Video Seks Anwar lagi??



Hari ini PapaGomo sekali lagi menyiarkan video sek, katanya rakaman tersebut adalah rakaman tulen (dia sahkah sendiri) dan sekali lagi Dato Seri Anwar Ibrahim juga dituduh sebagai pelakunya..


Tuduhnya lagi Video ini merupakan sedutan klip rakaman video Seks yang melibatkan Dato Seri Anwar Ibrahim ketua umum Pakatan Rakyat PAS,DAP dan PKR yang mana berlaku pada 13/01/2011. Waktu yang dicatatkan pula adalah pada jam 1.54 am dan jam 8.30 am.

Tak apa.. bersamalah kita saksikan video yang diberikan judul sebagai “Paman Anwar di Patpong Bangkok” oleh PapaGomo itu di akhir berita ini..


Lagi video ‘Anwar’ di Bangkok ditayang

PETALING JAYA: Skandal klip video adegan lucah yang didakwa melibatkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim didedahkan lagi, kini dikatakan berlaku pada 13 Januari lalu di Bangkok, Thailand.

Klip video kira-kira dua minit itu mula dimuat naik dalam blog upahan Umno pagi tadi, mendakwa kejadian itu berlaku semasa Anwar berada di Patpong, Bangkok dua hari sejak 12 Januari lalu.

Bertajuk “Paman Anwar di Patpong Bangkok”, adegan itu dirakam dalam sebuah bilik dan kamera difokuskan ke arah katil menunjukkan tempoh masa bermula pada pukul 1.54 pagi dan waktu terakhir pada 8.30 pagi.

Manakala pelaku yang dikatakan ‘Anwar’ itu kelihatan memakai jubah mandi sedang berlegar-legar disekeliling bilik sambil memegang telefon bimbit.

Bagaimanapun, visual kamera itu gagal menunjukkan jelas rupa paras individu dalam video tersebut, tambahan ia rakaman hitam-putih.

Penulis blog upahan Umno ‘Papa Gomo’ dalam blognya mendakwa Anwar berlepas ke Bangkok pada 12 Januari lalu menggunakan pesawat Malaysia Airlines (MAS) bernombor MH 782 dan berlepas pada jam 3.15 petang dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Katanya, Anwar kemudiannya tiba di Bangkok pada jam 4.20 petang waktu Thailand atau jam 5.30 petang waktu Malaysia.

“Video ini adalah rakaman tulen dan sahih seratus peratus ketulenannya. Pelaku didalam video ini juga adalah Datuk Seri Anwar bin Ibrahim yang mana beliau tahu dan pasti beliau adalah pelakunya,” kata penulis blog itu.

Beliau mendakwa setelah lebih kurang 19 jam berada di Bangkok untuk ‘aktiviti-aktiviti’ dan ‘tugas-tugas rasmi’ tertentu, Anwar pulang ke tanah air pada pukul 11.05 pagi dengan menggunakan pesawat MAS bernombor MH 785 dan tiba di KLIA pada pukul 2.15 petang dan kemudiannya ke Ibu Pejabat PAS di Kuala Lumpur pada pukul 5.30 petang.

Penulis blog itu turut membangkitkan persoalan mengenai kegiatan setiap kali pemergian Anwar ke Thailand sejak dua tahun lalu, soalan sama yang pernah diutarakan ahli perniagaan ‘Datuk T’ Datuk Shazryl Eskay Abdullah sebelum ini dalam skandal video seks yang lalu.

“Rakaman penuh akan menyusul dan harus kita ingat bukan kami nak mengaibkan Anwar Ibrahim dan para keluarganya namun demi menyelamatkan rakyat Malaysia maka pekara sebegini haruslah didedahkan agar rakyat memilih pemimpin yang berkaliber bagi memimpin kita,” katanya - Free Malaysia Today


39 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. aku skip yg ini, dengar cerita papagomo ada lagi beberapa siri yg akan di down load nanti. lagi dekat pru lagi banyak video baru. Hidup papagomo! hidup dlm jahannam!

    ReplyDelete
  2. Aku tak kisah kalau papagomo ada 100 siri lagi pun tapi aku nak ketengahkan Malaysia satu-satunya negara Islam dalam dunia yang mengHALALkan unsur lucah asalkan bertujuan menjatuhkan musuh parti memerintah. Jaminan hingga akhir hayat sesiapa sahaja yang terlibat dengan perlakuan di atas akan selamat dari sebarang tindakan undang2 malahan diberi gaji bulanan. UMNO-APCO mengaku mereka pemimpin Islam tp tunduk di bawah arahan yahudi laknat. begini la jadinya.

    ReplyDelete
  3. Mmg tanda akhir zaman di mana fitnah berleluasa terutama di kalangan pemerintah. Mungkin UMNO-APCO pakai kitab lain sbb itu papagomo yakin dengan 'kerja amal' yang beliau lakukan demi taat setia kepada pemerintah.

