULANG LAH KAU NAK CAYA DIA KE TIDAK.

    AKU KALAU GAMBAR TU RAKAB YG AMBIL PUN AKU TAK CAYA.

    ReplyDelete
  11. PATI 1.57 bangang berlebihan,

    Bila pulak aku mintak bukti ??
    bodoh macam parti kau jugak !!

    AHLI PAKATAN MEMANG BEBAL

    ReplyDelete
  12. woii rakab ko la bangang!!

    ko x baca betul2x ko salahkan PATI 1.57 plak..

    cuba ko baca betul2x...ker ko dah terlebih bangang...bahlol!

    ReplyDelete
  13. rakab oh rakab

    kau ok ke tidak ni?

    kalau nak hentam org pun.. fikir fikir lah dulu.. jgn nak bedal je..

    skg kau sendiri fikir sape yg sebenar nya yg bangang.

    ReplyDelete
  14. ASD kalau boleh tlg delete lah komen si rakab .. kesian aku kalau adik beradik dia atau anak bini dia baca ..

    ReplyDelete
  15. Patutlah gol keeper Trengganu tk dpt tngkap bola dgn kemas sbb sakit hati dgn penyokong sendiri. Bukan itu je, yg sumbatkn gol kemenangn N9 pun dari Terengganu (Hai-O). Itulah kebanggangan Umno yg tlh lama terbanggang smpai ke lubng taik pun d politikkn.

    ReplyDelete
  16. Aku sebagai akrab yang anti rakab ingin bersuara kalau dah ada makhluk-makhluk bawak lambang politik ke dalam stadium time final Piala Malaysia, apa kata baik Dacing ke ataupun PR ke buat satu perlawanan bola sepak pulak yang ditandingi oleh parti-parti politik sahaja. Bagi aku memang tak relevan bawak lambang parti time perlawanan bola sepak!

    ReplyDelete
  17. ..


    akrab .. dah sah sah yg menang nya umngok ! Najib off side pun, gol tetap kira. Main 14 org pun refer tak tegur.. peguam negara, kpn dan sprm yg tiga lagi tu lah.

    baru main 10minit anwar dan lge dah dpt kat merah..

    alaaa... dlm dewan pun speaker buat mcm tu, ni kan pulak padang bola.

    kalau ambil pengadil luar negara peringkat antarabangsa pulak kata tak bertauliah.. alah dlm mahkamah pun dia org persoal pakar punya pendapat..

    tapi satu aku suka dan aku berani geranti.. yg penuh kan stadium 80 ribu org ialah dr Pakatan !

    ReplyDelete
  18. knp lah bagi soalan bodoh wahai asd ko pikir yg baca blog ko ni bdk2 tadika ker hahaha ASD BODOH

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post