Pemandu lori berang Polis sebut "Pukimak"



KECELUPARAN seorang anggota Polis yang didakwa menyebut perkataan "pukimak" ditujukan kepada seorang pemandu lori, mengundang suasana tegang di sebuah lokasi kemalangan.


Pemandu lori yang berang, tidak dapat mengawal emosi terus turun dari lori yang dipandunya lantas memarahi dan mengherdik anggota Polis tersebut. Pemandu lori berbangsa India itu turut mencabar anggota Polis agar membuka pakaian seragamnya jika mahu dipukul.

Anggota Polis yang diherdik tersebut tidak mahu kalah, sebaliknya turut sama mencabar pemandu lori agar memukulnya. Namun beliau dilihat tenang dan tidak memilih untuk membuka pakaian seragamnya.

Ramai pengguna jalanraya yang lalu-lalang di kawasan kemalangan tersebut memperlahankan kenderaan kerana hairan dengan situasi pergaduhan "Polis lawan pemandu lori" itu.

Seorang lagi anggota polis difahamkan sebagai rakan sekerja anggota Polis yang bergaduh, bertindak meleraikan pergaduhan itu sambil berpura-pura bercakap di telefon bimbitnya.

Salah seorang saksi yang berada di tempat kejadian sempat merakamkan suasana pergaduhan tersebut. Di bawah ini hasil rakamannya.




Sumber : FreeMalays

19 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Adakah ini salah cikgu yang mengajar?

    ReplyDelete
  2. Bahasa melambangkan bangsa....inilah masalahnya bila bercakap ikut mulut bila otak diletak di kepala lutut..macam ni laa jadi nya...yang jadi mangsa Apek yang tak berdosa....masalah dia kereta kemek depan belakang tak dak sapa pun peduli....
    Aper kejadah semua ni...
    Siapa yang bersalah dalam hal ini??
    Adakah salah ibu mengandung???
    Adakah salah cikgu disekolah???
    Adakah salah Apek tu sebab dibiarkan kena langgar????
    Adakah salah 2 Polis yang asyik bergayut talipon???
    Lu Pikir La Sendiri...

    ReplyDelete
  3. nampak mcm lambang polis bantuan. Port Police ke tu?

    ReplyDelete
  4. Kalau mahu dihormati , disegani kita mesti hormat sama orang lain dulu. Kalau sudah terlalu biadap, cina keling pun berani hentam polis, apa lagi kalau melibatkan orang melayu. Mati lah polis.

    ReplyDelete
  5. syabas macha kerana berjaya menyekolahkan polis tu.bahasa menunjukkan bangsa

    ReplyDelete
  6. sopan lah sikit buat malu bangsa melayu je......mak pun kena maki

    ReplyDelete
  7. Polis bantuan mmg selalu problem disiplin.

    ReplyDelete
  8. biase le tuuu..
    kat blok ni,....siang malam org maki hamun...
    pukimak, pukimak, pukimak....haha
    burit, burit, burit....huhuhu
    kao nk marah kao punya pasal le..

    hahaha hihihi huhuhu

    rakab cibai kadai burit...

    ReplyDelete
  9. mana rakab pegi ni...
    takot nk komen ke...
    nnti aku nyamar lagi..

    hahaha hihihi huhuhu...

    ReplyDelete
  10. Bravo Zulu macha kerana mengajar
    mamat MELAYU ini erti berbudi bahasa.
    Baru jadi Polis Bantuan dah nak
    tongkat langit macam anggota Polis.
    Sah mamat itu bersalah dan tak ada peliaq kerana tak
    berani membuka bajunya.Inilah salah
    satu cara jika kita nak bertumbuk
    dengan merekax yang beruniform.Sah
    macha itu pernah berkhidmat dengan
    salah satu pasukan beruniform.

    ReplyDelete
  11. rakab mak lu takda puki ka???pukimak lu rakab

    ReplyDelete
  12. bila polis biadap xde pun tindakan, tapi haritu bila org awam mencarut kat polis kena gak penjara 1 hari...sial gak polis nih..

    ReplyDelete
  13. Waahhh..!! siapa dah menyamar nick aku, anon 2.46 tuu..

    Baru saja aku nak bukak kitab ASD
    hari nih,..dah ada penyangak guna nama aku buat komen..
    mencarut pulak tuu...

    Ini mesti teori rahman yang punya kerja!!

    bloodyfool !!!

    ReplyDelete
  14. Ini apa daaaa...

    Polis bantuan sepatutnya menbantu menyelesaikan masalah, bukan mencipta masalah..!

    India tu baru saja langgar belakang kereta orang,..tentu ler dia panik,..tension !!

    yang kau maki dia tu,..kenapa ??
    naik angin ler dia..

    psssstt,..lain kali kalau bengang,
    maki Nik Aziz ke,...
    maki Anwar ke,...
    atau maki Guan Eng !!
    tak pun maki ASD jer...

    kehkehkehkeh....

    ReplyDelete
  15. Bila keling atau cina maki hamun polis - tak buat ape pun.
    kalu yg maki tu melayu dah tentu lebam kena balon. ade paham

    ReplyDelete
  16. Aku rasa Rakab nie keturunan anak HARAM sbb mak dia jadi sundal kat belakang lorong asyi8k dok mengangkang kat ramai jantan2 sbb tu dia tak tahu mana satu bapa dia.sbb tu dia layak di panggil anak PUKIMAK

    ReplyDelete
  17. Woooii,.. anon 9.09 ni bukan main marah lagi...

    India dalam video klip tu dah langgar belakang kereta orang,..lepas tu kena maki,...memang patut ler dia marah !!

    Yang kau ni non dah langgar belakang siapa pulak ??

    Belakang Rafizi ker atau belakang Siputdin..??

    kehkehkehkeh.....

    ReplyDelete
  18. oii rakab,
    hang jangan samakan tg nik aziz dengan najib atantoya boleh dimaki2islam jenis mazhab mana hang ni sampai tak kenai alim ulama' dunia ni bolehlah hang buat samseng dengan alim ulama'diahirat nanti hang akan kenai samseng hang kurang ajar sungguh menatang rakab ni.

    ReplyDelete
  19. polis bantuan ke..polis betol ka..same jer..da pegang name polis da rase kebal sgt..die plak yg duduk atas undang2..

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post