    ReplyDelete
  4. heheheheee...

    Rupa-rupanya gomo yang dapat video ni!.....alahai Anwar....tak cukup tanah ler kau lari lepas nih..

    ReplyDelete
  5. Kali ni dengan siamdoll!!
    ...dua orang pulak sekali tu...

    Hah,..tulah!..dah biasa buat kerja terkutuk!...akhirnya orang pasang perangkap!!

    ...berani buat, berani tanggung!

    ..jawab laa..sendiri..

    ReplyDelete
  6. rakab..

    mane ko tau yg "anwar" ngn siamdoll & 2 orang skali..??ko dh tgk gak ke?

    ReplyDelete
  7. Lepas ini bakal tersiar isteri papa gomo sedang main memuki dgn jantan miang siap jilat dan sedut puki hisap kote bertelanjang,jantan negro be pele besar main depan belakang , caya sama lu kan kan kan

    ReplyDelete
  8. ungkapan utk mnyelamat kn ngara,piiiraaah!!!swaktu DSAI dlm tahanan pnjara,ada kh fitnah trhadap ny tr hnti.PRU 1999 dn 2004,di mna DSAI.Dlm pnjara,tp puak UMPORNO trus mnyerang bliau,knp?Apa kh bla DSAI brhnti trlibat dgn politik,sgala fitnah akn trhnti?Fitnah ada lh talian hayat UMPORNO utk trus brkuasa.Utk papagomo tk usah le pmbaca skalian nk mnasihat kn dia.manusia yg bgini cuma sdar bila nyawa dh smpal ke halkum.

    ReplyDelete
  9. Ingat apabila kita mengaibkan orang, Allah akan mengaibkan kita di akhirat kelak.... so bawa2 lah bertaubat wahai papa gomol sebelum malaikat maut menjemput. Fitnah orang walaupun orang itu seorang yang berpengaruh tetap berdosa besar.... fikirkan lah kalau anda seorang muslim....

    ReplyDelete
  10. ini lah bayangan wajah sebenar Umnoooooooo.

    ReplyDelete
  11. JANGANLAH TERSALAH PILIH PEMIMPIN,JADI PILIH LAH NAJIB LAGI.PILIH NAJIB LAGI RAKYAT MAMPUS.LAKI BINI MENTEDAGHAH DUIT RAKYAT.SEKURANG2NYA ANWAR TAK PERNAH MENYUSAHKAN RAKYAT MALAYSIA

    ReplyDelete
  12. non 5.52,

    kau tengok aje lah nanti...

    ReplyDelete
  13. zalee 6.17,

    Walau pun Anwar dalam penjara dulu, tapi kenyataan-kenyataan politiknya yang menyerang Umno, tetap berterusan....
    Sebab itu dia terus di serang...

    ReplyDelete
  14. non 6.43,

    Mengikut kitab -kitab fekah,terdapat dua pandangan berkenaan membuka aib orang .

    Aib yang patut di tutup ialah perkara seperti masalah hutang orang atau penyakit yang di hidapi seseorang.

    Aib yang boleh di buka adalah seperti penjenayah yang mesti dihukum umpama pencuri,pembunuh,peliwat,perogol,perasuah dll yang sejenisnya demi kepentingan maslahat umum.

    ReplyDelete
  15. amiklah masa dia tengah buat.. buatpe amik masa dia ke hulu ke hilir... bodoh punya papagomo (mamposlah engkau kalau tak bertaubat). Dia ingat semua org bodoh ke? Kerajan Malaysia memang teruk.. apa tandakan?.. tak ada.. Doakan BN kalah dalam PRU13 ni...

    ReplyDelete
  16. Papagomo hang jaga2 sikit. Nanti Anwar atau Najis gasak sama lu punya isteri baru tahu. Hidup Najis, Hidup UMPORNO agak segala khazanah dihisap kering. Hidup Malaysia! Aku lebih suka pemimpin yang gasak ayam (kena bayar) dari pemimpin yang gasak mongolia syok2 dan kemudian diletupkan!

    ReplyDelete
  17. boleh jd modal lagi ke isu video mcm ni??

    demi menyelamatkan rakyat msia maka dedah kan lah semua nya sekali.. ada pulak akan menyusul.. apa ni sitrom indon pek ke...

    dah macam macam kau org buat .. sampai masuk mahkamah.. udah udah lah tu.. cari lah pulak dosa lain kalau ya pon..

    rakab oh rakab 7:18pm

    ini aib lah nama nya.. semua yg kau cakap tu pencuri pembunuh kena bukti kan dan di adili dulu..
    ini tuduhan ! sb tu aib namanya..
    tunjuk pada org ramai.. sudah nya tak kemana mana

    anon 7:46 pm

    kali ini video ini menguji kjaan bee end dan pemimpin amnot terutama yg ambil wuduk kat kolah.. dan yg tlh pegi haji ...

