Video : Demo di UIA

9 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. memalukan...! itulah cara anak melayu meluahkan sesuatu secara membuta tuli... jelas benar.. perjuangan untuk Allah makin jauh terpinggir disebabkan bara "politik"!

    tak heran arr.. pelajar2 yg mcm inilah yg mendapat markah teruk dan at the end berakhir kerja dengan civil servant jugak.!

    lihat ciner india berlumba2 untuk maju.. melayu sekadar melepaskan kemarahan bertahap rendah sepanjang masa... tak heranlah melayu dan islam makin dipandang rendah disebabkan kebodohan membuta tuli generasi baru yg beremosi..!..
    mcm mna islam nak dipandang tinggi bilamasa sebaik sahaja selesai jumaat.. perhimpunan sedemikian diadakan...

    alangka-alangkah bagusnya jika perjuangan sedemikian dilakukan atas nama himpunan mencegah murtad....... tapi inilah lazimnya.. melayu masih lg iri dengan saudara semuslim berbanding jiran kafir atas nma kezaliman yg entah dimana kebenarannya....

    Allah Maha Mengetahui..!


    akhairrr@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Kau orang buat demo desak Aziz Babi letak jawatan kat UIA.
    Lepas tu masuk politik sepenuh masa!
    Bertanding dalam pilihanraya...

    itu lagi baik..
    daripada cekik duit kerajaan, kemudian jadi gunting dalam lipatan!!...muka tak tahu malu..

    ReplyDelete
  3. Aku cukup respek dengan pelajar UIA ni . Mereka matang berfikir dan tidak menjadikan diri mereka keldai politik .

    Yang berdemo tu rupanya diimport dari KUIS dan orang luar . Bukan bergelar mahasiswa pun berlambak perasan jadi student UIA .

    Pelajar UIA tahu , isu pokoknya adalah mengenai sekumpulan pemimpin politik yang beragama Islam bertindak menyokong DUMC dalam hal pemeriksaan oleh JAIS demi kepentingan undi pihak Cina Kristian !!!

    Rakyat boleh lihat cubaan pihak PKR memusnahkan masa depan pelajar melalui Nurul Izzah Anwar, Tian Chua (Batu) dan Amiruddin Saari (ADUN Batu Caves) selain Sam Ketot. Ini lah muka-muka ahli politik yang memperjuangkan KEBEBASAN pihak gereja DUMC menjemput orang Islam ke gereja mereka .

    Kononya pihak Universiti mesti diberi autority sendiri mentadbir. Tengoklah sifat PKR yang cakap tak serupa bikin . mencampuri urusan pentadbiran UIA sepertimana yang berlaku pada UNISEL.

    Pihak yang dipolitikkan oleh PKR ni adalah pelajar . Golongan yang ditegah oleh Lim Guang Eng utnuk dilibatkan dalam politik sepertimana kes meraba buah dada yang berlaku di Penang.

    ReplyDelete
  4. musuh paling tegar bagi seseorang yang jahil adalah sesuatu yang tidak diketahui dan difahaminya, :(

    -Mahasiswa UIAM Kuantan-

    ReplyDelete
  5. cina dan indiaa tak demo sebab depa tau amno-apco takut dan tak de telor nk tindas prof. depa (prof. cina dan prof. india)
    .
    amno-apco hanya brani menindas prof. melayu yg berkata benar (amno-apco hanya iktiraf prof. melayu tahap kangkong dan kongkang sahaja kerana ropf. jenis ni jenis penipu dan kaki bodek)
    .
    ini adalah salah satu cara tektik dan teknik meluahkan kebenaran maka tidaklah menjadi suatu kesalahan
    .

    ReplyDelete
  6. Apa tandany tu??! cuba citer.. cuba citer..

    Umno(BN) ni nk sngat rakyt bodoh mcm penyokong mrk tu. Senang skit depa ni buat keje haram jadah tu. Nilai penyokong Umno = RM50 + kain pelikat + tshirt 1M'sia + makan free d restoran 1M'sia..

    ReplyDelete
  7. Sebelum nak kritik berkaitan pendidikan aktivis mahasiswa sila cermin diri. Pi chek pointer CGPA aktivis mahasiswa.

    Berdemo tidak semestinya beremosi,kalau berHIMPUN atas dasar bangsa dengan politik perkauman yang sempit pun akan ada emosi.

    Prof Aziz Bari adalah golongan ilmuan di UIA dalam bidang perundangan,jika apa yang dicakapnya salah maka lawan dengan hujah dan fakta di forum.

    Cara Timbang Berat Blog

    ReplyDelete
  8. Apa2lah macai oiiii!! hujah hang tak bersandar dengan ilmu pun.. sikit2 spin, sikit2 spin..terutama rakab dan PP.. heeee.. bila berdemo dikatakan jadi barua pihak tertentu.. Yang jenis penakut nak suara menentang kezaliman atau jenis yang buat tak kisah jika ada kezaliman.. jenis macam mana pulak tu.. makin mudah kena pijak kepala dengan penzalim... si penzalim akan tersenyum girang jika depa boleh pijak kepala rakyat.. heeee apa2lah macai oiiiiiikk!! semua tahu hang semua berhujah bangang!!

    ReplyDelete
  9. lihat ciner india berlumba2 untuk maju.. melayu sekadar melepaskan kemarahan bertahap rendah sepanjang masa?

    hmmm jika pemimpin melayu jujur, tak makan duit melayu.. tidak pentingkan perut sendiri, anakbini.. pasti melayu dan Islam lebih maju..

    rakyat mundur bukan kerana demo.. rakyat mundur kerana pemimpin zalim yang mementingkan diri merampas harta rakyat.. semua orang tahu teori ini.. berdemo pun semua penduduk dunia tahu x salah punya jika demi keadilan..

    Peranchis, amerika dan sebahagian negara eropah pun rakyat mereka pernah berdemo menuntut keadilan.. still maju, malah sebahagian 'melayu' ada yang berkiblat dengan negara yang banyak berdemo atas nama kemajuan dan peradaban yang lebih canggih..

    sebelum berhujah letak akal di kepala, bukan dilutut....ok saudara akhairrr....

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post