APA?? Anwar hidapi Aids yang dah makin teruk?


Ketandusan idea dan juga isu untuk diketengahkan oleh Blogger Pro UMNO yang disahkan hanya menghabiskan boreh kerana gagal membantu UMNO/BN menjelang PRU13 oleh kebanyakkan pemimpin UMNO menyebabkan mereka terpaksa menyebar fitnah lagi..

Fitnah terbaru mereka tetap menjadikan KEtu Pembangkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai mangsa mereka.

Kononya menurut mereka...

Beberapa hari ini,isu Anwar dijangkiti HIV kembali diperkatakan oleh beberapa media sosial apabila ramai yang menegur wajahnya yang semakin cengkung dan ‘hitam’.

Sebelum ini kisah Anwar mengambil ‘cocktail drugs’ yang dikatakan mampu melambatkan kesan HIV pernah didedahkan oleh beberapa blog.

Ubat tersebut dikatakan berharga sehingga ribuan ringgit sebiji dan perlu dimakan setiap hari bagi memastikan tubuh tidak terkesan dengan kuman HIV.

Namun,kisah tersebut tidak begitu diperbesarkan memandangkan tiada siapa yang boleh mengemukakan bukti.Ini kerana,tidak seperti Anwar yang gemar menuduh tanpa bukti,pihak BN lebih mengambil berat soal ‘bukti’ dalam memperkatakan keburukan pembangkang.

Justeru,kisah Anwar dijangkiti HIV ini menjadi hambar dan tawar.Oleh itu, ramai yang tertanya-tanya,jika tidak sakit,kenapa wajah Anwar nampak begitu ‘terganggu’ ???

Kenapa tiada cahaya diwajahnya seperti wajah Datuk Seri Najib mahupun Tun Mahathir yang jauh lebih tua lagi ??? Jelas,di wajah Anwar terpacar jiwa yang kacau,minda yang bercelaru serta tubuh yang lesu.

Seolah-olah sesuatu sedang memakan tubuhnya dari dalam,sehingga tiada lagi rasa bersalah,rendah diri atau kejujuran.

Yang tinggal di wajah Anwar hanyalah kerakusan dek cita-cita yang tidak pernah padam.Renungan matanya dalam dan kelam,tanpa sedikit pun ketenangan.

Anwar seolah-olah sedang menjadi mayat hidup,mereput dan membusuk dari dalam secara perlahan-lahan.

Kita tahu bahawa Anwar takutkan tiga perkara di dalam dunia ini iaitu :

i.rayuan kes liwat Mohd. Saiful Bukhari Azlan
ii.isu pencerobohan kumpulan pengganas Kiram di Lahad Datu,Sabah
iii.pendedahan Nallakaruppan berhubung aktiviti seks beliau yang bakal ‘menelanjangkan’ Shamsidar

Ketakutan ini pasti mengganggu tidur Anwar.Jika ini benar,maka isu pencerobohan Lahad Datu pastilah yang paling ditakutinya kerana ia bukan lagi isu peribadi,tetapi isu yang melibatkan dua negara.

Pengkhianatan kepada negara sudah cukup besar untuk mengganggu jiwa Anwar.

Tetapi apa yang lebih dahsyat dari itu ialah ia melibatkan nyawa manusia.Bukan sahaja nyawa manusia yang tidak bersalah,tetapi juga manusia yang bermain dengan ilmu hitam.

Tiada cahaya diwajah Anwar?.. apa yang dimaksudkan dengan cahaya tu entahlah.. mungkin bercahaya macam wajah Muhyiddin Yassin kot??

Apa yang aku lihat wajah Anwar ni sama saja.. baik dari sebelum pilihanraya mahupun selepas pilihanraya, cuma yang kelihatan dari dekat ialah dia dah tua dan penat.. he..he..he..

Penatlah sebab faktor usia.. tapi kalau nak tahu betapa penatnya dia cubalah korang ikut program dia dari awal pagi hingga kemalam.. aku tak sanggup dah.. letih macam nak mampus!

Tak percaya tengok gambar kat bawah ni, dirakamkan minggu lepas semasa dia berkunjung ke Kampung Pertama (Sungai Derhaka)..


Berbalik kepada fitnah terbaru Blogger Pro UMNO di atas.. tak perlulah diulas panjang-panjang.. sebabnya yang menyebarkan kisah kononnya wajah Anwar dah tak bercahaya itu pun akhlaknya macam haram jadah.. tengok gambar di bawah ni dan fikirkan adakah fitnah sebarannya itu boleh dipercayai??


Previous Post Next Post