    ReplyDelete
  18. krn itu lah islam mengatakan fitnah tu bahaya...

    selepas najib.. akan berlaku lagi.

    tak de noktah.

    ReplyDelete
  19. semuga ada hikmah..

    dulu dia org buat keje gila ni.. pakatan dpt 5 negeri..

    di pohon kali ini Allah tambahkan lagi 2 negeri..

    ReplyDelete
  20. semuga Allah memberkati ulasan baik saudara2

    ReplyDelete
  21. Ustaz rakab menjelaskan secara terperinci aib sebenar..
    kah...kah...kah....
    hebatnya ustaz ini....
    sucinya ustaz ini......
    lebih kuah dari camca.....
    lebih pembohong dari pendusta...
    lebih setan dari iblis
    kah...kah...kah..

    ReplyDelete
  22. Apa pula nak main dgn bini papagomo.. rakab "sewa" bini dia RM120 satu round pancut dalam..

    ni sebab kedai runcit dia tak laku.. kedai 1Mesia lg laku..

    Nak "sewa" bini rakab.. sila ke kedai makan bini dia. ayat power2 sikit.. kira confirm dapat.. janji bayar beb.

    sebab rakab dah kurang terima duit umno.. sebab komen dia kureng menyengat..

    so anda berminat? sila lah ke kedai... jeng3

    nanti aku keluar satu2 rahsia rakab ni...

    zorro...

    ReplyDelete
  23. Memang UMNO tak ada modal lain,asyik2 video lucah.Sudahlah rakyat sudah muak dengan perangai hampa yang macam babi.Sekurang-kurangnya babi lebih berakal dari hampa.

    ReplyDelete
  24. non 8.29,

    Moral si polan tu dah rosak teruk !!...tapi masih nak tawarkan diri jadi PM.

    Kalau orang yang beramalan songsang macam ni menjadi perdana menteri, alamatnya malapetaka dan kemudaratan besar akan menimpa negara!

    Sebab itu perbuatannya wajib di dedahkan.

    ReplyDelete
  25. non 9.17,

    Teruskan meroyan yeaaa...
    ...saaaaampai ler kau mamposss...

    heheheheee..

    ReplyDelete
  26. woit zorro,

    apa lak nak dedahkan rahsia aku...
    janganlah cam ni..bro..
    musnah ler kerjaya aku nanti..
    tolong laa...please...jangan yeaa..

    rahsia kepala bapak kau!!..khaawk tuuih !!!
    kahkahkahkah...

    pergi ler kau mampos!!
    kehkehkehkeh...

    ReplyDelete
  27. rakab oh rakab

    perbuatan nya bukan wajib di dedah tapi dibukti kan di mahkamah dan dihakimi oleh org yg adil lg beriman.


    dosa fitnah kalau masuk dlm kolah mesjid pun tak terampun dosa fitnah ni..

    udah udah la tu..

    ReplyDelete
  28. Kalau tak dedah, orang mana tau!
    Macammana nak bawa mahkamah kalau orang tak tau!

    yelah, yelah...udah-udah ler yea..

    ReplyDelete
  29. rakab oh rakab

    kalau bawak ke mahkamah org tak tahu lah ya...mahkamah tu dlm hutan belantara ke ???

    kes ni sama dgn kes video yg lain, pihak polis 'akan' mengambil tindakan.

    lagi anwar popular maka lagi lah byk video mcm ni.. pasti kws yg di tandingan anwar video ini di beri percuma dr rumah ke rumah..

    tapi kita lelaki kan.. kalau kita tenguk video lucah lah... kita tenguk si lelaki ke atau si perempuannya??

    jd kalau edar video tu, org bukan nak tahu lelaki tu anwar ke .. tp dia orn nak tenguk perempuan tu punya dan respond dia ...

    udah udah ler... benda tak betul..
    yg lain kau nak bantai anwar aku terima tapi liwat dan isu video ni dah lah tu .. percaya lah lagi kuat anwar .. bukan kita atau penyokong yg kuat kan dia..

    cuba kita sendiri kena... dgn sape kita nak mengadu... dgn sape? boleh ke.. cukup ke.. kita mengadu pd anak bini dan org sekeliling kita???

    tu sbb org yg bertakwa akan di uji dgn ujian yg hebat.. supaya mrk deeeeekat dgn Allah.

