PANAS!! Hishamuddin Rais Menghasut..


Tadi aku terbaca dari sekurang-kurangnya dua Blog yang menyokong Pakatan Rakyat melaporkan Hishamuddin Rais @ Tukar Tiub dan beberapa orang lagi telah ditahan Polis.


Jadi aku minta pengesahan dari seorang sahabat.. katanya bukan Hishamuddin tapi Anak Saudara dia.. namanya Siddiqin Wartawan dari Suara Keadilan direman selama empat hari atas sebab Polis nak tahan dia.. he..he.. sebabnya akupun tak tahu lagi..

Di bawah ini ialah rakaman Video, Hishamuddin Rais sedang menghasut penduduk Lembah Pantai



Dan malam ini Hishamuddin Rais dijangka akan menghasut di Cherok Tok Kun (Kampung Anwar Ibrahim), Bukit Mertajam pula..

Malah bukan dia seorang tapi disertai juga oleh Chegu Bard dan A Samad Said, DS Wan Azizah mungkin tidak akan turut serta..


Datanglah beramai-ramai!!!!!!

15 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Ambooiii ASD..... Kerja kuat nampak !

    Entri bertimpa-timpa...tak terkejar aku..

    ReplyDelete
  2. Mintak Pak Samad bikin satu sajak pasal himpunan 901 macam BERSIH 2.0 dulu.

    ReplyDelete
  3. Seramai 300 penyokong kuat pakatan di Sungai Acheh menyertai BN berikutan kecewa dengan puak pakatan yang gagal menunaikan janji mereka.

    Wakil kumpulan itu Musa Ali, 52, berkata mereka yang terdiri daripada anggota Pas, Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP di kawasan berkenaan keluar parti kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan pakatan.

    ReplyDelete
  4. Tak heran pun rakab anjing.. Bangla, indon, nepal, filipino dan lain2 PATI semua dah masuk UMNGOK.. ko ingat ni..."ADA AKU KISAH?".. Hahaha

    ReplyDelete
  5. rakab ni lembu umno....

    ReplyDelete
  6. Rakab.

    Seramai beribu2 orang akan menyertai himpunan 901 berikutan kecewa dengan BN yang penipu dan haprak.

    Wakil kumpulan itu Azmin Ali berkata mereka yang terdiri daripada anggota Pas, PKR dan DAP seluruh negara akan keluar berhimpun kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan BN.

    (Ini bukan copy and paste dr utusan) Hehehhee

    ReplyDelete
  7. Apa lagi nak diheboh ? lebih 10 tahun DSAI di tuduh, difitnah oleh bapak umnongok yang berkuasa walau tinggal tahta sehingga cucu cicit umnongok dan sekutu BNgok percaya bahawa DSAI yang beria nak pinjam duit bank dunia, ejen cia, dlln..., setiap tahun isu ini saya dengar dan menjadi darah dalam tubuh umnogok,...bayangkan lebih 10 tahun diorang bergelumang dan mandi fitnah... syoknya mandi fitnah! dan akhirnya sekali telah terbukti dan diakui bahawa bapak umnongok dan sekutunya sendiri yang terlibat dalam membuat pinjaman bank dunia, berapa ramai yang minta maaf kepada DSAI? berapa ramai yang rasa bersalah ?, berapa ramai yang buat bodoh? berapa ramai yang rasa tertipu dengan pemimpin mereka sendiri yang dianggap agung?... yang paling sedih berapa ramai yang telah meninggal dunia tanpa mengetahui hal sebenar? mati dalam percaya dan membenci DSAI kerana taksub pada pemimpin yang menabur fitnah....." bila fitnah menjadi darah dan daging maka mereka akan terus bermandi nanah " tadi Pak Najib pun mengaku kes lama tersebut dalam keadaan tak sedar diri memperlekehkan dan mengaitkan pemberian rm500, "kalau ko dah tahu lama? mengapa selama ini ko diam dan buat bodoh?"

    ReplyDelete
  8. aku dah tahu sape rakab. so biarkan aje dia.

    ReplyDelete
  9. seorang pejuang rakyat
    yang lantang lagi berani.
    yang digeruni pemimpin2 bn/umno.
    sangat layak menggantikan
    rais yatim sebagai
    menteri penerangan dan komunikasi.
    awas rtm, tv3, utusan meloya & berita hairan.
    hishamuddin sudah mari.

    ReplyDelete
  10. Kali pertama aku ,
    mengenalimu,
    mahu bersama mahu bersama..

    chorus,

    lakon layarmu hebat
    terpukau ku melihat,isihati murahan,sampai bila kau harus tersesat..

    tidakkah kau penat,
    hidup penuh muslihat,
    sampai bila raja drama,
    sampai bila raja drama..

    ReplyDelete
  11. hahahaha.. nyanyi la pulak rakab anjing ni.. baik ko menyalak.. jgn sedih ya rakab... sabar je lah.. perbuatan ko selama ni sia2 je..

    ReplyDelete
  12. keranamu ANWAR,,seluruh puak2 umno/bn makin gelisah tak senang duduk maka bkeliaranlah barua2@pencacai menyalak umpama anjing trsepit,menyodol memBABI-buta.. kahkah.. Jaha6 UMNO/BN!!

    ReplyDelete
  13. Ambooiii ASD..... Kerja kuat nampak !

    Entri bertimpa-timpa...tak terkejar aku..

    Sbb kau Rakab dibayar.. jd ASD tak nak kau dpt duit senang senang gitu je.

    tu yg 300 org mnyertai be end tu bila bila masa je boleh ganti rakab. so jgn mengeluh .. keje kuat kuat..

    ReplyDelete
  14. najib masa perhimpunan agung umno pun menghasut rakyat supaya benci pd pakatan dan tuduh PAS dan DAP mcm mcm. psl hentam anwar PKR tak sah lah kalau tak cakap.

    di siar secara langsung pulak !

    ReplyDelete
  15. memang 30 juta PR keluar partiJanuary 9, 2012 at 11:21 AM

    saya kecewa dengan rakab

    pembohong

    Fakta sebenar
    " sebanyak 30 juta ahli PR telah keluar untuk menyertai BN "

    jadi rakab tolong jangan sembuyi fakta lagi

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post