    ReplyDelete
  30. rakab,
    kan aku tah kata dari dulu lagi, bila ASD post kan isu2 hanyir dan lendir kau lah yg paling gedik berkomen.
    Cuma nak tanya kat kau samada papagomo ada tak video anwar liwat bini kau? nak tengok adegan dimana kau tak mampu lawan si orang tua 62tahun yg kurus cengkung dan sakit tulang belakang tu. Punya lah lemah kau ni sampai bini sendiri terkorban ditangan orang tua kurus.

    ReplyDelete
  31. Aku malas nk ambik pusing psl video ni..

    lagpun yg siarkan tak berani nak buat report kepada jabatan agama

    sebab dia tahu ni semua fitnah dan video yg direkayasa

    berapa banyak pun video yg tersiar aku xkisah.. Allah maha adil, siapa yg membuka keaiban orang nescaya mereka akan diaibkan oleh Allah kelak.. bersedialah

    kita dlm PR tak akan melalak macam UMNO ibarat beruk dapat bunga.

    ReplyDelete
  32. Down With The SicknessOctober 11, 2011 at 12:03 PM

    Tuan Rakab dan angkatan porno,

    I tak kisah Paman Anwar nak memantat China doll ke, Siam doll ke, bini kau ke, mak kau ke, adik pompuan kau ke, anak gadis sunti kau ke, atau dia nak liwat sepol ke, kambing ke, lembu ke, ayam ke, yang mustahak UMNO/BN mesti di tumbangkan.

    I pun tak kisah kalau Paman Anwar tak jadi PM, yang mustahak orang UMNO tak jadi leader negara ku Malaysia.

    Papagomo dengan Tuan Rakab buat lah blog baru khas untuk tayang semua video seks Paman Anwar, kalau itulah cara nak pertahankan UMNO kau orang.

    Papagomo, Tuan Rakab & UMNO boleh pergi jahanam!

    ReplyDelete
  33. KESIMPULANNYA ialah rakab jeles x dpt siam doll le ni sebab dia hanya dapat kongkek mak dia, kakak dia dan adik pompuan dia. . tu je yg rakab dapat. .

    ape2 pun tahniah buat rakab le coz dapat le dia kongkek jugak. . beruntung kalau nk dibandingkan dgn nasib babi tonyok dan anjing kurap

    ReplyDelete
  34. HIDUPPPP ANWARRRR...

    RAKAB & NAJIB.. PERGI MAMPUS CEPAT..

    zorro...

    Rakab ialah bekas pesakit jiwa ..

    tunggu nanti.. di dedahkan lagi..

    cerita best tentang Rakab ni...


    dia dah marah.. nanti gila babi dai datang balikkkk..

    ReplyDelete
  35. ini hanya pendapat aku...
    1)anwar patut turun dan digantikan pemimpin yang lebih bagus dan kurang di serang... anwar asyik2 diserang.... ada bukti yang kukuh dan tak kukuh juga.... tapi ramai percaya...

    2) patutnya ASD sedia kan bukti kukuh time menuduh najib.. ada bukti, senang kerja... kalau bukti itu boleh di edit begitu mudah, susah la nak buat orang percaya...

    ReplyDelete
  36. papagomo ni truklahh..!!suka aib kan orang..ko ni islamkah atau kafir..??

    ReplyDelete
  37. Ada lagi!!....kesian kat kak Wan...apa boleh buat, kak Wan kena la bertahan lagi kali nie utk DSAI..apa2 pulak dia perkara nak kata..dulu perut buncit dan jam Omega..tapi apa la pulak agaknya.

    ReplyDelete
  38. anon 10.10 nak cerita pasal aibkan orang ker ??? ambik ni

    Ini Haji Hadi President PAS yang mengaku lebih Islam dari orang lain , boneka pakatan haram cakap dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir .

    "Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

    Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

    Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

    Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

    Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini. "

    Ko tanya ASD ada ker tidak dia pegi dengar ceramah hadi tu .

    ReplyDelete
  39. pPAS 11:41 pm

    masalahnya bila di sebut kes atlantuya, pakai topeng muka atlantuya maka ceramah kena berhenti.

    bila sebut kapal selam dan cincin, mrk kata tak de bukti. tak leh ckp dlm ceramah. tp dia org tak de bukti boleh ckp suka hati..

    org mati di bangunan tinggi kata org tu terjun sendiri. bunuh diri tak... bunuh diri pun tak..

    saksi/bukti diperlukan spt pPAS kata Hj Hadi yg kata..

    saksi mcm 3T ke... bukti makmal dna yg tak de pengiktirafan ke.. hasil penyiasatan yg diragui ke..

    pemimpin umngok je yg boleh dedah kan pribadi org..... tu masalahnya.

    kenape org yg tyg video ini tak kena siasat... sdgkan dato t cuma tunjuk pada wartawan je kena denda.. tp org yg tyg vidoe ini satu malaya tenguk...


    isu disini bukan mendedahkan pribadi tp KEADILAN...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post